![]() |
DK-meet # 6
oké, iemand moet het doen! :bloos:
|
Ik liet de eer aan jou!
|
|
Ik vind ook dat jij moet komen, dan doen we dit keer een goede toespraak! :o
|
Ik had het ook wel gezien, maar ik kom de eerstvolgende meet toch niet :o Ecnelis vervangt mij (y)
|
Waar: Utrecht
Wanneer: Vrijdag 24 augustus Komen: *)- Ecnelis *)-Tink* *)- *)- *)- *)- *)- *)- Niet Komen: *)- Kunst *)- TopDropje :) *)- *)- *)- |
Citaat:
yay! 2de kans! en topdrop, ik wil jou eigenlijk stiekem toch wel ontmoeten hoor |
Citaat:
|
alleen is het volgens mij 24 augustus wel kermis in oosterhout, en hoewel kermis voor paupers is, gingen we proberen met de hele familie aan de moederskant toch te gaan :bloos:
maar ik weet niet of het dan is heur, zal het zo eens gaan vragen is het lasergamen in utrecht? ik wil die Henk eens gaan verslaan! |
Citaat:
Ik wil de legendarische ecnelis ook weleens zien! Maar de 24e is niet kosjer :( |
Als Kunst niet komt, kom ik ook niet.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit ben ik! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja misschien kom ik.
maar ik durf niet |
Citaat:
|
ja, maar toen durfde ik ook niet enzo en dan zijn er meer mensen enzo.
en waarom kom je niet dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja als soija komt durf ik wel
|
Ik weet niet of ik dan kan, misschien werk ik al tegen die tijd.
|
Citaat:
|
Wat is daar grappig aan? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik vind het heel goed van Martin dat ie werk heeft!
|
Eerst nog maar gebeld worden dat m'n contract klaar is, ik denk dat ze me gewoon vergeten. :(
|
btje nieuw hier, maar is dit afspreken etc vaste prik?
en is dit ons kent ons of voor iedereen hiero open? vroeg ik me af. :) |
Citaat:
|
Niks vaste prik, zowel kunst als topdrop komen niet. Ik vind dat het niet eens DK meet mag heten. http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Citaat:
'DK' in 'DK-Meet' staat eigenlijk voor 'DropKunst-Meet'. Maar Kunst en Drop komen allebei niet :( |
Citaat:
Ik dacht dat de D voor mijn naam stond, trouwens ;x :P Misschien moet ik deze DK meet maar boycotten! |
en ik zat me hier al wanhopig af te vragen hoe dom ik wel niet was dat ik niet wist waar DK voor stond :)
maar ons kent ons dus wel? gewoon benieuwd natuurlijk. |
Citaat:
|
We kunnen de meet ook een week verzetten als iedereen zo zeikt? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu ga ik even een tijdje mijn mond dichthouden. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, komt Naomi dit keer? Zo niet ga ik het misschien maar echt boycotten. :P |
Citaat:
|
Citaat:
TD staat dus voor TopDrop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |