![]() |
hoelang wachten?
er zijm al zoveel topics met de vraag*hoelang voordat je met iemand het bed induikt en bijna altijd zijn het dezelfde antwoorden maar nu iets anders....
hoelang heb je gewacht voordat je voor het eerst het bed indook? |
Ik kende hem een jaar, had hem ongeveer 7 keer gezien en het was een week :bloos: nadat we gezoend hadden. En een week later was het uit :(
|
Met de eerste halve keer? Eh, twee maanden ofzo. Met de eerste échte? *denkt even na* Drie weken na de eerste zoen, denk ik.
|
de echte duh
|
1 maand zal het zijn :d
|
2-3 weken ofzo
|
:bloos:
|
We kenden elkaar door een forum en hebben een maand of 4/5 alleen maar brieven gestuurd. De brieven werden pakketjes met cadeautjes en de MSN werd (deels) verruild door de telefoon.
Na die tijd wisten we gewoon dat we elkaar moesten zien. Vanaf het moment dat ik hem voor het eerst in levende lijve zag duurde het 8 uur tot de eerste zoen en 2 dagen tot 'de rest'. |
2 weken nadat we wat kregen geloof ik en dat was een maand na de eerste zoen, dus uhm na anderhalve maand :)
|
1 maand nadat het echt wat was (na de 1x zoenen)
|
6-7 maanden toch wel. Daar voor was het gewoon te vroeg geweest.
|
Ik kende 'm toen 2 a 3 maanden, en 't werd pas echt iets na 1,5 of 2 maanden, dus ongeveer na een maand denk ik. :)
|
na ongeveer 2 maanden
|
-1 dag.
ik zie alleen niet in op wat voor manier deze topic anders is dan de rest? |
Met de eerste of met de huidige? Met de eerste was het ongeveer drie maanden later, met de huidige weet ik niet zo zeker. Ik denk een week of twee, misschien eigenlijk ook wel korter.
|
Met de eerste was het na 8 maanden relatie.
Met de huidige was het de tweede keer dat ik hem zag. |
Citaat:
|
Na ongeveer 2 maanden.
|
2 maand
|
Tot je getrouwd bent.
|
Met de eerste 3 maanden na de eerste kus en 2 dagen nadat we officieel wat hadden. Nu zou ik niet zo lang wachten. Vind het wel romantisch om het een paar weken uit te stellen, maar vrees dat het moeilijk vol te houden is :o
|
Ehhh, een half jaar ofzo nadat we elkaar voor t eerst gesproken hadden, een maand nadat we elkaar voor het eerst gezien en gezoend hadden en twee weken nadat we iets hadden.
|
We hadden 5 maanden een relatie, en ik kende hem in totaal 7 maanden ofzo.
|
Bij de derde ontmoeting lagen we in bed te zoenen, en ik denk dat we een 4 maanden later verder gingen, maar 't kan ook later zijn geweest dan dat.
|
Na 3 weken:)
|
Citaat:
|
Na 7 maanden relatie. Ik kende em toen een jaar denk ik.
|
1,5 maand - 2 maanden zoiets.
|
Met de eerste echte, een week nadat we gezoend hadden geloof ik.
|
Ik heb er nooit opgewacht. Het komt zoals komt aan beide kanten als je er klaar voor bent. Wachten doe je maar op de bus....
|
ik kende m al 3-4 jaar ofzo. en toen we verkering hadden, na 3 maanden.
|
Citaat:
|
ik geloof 2 weken na de eerste zoen. was wel de eerste keer dat ik m weer zag na die eerste zoen.
|
ik denk dat het afhangt van jouw leeftijd, als je 12 bent, ga je neit na een jaar al met iemand in bed, dan ben je nog te jong.
verder hangt het ook vanaf of je het al eerder gedaan heb. ik denkdat als je nog maagd bent, je langer wacht, dan wanneer jullie beide het al eerder gedaan hebben. |
Citaat:
|
Hangt een beetje van de dame in kwestie + relatiepotentie af. Bij veel relatiepotentie zit er meestal een langere periode tussen (je wilt dat ze je lief gaat vinden), en als ik dr eigenlijk niet zo tof vind, dan probeer ik het allemaal wat sneller af te handelen. Zoiets hoort natuurlijk andersom te zijn, maar zo gaat het nu eenmaal. :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
Goed opgelet Poggy:
Bij mij was het vrij kort, maar je moet natuurlijk zo lang mogelijk wachten. Al lukt je dat natuurlijk niet als tietgeilende nieuwsgierige puber! |
Twee weken nadat we iets kregen
|
~1,5-2 jaar.
|
Hoe bedoel je hoe lang heb je gewacht? Ik had geen relatie met het meisje in kwestie, vakantieliefde, en ik wist nauwelijks wat er allemaal gebeurde. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |