![]() |
ik wil niets meer horen
Ik voel haar ogen in mijn rug
het is voorbij ze verwenst me vurig hij kijkt alleen naar mij Ik sta in de weg het ging perongeluk ze wilt hem nu en ik heb al het geluk Ik voel haar ogen denkt hij nu aan haar ze denkt enkel nog aan hem liegen ze voor elkaar? Zij en ik hij zegt; het gebeurd niet meer we denken allebij aan de zelfde nacht hij zegt; die nacht was de laatste keer liegt zij of liegt hij hij zegt dat ze het heeft verzonnen zij laat hem nooit meer los en ik, ik wil niets meer horen |
op zich een prachtig helder gedicht, maar dat laatste , heh, dat verpest het een beetje. Dat rijmt helemaal niet en komt helemaal niet overeen met de rest van het gedicht. Dat is erg jammer.
|
Citaat:
|
mja, het einde is je gevoel, voor de situatie die je beschrijft, maar die past dan weer nier echt in het gedicht, wat jammer is ik zeg niet dat ik het beter kan want ik heb geen idee :)
|
uh.. Ik ga wel ff heeeeeeel hard nadenken over een goed einde...
|
Mjah idd het eind zou ook moeten rijmen :)
verder leest het wat moeilijk maar dan denk je er tenminste ffkes bij na :) |
Kijk zo... Want eigenlijk is nu de laatste zin helemaal de waarheid en maakt het misschien de rest van t gedicht wat duidelijker (of valt dta wel mee?!) En naja dan staat de titel voor wat ik eigenlijk wil.. dr niets meer over horen en dr eigenlijk helemaal niets meer mee te maken hebben, met allebij niet!
Ik voel haar ogen in mijn rug het is voorbij ze verwenst me vurig hij kijkt alleen naar mij Ik sta in de weg het ging perongeluk ze wilt hem nu en ik heb al het geluk Ik voel haar ogen denkt hij nu aan haar ze denkt enkel nog aan hem liegen ze voor elkaar? Zij en ik hij zegt; het gebeurd niet meer we denken allebij aan de zelfde nacht hij zegt; die nacht was de laatste keer liegt zij of liegt hij hij zegt dat ze het heeft verzonnen zij laat hem nooit meer los en ik, ik heb nog steeds mijn twijfels niet overwonnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |