![]() |
Foute combo's
Wat is nou een foute combinatie van artiesten die met elkaar samenwerken? qua stijl. van artiesten die al samengewerkt hebben waarvan je denkt dat het geen moer waard is, tot artiesten die nog niet samengewerkt hebben, waarvan jij denkt dat het gewoonweg niet kan.
Go ahead :) |
Ik vind dat nummer van Beyoncé en Shakira bijzonder irritant, en ook Linkin Park en Jay-Z snapte ik niet zo.
|
Peppi en Kokki
|
Marco Borsato of Frans Bauer ft. Ali B :confused:
Maja, solo zijn ze ook fout :P |
|
Alles met Bono.
|
hmm, ik vind Bono wel een exentriekeling, maar hij kan wel een show neerzetten, ligt eraan met wie natuurlijk.
|
james hetfield , james ulrich, kirk hammet en jason newsted :nono: :nono:
|
Citaat:
|
ok?
|
Citaat:
|
Crosby van the byrds, nash van the hollies, stills en young van buffalo springfield bij elkaar had zo veel beter moeten zijn.
|
Alle jump-remixes.
|
Queen samen met 5ive vond ik wel jammer om te zien. Niet dat ik zo'n Queen-fan ben, maar wel erg lame van ze een band in hun positie meewerkt aan de verkrachting van een op zich aardig nummer (We will rock you).
|
Iggy Pop en Sum41
Nick Cave en Toots Thielemans Bowie en Mick Jagger (Dancing in the street, bwurgh) Alles met Bono edit: Jelle Cleymans van Spring en Kuifje http://www.musicalsite.be/images/news/915.jpg Wat wél cool was in tijd: Led Zeppelin en Puff Daddy...P Diddy |
Citaat:
|
pj harvey met thom yorke en pj harvey met bjork. flikker op, pj sardientjesflamoes harvey(N)
|
Kanye West en Daft Punk met 'Stronger'. Ik weet niet zo goed wat ik van die combi moet denken...
|
Citaat:
|
ja dat is dan wel weer een gouden combinatie(Y)
|
Citaat:
Edit: oh ja, nog een slechte combo. Lou Reed en Luciano Pavarotti met een Perfect Day fuckup. Kattevals en uit ritme. Allebei. |
Hawthorne heights met Fergie xD
Of nee, Jeffree Star met Kelly Clarkson The cranberries met The Used Underoath met Nelly furtado O_o Papa roach met Nina Sky xD Christina Aguilera en Lily Allen ....... dat zou allemaal echt niet kunnen. Die laatste misschien nog:P De rest.. well.. i'm not sure O_O |
Corry en de Rekels
|
'Combo' is typisch zo'n afkorting die op een zwarte lijst zou moeten komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een zak stront is dat, zeg. Allemachtig. EDIT: Kanye West schijnt ook samen te werken met John Mayer. Bah. |
john mayer ja.
wat een bosmongool is dat zeg. |
Citaat:
|
lieve cheops, kun je me misschien uitleggen hoe jij muziek objectief bekijkt? :) (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Linkin Park met Jay-Z :(
Maar nou vind ik Jay-Z sowieso al verschrikkelijk, dus elke samenwerking van hem met een andere artiest vind ik niks :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |