![]() |
Bij welke supermarkt doe jij (het grootste deel van) je boodschappen?
Vertel!
|
Eerst altijd bij de EmTe, omdat die dichtbij zit, maar ik heb sinds kort de jan Linders ontdekt en die is toch wel flink goedkoper. :)
|
Appie.
Minst lange rijen, en best redelijke huismerken. |
Appie Heijn. Die zit het dichtst bij en daar hebben ze lekker eten. :rolleyes:
|
AH, die zit vlakbij en is fijn :)
|
Albert Heijn,
daar werk ik, het is een fijne ruime winkel, ik weet er de weg goed, ze hebben er alles, de huismerken zijn prima en goed te betalen. (Y) |
Citaat:
|
De helft hiervan ken ik niet, en ik mis de Aldi en de Lidl.
Edit: Ik heb trouwens maar Plus gestemd, want het was een gelijke strijd tussen plus en aldi. |
C1000, en dingen die ze daar niet hebben bij Appie, en 'speciale' dingen bij Aldi. Maar dit geldt meer voor mn ouders van voor mij, want zij doen de wekelijkse boodschappen.
|
Jumbo (de dichtsbijzijnde is klein, maar er is er nog één op ongeveer tien minuten rijden met de auto en die is GROOT). Ze hebben met afstand de meeste producten, de minst lange rijen bij de kassa, de breedste gangpaden en goede parkeergelegenheid. En in verhouding niet duur.
|
Citaat:
|
Heijn. Van de helft van die gehuchtmarkten heb ik niet eens gehoord.
|
Albert Heijnstein :o
en die pakken ijsthee van het huismerk zijn vervelend want die moet ik openen door er heel hard met een mes in te hakken :') |
De Attent, daar ben ik wel tevreden over (y)
|
Super de Boer, omdat ie zo dichtbij is. (Y)
|
Super de Boer. :p En soms C1000 en Jumbo.
|
Dirk v/d Broek. Lekker goedkoop en het dichtst bij huis.
|
Ik hoorde laatst bij het nos journaal dat 1 op de 3 nederlanders boodschappen doet bij de ah.
ik ook meestal, omdat er hier dichtbij 3 ah's zitten, voor andere supermarkten moet ik verder. Ik ga ook vaak naar de hoogvliet, als ik uit m'n werk kom want dat is daar vlakbij. |
AH
Ga ook weleens naar de COOP, Super de Boer, Aldi of Plus, maar die zijn of ver weg of duur :o |
Citaat:
|
c1000 die is samen met de AH het dichtste bij..
|
supercoop..
deze zit of op de weg van werk naar thuis thuis.. of het dichtste bij huis.. |
AH. De enige goede winkel met een beetje normaal assortiment aan vegetarische dingen. AH huismerk is gooooeeeed. (y)
|
Citaat:
|
Emte
|
Citaat:
|
Super de Boer. En Boni, want die zitten allebei om de hoek.
|
AH, prima winkel, goede producten en dichtbij.
De afgelopen weken - vakantie - vooral bij de Lidl, want die zat in de buurt. |
Meestal de dekamarkt, lekker dichtbij zitten er 3 in een straal van 10 minuten.
En voor sommige boodschappen de aldi :) |
Dit is nou echt 'n typische DK-topic! (Y)
AH Die 'bedrijfsleider' van AH-reclames heeft zo geen humor en is tóch zo grappig! :D |
deen, maar alleen omdat dat 3 minuten van school af is en het dus makkelijk voor me is daar in de pauze een broodje te halen (en voor anderen wijn en sigaretten). Mijn mama shopt bij de albert heijn though.
|
Digros. Dichtbij, goedkoop en makkelijk. Meestal hebben ze wel alles.
Af en toe ga ik ook naar de AH. Fijne winkel, maar ik weet er nooit iets te vinden. Ze veranderen het om de zoveel tijd. En ze hebben er lekker ijs. (y) |
Plus, ik woon er bijna naast.
|
AH, ik woon er naast.
|
C1000 of supercoop
Als we vlees in moeten slaan gaan we meestal naar de C1000 en dan halen we de rest daar ook en anders gaan de naar de Supercoop. Oh en voor cocacola Zero ook naar de C1000, dat hebben ze blijbaar niet bij de supercoop :confused: |
De Golff in Heerjansdam, want ik woon om de hoek.
In Heerjansdam is eigenlijk alles 'om de hoek', maar dat terzijde. |
1. AH
2. Super Liefst een grote supermarkt iig. |
Het prettigst vind ik de Ah en de Jumbo.. De Jumbo is ook nog eens goedkoop...
In de praktijk ga ik meestal naar de Super de Boer of de Boni, aangezien deze dicht in de buurt zitten. Voor de Jumbo moet ik 1,5 km fietsen oid en dat geniet dan niet de voorkeur :o |
Citaat:
|
Coop, want dat is de enige supermarkt die in de buurt is. Hij is wel belachelijk duur, dus als ik met andere mensen in de AH kom, haal ik daar wel gauw spullen. Maar ik ben te lui om elke keer een kwartier naar de AH te fietsen of nog verder voor goedkopere supermarkten :o
|
Dirk; dat is twee minuten kruipen. Maar ik maak ook wel regelmatig een detour richting c1000 of plus; daar is het aanbod gewoon veel beter.
|
[list=1][*]AH; op 2 minuten loopafstand en heel veel keus. (y) [*]C1000; lekker dichtbij school en lekkere broodjes. :) Elk tussenuur zitten we daar met bijna de hele klas.[/list=1]
|
Bij de Bas.
Kutwinkel, veels te druk, soms staan er dingen in de schappen die niet meer houdbaar zijn of al geopend. Ik ga er eigenlijk alleen maar naartoe omdat het om de hoek is :d |
AH, en de plaatselijke turk.
AH voor de dingen die de turk niet heeft |
Bij de Plus, omdat die 5 minuten lopen is van waar ik op kamers woon (en er nergens anders een supermarkt is in mijn woonplaats :o). :)
|
trouwens, ik doe nooit de boodschappen :o
haal me uit de poll verdomme! :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
En soms bij de C1000 want die is ook niet erg ver en wel wat goedkoper. |
Onvolledige poll: Aldi en Lidl moeten er gewoon nog in.
Ik doe mijn "boodschappen" het vaak bij deze winkels. Dat mensen naar de AH gaan weiger ik te begrijpen. Je laat je vrijwillig afzetten. Als je zon a-merken lover bent, ga dan op zn minst naar de Jumbo. |
Citaat:
Ik ben geen 'a-merken lover', zoals jij omschrijft, maar koop ook andere producten dan a-merken bij de Albert Heijn. Echt niet alles is duurder bij de AH en kom ook wel eens bij de Lidl. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |