![]() |
Ik vroeg me af wat voor OS (operation system) jullie gebruiken
Poll: OS-poll [*] Windows [*] Linux [*] Mac [*] Anders http://www.dubbelf.com/poll/img.php?...=4266&var=.png (met dank aan http://www.dubbelf.com/poll/ voor het maken van de poll) ikzelf win & lin (moest dus 2x stemmen, helaas kan dat niet direct) (ps. admin kun je even titel veranderen, was tags vergeten, en vergeten dat het om OS ging, kan niet meer veranderen volgens mij :S) |
Citaat:
|
winxp :D
|
Windows :)
Heb ooit een Linux geprobeerd, moet er iig nog veel van leren :D |
Windows XP, Debian GNU/Linux Woody, OpenBSD, QNX, MSDOS, FreeBSD, NetBSD.. eerste 4 dagelijks.. waar moest ik klikken? :o
|
WinXPpro.
|
winXPpro
|
Ik heb Linux gekozen, omdat ik op het moment bezig ben met een nieuwe installatie van (Gentoo) Linux. :)
(en dit typ ik onder Windows :)) |
Citaat:
|
XP Pro.
|
toch maar Lin, ben van plan om dat eens te proberen
|
WinXPPRO (.... klote microsoft eigelijk...... ), maar ook DOS, hmm, staat er nie? oww bij anders ckur.. hmm nu al telaat heb al gestemd :)
|
XP, linux... maar hoofdzakelijk OSX
|
IK gebruik Win2000pro en Win98 naast elkaar :o
|
Ik gebruik zowel Windows 2000 als Debian SID en Woody (achter verschillende computers). Wat moet ik klikken? :p
Daarnaast heb ik nog een bakkie met FreeBSD erop, maar die staat met stoflaagje en al in de kast :o |
ok, wat moet je klikken als je er meerdere gebruikt??
het OS dat je het MEESTE gebruikt (gemeten in tijd dat je er achter zit) |
Damn .. en als je nou vaak achter meerdere computers tegelijk zit met daarop elk een ander OS?
*zit thuis achter 2 PC's .. eentje Debian Woody, de ander Windows 2K, waarbij de 2e eigenlijk nog een dualboot met Debian SID is* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik zowel Windows (ME & XP) als Linux. Ff rommelen met de proxy (aan- of uitzetten) en je kunt twee keer stemmen; heb ik dan ook maar even gedaan ;)
|
Multiboot Debian, W2k pro en 98SE
|
Citaat:
Je stemt 1x Windows en 1x Linux. Hoeveel is 1 - 1? |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Maar er zijn nog meer opties, namelijk "Mac" en "Anders", en daar stem ik dus níet op. Dus heeft het wel degelijk zin. Waarom zou het geen zin hebben? |
Win98
|
winxp pro uiteraaaard
|
Win98
|
Win98
|
Citaat:
Op onze P2 draai ik idd IceWM. :) Gentoo is best interessant trouwens, best slim packaging-gebeuren (hoewel apt-get overzichtelijker is), en je mag nog net iets meer zelf doen dan bij Debian. :) Vraag me trouwens af hoe groot het verschil met Slackware is. (maar die bieden schijnbaar alleen hun op-een-na-laatste versie aan op hun site?) |
WinXP Pro
linux komt erop zodra ik mijn 80 gig hdd binnen heb, want met 4 gig vrij op partitie met de meeste ruimte kom je niet echt ver, vooral als daar al windows op staat |
Citaat:
Geintje jongen, geintje :D:p |
Windows '98 en XP.. maargoed dat valt onder hetzelfde :p
|
OS X
Ik ben van plan er binnenkort bij te zetten (als ik me HD heb geformat & opnieuw gepartitioneerd): OS X beta (nu dus 10.2, strax 10.3 etc) OS 9 (word ergens tussengefrommeld, niet echt aparte partitie voor) OS X DP 1, 2, 3 of 4 (DP --> Developer Preview. OS X'en zonder Dock ensow, lijkt me kewl om die nog eens te draaien... :)) [Als iemand hier nog een van heeft liggen... gráág ;)] Mandrake (misschien een andere distro, maar ik ben een n00b dus wou niet te moeilijk beginnen) En dan misschien nog ergens iets anders exentrieks, een copland oid, OS X 1.0/2.0, BeOS, swiets... ;) |
Citaat:
|
win2k/winxp pro
|
Citaat:
|
Je had beter een poll kunnen maken waarin je iéts breder inging op welke windows, linux, mac, whatever. Dit is nogal erg breed imho, maar goed ;)
|
Citaat:
bijv linux=6 mensen; als ik dan een paar distro's had opgegeve schiet het niet meer op voor windows had het nog wel gekunt ja, en ik had ook optie voor meerdere os'en moeten doen, maarja, next time better |
Citaat:
|
Server: XP Profi
Laptop: XP Home |
WinXP NL Home edition
|
Server: Debian GNU/Linux potato ( www.orion.endoria.net )
Workstation 1: WinXP pro ENG Workstation 2: WinXP pro NL |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |