![]() |
Je huis staat in de fik! Snel!
Je huis staat in de fik!
Je hebt 20 seconden om het een en ander in je armen te nemen voordat je gauw gauw gauw weg moet wat neem je mee? TS begint: rugzak snel vullen met: Camera, foto's, een stapeltje kleren (3 ofzo?), mn sleutels/foon/portemonnee ochtendjas aan en rennuh! Nu jullie: go! :D |
Helemaal niks. Ik laat alles lekker affikken, aangezien ik goed verzekerd ben. :p
|
Ik blijf zitten en verbrand levend.
Mijn leven is niets meer waard zonder al mijn materiele objecten. |
Citaat:
Even denken, ik zou wat foto's, brieven, kleding, en een bepaald standbeeldje pakken dat erg waardevol is voor me. :o Oh, en m'n geld en mobiel :p |
De katten. En als het een voorwerp moet zijn, mijn portemonnee dan maar :confused: ik heb geloof ik geen dingen waaraan ik erg gehecht ben.
|
Mijn honden, mijn portemonnee met rijbewijs, mijn paspoort.
|
De verzekeringspolissen.
|
Citaat:
|
In dit huis? Het hondje, m'n telefoon, dagboeken en als het even lukt mijn portemonnee (maar die moet ik uit een tas vissen ws., niet zo handig). En een paar fotoboeken als ik ze nog kan vasthouden.
Als ik op mijn kamer ben ook mijn telefoon en portemonnee, misschien een paar boeken die ik niet wil missen, dagboek. Heb alleen foto's op m'n prikbord en dat is niet zo handig om mee te nemen :P Leuke kledingstukken die ik bij de hand heb. |
Platen/cd collectie, maar tegen de tijd dat die het huis uit is, is het voor mij al een enkeltje brandwondencentrum Beverwijk denk ik.
|
- Mijn familiefoto's;
- Mijn identiteitspapieren; - Mijn doos met schoolpapieren en andere memorabilia; - Mijn schoenendoos gevuld met gegevens (op DVD) van mijn computer; - Mijn DVD-collectie; - Mijn boekencollectie. |
- Eventueel aanwezige familieleden en dieren.
- Zo veel mogelijk van mijn immense stripcollectie. - Mijn gemodde consoles. - Mijn harde schijf. |
Mijn kat.
En dat zal het enigste zijn wat ik 20 seconden kan meenemen denk ik. |
- M'n fotoboek met alle baby-foto's (zei ik toevallig pas nog)
- Videobanden met oude filmpjes van mij en m'n zusje enzo - En ik zou m'n diploma en andere papieren nog snel even opzoeken. Verder heb ik niet zoveel dierbaars geloof ik. Oh, en m'n portemonnee, anders moet je al die pasjes weer regelen. |
Ik pak dan een koffer, waarin al onze trouwspullen zitten. En ik pak een grote doos waarin alle foto's van vroeger zitten, en volgens mij ook mijn babyalbum.
Meer kan ik niet dragen, ben ik bang. Mja, misschien nog m'n mp3 speler; dan heb ik wat te doen wanneer we geen huis hebben :( |
Mijn basgitaar, bepaalde lp's en CD's en mijn harde schijf.
|
Ik zou volgens mij veel te lang blijven proberen het uit te maken voordat ik door heb dat ik echt weg moet :o
Eh, in dit huis heb ik niet zoveel van waarde. Mijn fotoboek, telefoon, portemonnee |
Citaat:
|
ik denk alleen mijn schetsboeken en harde schijf. Als ik al mijn boeken ook nog eens mee moet nemen, red ik het nooit :o
|
Niets natuurlijk, ik ben niet van plan dood te gaan voor een paar spulletjes.
|
Probeer het voor de gein allemaal eens in 20 sec. te pakken én te dragen. Ik wilde een paar dagen terug al m'n foto albums een verdieping hoger brengen. Ik moest toch echt een paar keer lopen :p
Maar, als het zou gaan, dan dus m'n fotoalbums. Oh en familie dvd's als ik daar nog tijd voor heb. |
Citaat:
|
Hoogstwaarschijnlijk functionele dingen; m'n portemonnee, een mobiele telefoon, een rugzak en kleren. Verder misschien een prijs die ik gewonnen heb met dammen en misschien een bepaalde foto.
|
Citaat:
|
Ja, aandoenlijkheidsfactor x 1000.
|
laptop (want al mn muziek, foto's ed.) , telfoon en zoveel mogelijk kleren.
|
Citaat:
|
Citaat:
warmte stijgt als je t veilig wil stellen kun je t dan toch het beste zo laag mogelijk brengen? :p Verder zijn er nog brandveilige kluizen :o die kun je kopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hond, foto's en m'n portemonnee
|
Mijn diploma!! Duh!!
|
De brandblusser. :)
|
Citaat:
|
;)
Ik blus alles in die twintig seconden. (y) |
Titi natuurlijk, wat van zijn speelgoed, mijn portemonnee, laptop en mobiel.
|
Mijn foto`s + albums en mijn kussen + mijn schilderijen en Sam zijn lievelings autotjes.
|
Als ik echt maar 20 sec zou hebben, zou ik waarschijnlijk zo staan: eeeehhh... handtas... wat nog meer? :confused:
Ik zou snel m'n Otazu sieraden pakken, diploma's e.d. liggen bij mijn ouders. Verder heb ik niet echt veel onvervangbare spullen (behalve leuke jurkjes ofzo, maar jammer dan ;)) |
Citaat:
|
Mijn vriendje en een weekendtas met schoenen.
|
de doos onder mijn bed (waarin al mijn agenda's en dagboeken zitten), daar zou ik mijn knuffels aan toevoegen en het maskertje wat Raphael voor me meenam uit venetië, en onder mijn andere arm mijn computers. ja ik heb 2 computers en die moeten allebei mee :nono:
|
telefoon, portemmonnaie, fotoalbums
|
mijn laptop en gsm :) ik laat mn ma dr wel in
|
Ik neem i.i.g. mijn Ipod mee, want ik kan geen dag zonder muziek. :| Mijn portemonnee en mijn foto's probeer ik ook mee te nemen. Als ik dan nog tijd heb, probeer ik ook nog m'n camera en mijn telefoon mee te nemen.
|
katten en caafjes.
en telefoon als het nog kan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |