![]() |
Favorieten naar andere PC
Met bloed, zweet en tranen heb ik een prachtige, erg uitgebreide verzameling Favorieten aangelegd.
Nu wil ik deze hele verzameling graag naar een andere PC overhevelen- hoe kan ik dat het makkelijkst doen? Graag expliciet uitleggen want ik ben nogal dom :o |
Door de losse favorieten-bestanden in je favorieten map te kopieeren naar de favorieten-map van de andere computer:
|
stap 2, mapje Documents and settings, staat niet in C-schijf (?)
|
Of op de volgende locaties:
Windows 2000/XP: C:\Documents and Settings\<profiel> Windows 95/98 (multi-user): C:\Windows\Profiles\<profiel> Windows NT: C:\WINNT\Profiles\<profiel> En anders kan het ook nog eens op een van de andere schijven (maar wel op dezelfde locatie) staan. |
Windows heeft daar toch een wizard voor die voorkeuren e.d. van het ene systeem naar het andere kan overbrengen? Staat sowieso op de autorun van Windows XP cd's.
|
Citaat:
Dus TS wat gebruik je? In het geval van FireFox onder Windows 2000 of later: C:\Documents and Settings\[User Name]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxxx.default\bookmarks.html Windows 95 tot 98 zonder login: C:\Windows\Application Data\Mozilla\Profiles\ Windows 95 tot 98 mét login: C:\Windows\Profiles\[Log-in Name]\Application Data\Mozilla\Profiles\ |
En voor opera:
C:\Documents and Settings\<profile>\Application Data\opera\opera\profile\opera6.adr |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |