![]() |
wat zou er sexueel anders zijn als er meer vrouwen dan mannen zouden zijn?
Ik las op het zomervakantie forum een topic over IJsland en verrek ja daar wonen meer vrouwen dan mannen. Nu ging ik me afvragen wat hun cultuur afwijkt van de onze en dan vooral op het gebied van liefde en sexualiteit.
Wat denken jullie? |
toen ik je verhaaltje las dacht ik eigenlijk: wat als er geen lesbiennes wonen en alleen homo's.. arme vrouwen dan eh ;)
|
Citaat:
|
of misschien heeeeeel veel triootjes om alles eerlijk te verdelen?
nah, denk dat er weinig verschil is, op zijn hoogst misschien iets meer vrijgezelle vrouwen. |
Misschien dat er dan bij het uitgaan een paar vrouwen om de kerels heen staan ipv andersom. Alhoewel, ik zou het niet leuk vinden als er 20- jarige turkse vrouwen aan mijn kont zitten als 13 jarig jongetje ;)
|
Citaat:
she's got a point |
Heel simpel toch, dan hebben de mannen meer keus.
|
Ik denk dat het daar precies anderzom is idd.
|
hetzelfde als bij bepaalde opleidingen ... informatica is als je geluk hebt 3 meisjes op 100 jongens ... verpleegkunde precies andersom
mijn ervaring is dat de meisjes uit het eerste geval en de jongens uit het tweede geval erg populair zijn |
er zijn wereldwijd meer vrouwen dan mannen in vrijwel elk land geloof ik...
|
Citaat:
Maar daar schijnt het dus dat het 70% of meer is dat de bevolking daar aan vrouwen heeft. |
http://www.cia.gov/cia/publications/...sex_ratio.html
Alle landen ter wereld. mannen per vrouw: 1.11 south korea Andere landen die slecht scoren (veel meer mannen dan vrouwen): malta albania singapore venezuela yugoslavia malta taiwan mannen per vrouw: 0.86 cayman islands mannen per vrouw: 0.84 bermuda Wie gaat er mee naar Bermuda en de Cayman's? :o |
Ik denk dat een land met 10x zoveel vrouwen als mannen de Hemel moet zijn. :D
|
ik denk helemaal nix.
als het 1 op 10 is merk je er heus nix van. tis heus niet zo dat de vrouwen dan medelijden gaan hebben met de mannen omdat ze niet zo vaak seks kunnen hebben en dus daarom maar met hun seks gaan hebben. T gaat toch nog steeds om het gevoel wat je voor iemand hebt? |
Citaat:
|
misschien word er hard gevochten om wie de mannen kan krijgen.. aangezien dan alleen de beste knapste leukste vrouwen een man kunnen bemachtigen :D
|
Citaat:
|
ik neem aan dat er daar door de mannen meer geneukt word. en zo niet dan sja, is er iig wel meer keus
*word btw dan ook maar verpleger :D* |
Citaat:
Guess what? Iceland: at birth: 1.08 male(s)/female under 15 years: 1.07 male(s)/female 15-64 years: 1.02 male(s)/female 65 years and over: 0.81 male(s)/female total population: 1 male(s)/female (2001 est.) Sterker nog, in IJsland wonen (in onze leeftijdsgroep) meer mannen dan vrouwen. Immers, voor iedere vrouw zijn er 1.07/1.02 mannen... Zie http://www.cia.gov/cia/publications/...sex_ratio.html voor een overzicht zoals dat hierboven van alle landen ter wereld. En, bedenk, vrouwen worden gemiddeld ouder dan mannen! Op jongere leeftijd zijn er meer mannen, pas bij 65+ is het omgekeerd. Netherlands: at birth: 1.04 male(s)/female under 15 years: 1.05 male(s)/female 15-64 years: 1.03 male(s)/female 65 years and over: 0.7 male(s)/female total population: 0.98 male(s)/female (2001 est.) *ahum* Ja, er zijn dus meer vrouwen dan mannen. Maar niet voor je boven de 65 bent. :p :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |