![]() |
sex zondr relatie
alle reacties welkom want k zit momenteel nogal in de knoop met allerlei gevoelens
wat vinden jullie van sex zondr n relatie? moet kunnen of totaal verkeerde boel? |
Ah en door het maken van deze poll helpen wij jou met jouw problemen? Das makkelijk, niet zelf te hoeven nadenken.
|
Er is al een topic hierover op Seksualiteit.
|
k weet dat enorm oppervlakkig en zwart-wit overkomt, nochtans ben ik zo absoluut niet
en denk je nu echt dat ik hier zelf al niet over nagedacht heb?! myn mening voor ik met die kerel naar bed ging is wel andrs dan tegenovr nu |
Wil jij sex met een jongen die jou als een object ziet?
|
ik zou weleens een relatie zonder sex willen, maar absoluut geen sex zonder relatie.
|
Sex zonder relatie kan best als je dat allebei wil en allebei weet waar je aan toe bent.
|
Ik vind het prima kunnen :). Waarom niet? Ik zou alleen wel duidelijke afspraken maken: vrijheid blijheid, en meer niet natuurlijk. Anders moet je een relatie aangaan samen, lijkt me.
|
Ik vind dat het niet hebben van een relatie de hele betekenis en essentie uit de sex haalt
dus ik stem neen Misschien als ik een redelijk aantal biertjes opheb ik switch naar "Hangt er van af" maar nee, sorry, niets voor mij Misschien ook de reden dat ik nog maagd ben, geen sex in mijn vorige relatie. Maar het boeit mij niet zo |
Citaat:
|
Citaat:
En dit topic hoort op Seksualiteit en daar is er al eentje, dus slotje :o |
ja moet kunnen. Heb ook n tijdje n scharrel gehad zonder dat 1 van ons er problemen mee had. Gewoon sex voor de sex, meer niet. Moet in mijn ogen kunnen. Moeten er echter geen gevoelens mee gaan spelen!:nono:
|
Ja, maar hangt af van persoon tot persoon, de ene kan er beter mee om dan de andere, en ik vind de leeftijd ook wel een punt.
|
ik vind dat sex zonder relatie niet per definitie sex zonder liefde of n relatie zonder liefde hoeft te zyn, toch?
als er nu gewoon bepaalde omstandigheden zyn waardoor n relatie moeilyk of niet mogelyk is is dat voor my iets heel anders of moet je maar de confrontatie met die omstandigheden samen aangaan? byvoorbeeld, de ouders die moeilyk gaan doen, de afstand tss elkaar, de verschilende levens,...ik denk dat het alleen maar voor problemen zou zorgen ik denk ook niet dat we mekaar graag genoeg zien voor n relatie (jaja ik weet het en wel graag genoeg om samen naar bed te gaan...) |
Hangt er vanaf. Als ik zestien was zou ik het iig niet doen. Dan sta je daarvoor nog helemaal niet sterk genoeg in je schoenen en dat je er een poll over opent wijst er denk ik ook wel op dat je zelf twijfelt. Seks zonder in een relatie te zitten moet je imho alleen doen als je zeker weet dat je het emotioneel aan kan.
|
Tuurlijk. Waarom niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon balle die handel, niet zo moeilijk! Waar ben je bang voor? Dat je gekwets word? Dat je meer wilt? Dat mensen je een slet vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je je er fijn bij voelt,waarom niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je je maar in redelijke (grote en diverse) kringen begeeft krijg je dat probleem echt niet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
en daarna zetten de ouderlingen je uit de communie!!! flikker op zeg bezoek eens een stad |
Feitelijk gezien kan het. Zoals gezegd, voorwaarde is dan wel dat beide partijen weten dat het puur en alleen voor de seks is en verder niet. Dus geen gezeik achteraf en dergelijke. Je zou elkaar bij wijze van spreken gewoon nog moeten kunnen begroeten als je elkaar daarna nog tegen zou komen.
Maar ik zou het persoonlijk niet kunnen. Voor mij komt er meer bij kijken dan alleen de bevrediging op dat moment. Ik wil daar ook liefde bij hebben, genegenheid, kriebels, the whole package zeg maar. En voor deze situatie geldt denk ik: "Bij twijfel, niet doen." Als je het doet moet je er helemaal achter staan, geen gemengde gevoelens hebben, niet denken dat je meer kan bereiken met de seks dan alleen seks enz. |
Ik heb gestemd op "ja".
Mensen moeten zelf weten wat ze doen en waar ze zin in hebben. Je moet jezelf er alleen wel goed bij voelen. Ik zou het zelf niet zo snel doen, tenzij ik het gevoel heb dat het iets zou kunnen worden. Dan ga ik er gewoon voor. |
Ja, voor mij zou het echt niets zijn hoor. Of ik zou die persoon echt alleen als lustelijk materiaal moeten beschouwen. Maar voel ik me deels emotioneel verbonden omdat die persoon toekomstperspectief in mijn ogen bied dan zou ik het sowieso nooit doen.
|
Inderdaad, je moet je er zelf gewoon goed bij voelen en die ander ook. Dan is er niets aan de hand. Als jullie allebei gewoon weten dat het niets word dan is dat gewoon duidelijk. En seks zonder relatie hoeft inderdaad niet te betekenen dat je diegene niet heel erg leuk vind. Ik ga nu ongeveer een jaar met dezelfde persoon alleen hebben we geen relatie. We zien elkaar alleen savonds int weekend, we slapen bijelkaar en die dag erna hebben we het gewoon heel leuk en gezellig samen waarna we smiddags weer afscheid van elkaar nemen. Zo kan het dus ook gewoon, als je er allebei maar hetzelfde over denkt.
|
Citaat:
|
Sex zonder relatie vind ik niet kunnen.
Seks zonder relatie moet je lekker zelf weten, als je het allebei leuk vindt, prima. |
:p Sex zonder relatie, tsja hangt er vanaf wat voor relatie je bedoelt he
Sex met een zakenrelatie, daar zit ook een relatie bij :D Hebben prostituees sex met een zakenrelatie? Sex met een vriendschappelijke relatie? Sex met een seksuele relatie? Sex met een liefdesrelatie? :D zo kunnen we wel even doorgaan |
Anders ga jij nog even door.
|
Citaat:
er staat zonder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan wel, maar niet in het gevak van:we kunnen geen relatie krijgen, eigluk wil ik wel dus gaan we neuken.
wel, we willen geen relatie, maar wel neuken |
Als het een slet is mag het anders niet
|
ach waarom niet he als je er allebei gelukkig van wordt
|
Sja, waarom niet?
|
Het is niet helemaal mijn ding, maar: ja, het moet kunnen en het kan.
|
Citaat:
|
Ja, waarom niet?
Als je er beiden achter staat (!!) en zeker weet van jezelf (en van de ander) dat je er geen spijt van gaat krijgen achteraf en je voelt je er lekker bij, wat maakt het dan uit? Het gaat toch om jullie 2en? Jullie zijn toch degenen die het doen? En als je vindt dat het lekker is en naja lees bovenstaande want ik kan in herhaling blijven vallen, dan zou ik zeggen: "Go for it!" (y) |
Sex zonder relatie is imho helemaal ok. Als je jezelf of je omgeving er niet mee schaad kan alles.
En sex zonder relatie hoeft niet direct een grote ongevoelige batspartij zijn, helemaal niet. Je kan ook van iemand houden, zonder er een relatie mee te hebben. Zoals die mooie undersign van mephisto op een ander forum: "Ja wél seks! Nee geen gedoe!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
Ik heb ze alledrie aangeklikt, slotje ;x
|
ik vind het altijd zo onzinnig dat mensen niet reageren op het topic, als iemand bijvoorbeeld echt met een probleem zit, en die dan gaan lopen uitlachen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |