![]() |
ATTENTIE meeting attentie MEETING
Heden, 4 augustus, hebben Sketch, Halogeen en ik besloten een meeting te houden. Dat wil zeggen, we houden niet vandaag een meeting, maar we hebben het dus vandaag besloten, hemhem.
Deze meeting zal plaatsvinden op vrijdag 10 augustus in het Vondelpark (Amsterdam) DAT IS INDERDAAD AANSTAANDE VRIJDAG AL!!! Zo blijven we niet eindeloos en nutteloos uitstellen. Over een tijd zullen we het nog hebben. Mochten er nou mensen zijn die per se niét a.s. vrijdag kunnen, maar wel a.s. zaterdag, dan valt daar misschien nog over te praten .. maar verder gaan we deze keer niet verplaatsen :o De meeting is uiteraard voor alle DoPpers, newbie of ouwe rot, dat maakt allemaal niet uit, als je maar komt! Goed, dat was het, lekker zakelijk, feestelijke ideeën e.d. kunnen vanaf NU geopperd worden :). Wie er komen (vul aan als je ook komt): CSN Halogeen Sketch |
Het lijkt mij leuk als iedereen zijn of haar favoriete dichtbundel meeneemt, daar kunnen we vast wel wat mee :)
|
ja maar ik heb maar eh een dichtbundel ofzo. :(
|
makkelijk kiezen dan :P
|
Zo ik ben weer terug van vakantie en ik kom jullie vrijdag bekijken:D. Zaterdag kan ik niet dus verplaats het maar niet :cool: .
|
Wie er komen (vul aan als je ook komt):
CSN Halogeen Sketch elysea (eventjes) Porcelain |
Hoera!
|
(offtopic) ik houd zo van pasta ! (/offtopic)
|
Wie er komen (vul aan als je ook komt):
CSN Halogeen Sketch elysea (eventjes) Porcelain Hmm ja, ik stond er al tussen |
Hangt ervanaf hoelaat, als ik niet hoef te figureren die tijd kom ik zeker en vast!
|
Welll, hoe laat zou je uitkomen?
Ik kan in principe de hele dag. |
:( :( :( Vrijdag kan ik sowieso niet, dan moet ik werken, zaterdag zou eventueel misschien wel kunnen, probleem is alleen dat ik momenteel niet echt de beschikking heb over een computer dus het is wel lastig afspreken dan en ik heb zaterdagavond straatbarbecue en hm, nee, ik kan er dus gewoon niet bijzijn, maar ik vind het wel hartstikke jammer. Veel plezier gewenst!
|
Zullen we om, rond half 2 afspreken? het lijkt mij wel tof om te picknicken en dat iedereen dan iets te eten en of drinken meeneemt en een paar mensen een kleed.
|
ja ! maar, eh, dan moet ik dus wel rond drieën weg. dan bel ik wel even als ik weer thuiskom, of de meeting nog bezig is enzo :(
|
oui dat is goed .. we kunnen ook iets eerder afspreken, het maakt mij niet zoveel uit. waar is de rest om mee te beslissen? :mad:
edit: je mag zeker niet kamperen in het vondelpark? :P |
Therapie tot 4 uur, dus nee.
|
1 uur dan? Dan hebben we een uitloop tot hal;f 2 voor het arriveren van mensen, en kunnen we hallo roepen en raar doen en elkaar niet kunnen vinden ed, en dan kunnen we om half 2 echt beginnen met de supermegahupsapicknick die we al maanden geleden zouden doen. Anders wordt het al gauw 2 uur voor we kunnen lunchen en als je van ver komt en dus vroeg hebt ontbeten is 2 uur misschien wat laat.
|
haha, nee, dan word je waarschijnlijk opgepakt. we kunnen het natuurlijk altijd proberen onder het mom dat poëzie geen overlast veroorzaken kan.
edit: ok. |
Maar als het nou vies weer is? :( Ik wil een back-up-plan. Genoeg te doen in Amsterdam maar ik heb wel de neiging me er verloren te voelen, dus.
Eén uur is goed vind ik. Zullen we afspreken op een perron of zo? |
op amsterdam centraal zijn de perrons groot met a en b en soms zijn ze niet eens te vinden :(
|
In de hal bij de hoofdentree dan?
|
is die al af dan? sinds wanneer?
|
geen idee maar volgens mij kun je er wel gewoon door in en uit?
|
Wat CSN zegt. En heef tiemand dan een idee voor een backupplan, want ik geloof dat het in Nederland neit zulk geweldig weer is deze week?
|
ehm, onder een boom zitten? :p
|
of onder een brug, dat is droger.
ze waren ermee bezig. de laatste keer dat ik er was stonden er nog van die hekken omheen met steigers enzo. |
Er is 'night of the singing poets' morgen in amsterdam:P, maar dat duurt toch tot te laat.
Als het regent zoeken we een tentje op en gaan we daar binnen zitten? Het is alleen altijd zo jammer dat Amsterdam zo lekker chaotisch is en je dus vast rond gaat dolen op zoek naar onderdak terwijl je overal de tram voor moet nemen als je niet alsnog zeiknat wil regenen. |
ja maar wij zijn er overmorgen, toch? :o
|
ik moet werken vrijdag :(
|
Citaat:
Jammer Eva! |
Citaat:
En naast de steigers is wel een opening dat je naar binnen kan. |
ja maar dat zijn er twee, aan elke kant een. :(
|
Ok, naar ik begrijp: morgen 1 uur voor Amsterdam CS. Dan gaan we gezamenlijk naar het Vondelpark, tenzij het klereweer is, dan gaan we gezamenlijk improviseren, en iedereen neemt iets te eten of te drinken of iets anders mee voor le piqnique.
Ik wil wel een kleed meenemen en koop een zak broodjes ofzo (ik ga morgenochtend eerst nog even naar de ah dan) en plunder eventueel nog een kast hier in huis hihihihi. |
Ik neem wel twee pakken drinken mee. En koude pannekoeken.
|
elysea en ik kunnen salade en kaas en ander beleg meenemen voor op de broodjes. Ook vande ah, of de plus, of zo.
En er moet natuurlijk ook nog bestek en borden en glazen en zo. Wie doet dat? |
ik heb geen bestek e.d. nodig om te eten ik eet sowieso meestal brood met niks :P
|
1 uur amsterdam centraal station. ik zal er zijn :D
|
Citaat:
Hollanders! :p |
van het centraal naar het vondelpark is wel minstens een half uur lopen. en een enkeltje met de tram is 1,60. of 2 strippen, als je een strippenkaart hebt. wat dus misschien een goed idee is. een strippenkaart. meenemen, enzo.
dit is marloes, trouwens. |
Citaat:
Maar we hebben wel plastic bekertjes nodig om uit te drinken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel plezier vandaag!
|
Citaat:
|
Hoe hebben jullie het gehad? :)
|
LIEKE MEETINGTOPIC TOE NOU !
|
I don't know, ik vind eigenlijk dat iemand anders wel een meetingtopic kan maken, ik heb dit topic al gemaakt :o it's a two-way-thing you know
|
ja maar je had het beloofd ! :(
edit: laat michel het maar doen dan, die had toch niks meegenomen. |
ohhh ja inderdaad
als goedmaker |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |