![]() |
[tekening] cyberdingesroboman...
in tegenstelling tot mijn vorige krabbel heeft deze me ietsje meer tijd gekost...
Hij's met normaal potlood getekend, en daarna nog een keer met vulpotlood overgetrokken voor de strakke lijnen.. Ingescand, het contrast een beetje opgekrikt aangezien ie een beetje grijzig was en wat kleur toegevoegd hier en daar.. Misschien dat ik um nog een keer helemaal inkleur, maar daar moet ik een keer tijd voor en zin in hebben... http://www2.hku.nl/~lennart4/cyberding.jpg |
Wauw! Ik vind 'm echt heel erg mooi, en zeker dan de mintgroene stukjes erin, die springen er echt uit. Heel gaaf, ik wou dat ik het zo kon :)
|
Heel lijp, alleen zijn handen zitten er een beetje... gemaakt aan. Net of ze niet helemaal passen...
Verder issie echt :cool:!! |
mooie en vooral knappe tekening met koele details zoals die spieren, al ben ik niet helemaal 'into 'het cyborg/robot gebeuren ;)
maarre, zit je op de HKU ja? Kwas namelijk uitgenodigd voor het toelatingsgesprek voor Musictechnology maar m'n school heeft besloten dat ik toch eerst 6vwo mag afmaken... over een jaartje dan maar weer :) |
kewl kewl kewl (y)
|
Met 1 woord: Wow!
Echt gaaf, complimenten! :) |
Echt gaaf! Vind vooral die details fantastisch. Die kleurtjes hier en daar geven het iets extra.
Armen staan inderdaad een beetje stijf, maar wat wil je anders van een robot-cyborg wezen. ;) |
ik vinnem ook echt cool !!! (y)
|
Echt goed gedaan! Je hebt een hele :cool: e tekenstijl! En jah, die gekleurde stukjes, die geven net dat extra's.
|
mooooi!!
en goed! vooral goed |
Ik vind dat je ENORM mooi kan tekenen. Echt waar. Maar WAT je tekend vind ik weer niks eigelijk. Maar dat is een kwestie van smaak.
Oke, 3 vragen. 1) Teken je dit na of bedenk je 't zelf? 2) Kun je 't ook met spuitbussen op een muur? 3) Als ik op kamers zit wil je dan mijn muur betekenen? (met een iets vrolijker plaatje dan) Dat van 3 meen ik trouwens. (y) |
Citaat:
2) misschien, kben geen graffiti-kearl ofzo 3) misschien, kost veel tijd namelijk... en dat heb ik komende tijd echt niet (studie) |
Citaat:
|
Citaat:
dank-je-wel-hoar!! :D |
ook zo zeer koel gemaakt, ik vind het koel dat ie zo donkeris :)
|
Citaat:
handen vin ik niet mooi veel te 'stijf' :) |
Citaat:
|
:cool: master piece of art (y)
|
ik vind hem erg mooi
(en ik hou er eigenlijk niet eens van!!?) |
Citaat:
|
vet!
leuke details vind ik: de subtiele kleurtjes en dat ie bij het middel ophoudt en dat je er dan als een soort van vastgegroeid harnas in kunt kijken. ook subtiel. |
*respect* UBERKOEL gewoon! :D
|
Mooi :)
Met name het hoofd, stijlvol :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |