![]() |
Chemtrails
Wie weet meer over het onderwerp Chemtrails?
Ik heb op een paar sites er iets over gelezen, en ik heb ze zelf ook in de lucht gezien. Ik denk dat het niet normaal is dat er amerikaanse militaire vliegtuigen boven ons hoofd chemische troep zitten te sproeien terwijl de media en de regering het ontkent. Het zijn geen normale contrails, die blijven zelfs onder de beste omstandigheden niet langer dan 20 minuten in de lucht hangen. In engeland schijnen ze het bestaan van chemtrails al hebben toegegeven. Er zijn mensen die zeggen dat het tegen het broeikas effect is Maar, waarom zouden ze het geheimhouden als het zo goed en aardig is? Het kan niet goed zijn... en ze bestaan want ik heb ze zelf gezien :D *hehe* |
|
Citaat:
Als je wilt weten wat de dampsporen van vliegtuigen voor effect hebben op de opwarming van de aarde dan moet je googlen op global dimming. De waterdamp en uitlaatgassen die de wolken achter vliegtuigen vormen reflecteren zonnestralen en koelen de aarde dus feitelijk af. Zonder vliegtuigen zou de opwarming van de aarde dus én langzamer (minder uitstoot door kerosine) én sneller gaan (minder global dimming). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |