![]() |
rock
zijn hier nog meer rock fans op het forum?
zo ja welke band of zanger(es) vind je super goed? ik vind three days grace ontzettend goed ;) |
sowee
|
Vooral van DEZE band. ;)
|
Ik vind Kane en Nickelback ultragaaf.
|
Nou niet meteen de n00b aanvallen, zij kan er ook niets aan doen. :nono:
Iedereen houdt hier voor zover ik weet van rock in minstens één van haar verschijningsvormen. |
|
Citaat:
|
Rock is zo'n muziekstijl dat iedereen (met iets wat goede smaak) kan appreciëren.
Je zal altijd wel iemand vinden dat uw groep verschrikkelijk vind terwijl jij ze schitterend vindt. Maar 'k denk wel dat iedereen het ermee eens is als ik zeg dat rock een muziekstijl is, dat nog lang zal verder bestaan. |
ik heb een heel lijstje :p alleen heb k eigelijk geen flauw idee of het echt rock is :rolleyes: Breaking Benjamin en Greenday lijken me in ieder geval wel bij horen maar hm Panic at the disco en Fall out boy bijv.. is toch meer dance, punk ofzo denk k ;)
|
Dat heb je goed gezien, quida! Fall Out Boy is idd meer dance, punk.
|
Citaat:
|
fall out boy is ook niet echt dance te noemen, neigt wat meer richting hardstyle
|
Maar dat komt dan weer puur door de invloed van hun bassist, Dave Grohl.
|
heeft die niet ooit gedrumd in nirvana ?
|
jullie weten er duidelijk geen snars vanaf! stelletje prutsers hoor
|
Citaat:
|
Ja, Josh Homme die later het succesvolle jazzkwartet Mayhem is begonnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=0,3](natuurlijk, over genres valt te discussiëren :o)[/size] |
Ik vond m in The Scorpion king wel goed.
|
Citaat:
Huh :confused: Dave was wel degelijk de drummer van Nirvana. Daardoor is hij bekend geworden (voor de Foo Fighters dus). Josh Homme was de gitarist van Kyuss. En is vooral bekend dankzij zijn werk bij Queens of the Stone Age (wat door hem en nog een lid van Kyuss is opgericht). Hij drumt wel voor Eagles of Death Metal (te zien op Werchter als ik het goed voor heb). |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vergeet ook vooral de tandem niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |