![]() |
helpp!!
ik heb een probleempje ik vind een meisje leuk maar ik weet niet ofzo mij oowk leuk vind en ik durf haar ook niet te vrege wat moet ik doen?? :D
|
Je zult het haar toch moeten vrege ben ik bang. Anders kom je er niet achter.
|
Nee heb je, ja kun je krijgen.
|
Citaat:
|
Neuken (y)
|
Nodig haar eens uit om ergens heen te gaan. Dat kan bijna eender welk uitstapje zijn. Dan heb je sowieso de kans om wat meer met haar te babbelen, en wie weet kom je er dan wel achter.
Probeer vooral zo vaak mogelijk bij haar in de buurt te zijn. Meisjes durven toch niet altijd rechtuit te antwoorden als je haar vraagt "hey, vind je mij leuk?". Soms zijn ze te verlegen om daar gewoon eerlijk op te antwoorden. Maar als je merkt dat ze er ook enorm van geniet dat je in de buurt van haar bent, dan weet je tenminste wat meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Maak haar gewoon een paar complimentjes, laat merken dat je haar wel ziet zitten maar spreek het niet letterlijk uit. Als je merkt dat zij jou ook meer dan leuk vind kun je dat altijd nog doen. |
Citaat:
|
Ik denk dat Al Murphy wel een punt heeft... Op zo'n manier laat een jongen aan mij iig wel zien dat ie me ziet zitten :) Niets afschrikwekkends aan toch?
|
Citaat:
|
Vraag haar of ze een keer met jou samen iets wil gaan doen, zoals Al Murphy al zei. Bijvoorbeeld naar de bioscoop* (en als dat goed gaat, ga je daarna nog ergens iets drinken samen). Dat is voor jou minder eng om te vragen en voor haar minder eng om antwoord op te geven. En bovendien leert ze jou dan beter kennen en komt ze erachter hoe leuk je wel niet bent ;).
*Ik weet dat er mensen zijn die vinden dat de bioscoop geen goede plek is voor een eerste date, maar als je veertien bent is de bios juist ideaal: het is betaalbaar van je zakgeld, het is duidelijk een date, het mag van je ouders en als je verlegen bent is het niet erg als je eventjes stil bent |
bedank voor jullie tips ik kom er denk wel uit (y)
dan neem ik haar wel mee naar de bios :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |