![]() |
Gooi je mobieltje weg!
http://www.textually.org/textually/a...ell_phones.gif
We kunnen niet meer zonder ons mobieltje, zouden we ook niet willen. We schaffen regelmatig een nieuwe aan, maar waar blijven die oude telefoons? Een ruwe schatting: er zijn in Nederland tussen de 16 en 30 miljoen mobieltjes in omloop!! :eek: :eek: Voor mijn afstudeerstage hou ik een klein onderzoekje over wat we zoal doen met die mobieltjes. Zou jij mij willen helpen en het onderzoekje willen invullen? Dat is binnen 4-5 minuten gepiept . Je zou me er heel blij mee maken ;) Dit is de link: http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=968 Super bedankt! Grtz, Ben |
done. Spellfouten:
herrinneringen > herinneringen zodat de schade voor het milieu beperk wordt > het milieu beperkt wordt Schadelijk stoffen> schadelijke |
Ja sorry, ik moest eerst googlen wat crossposten was.. ;)
bedankt voor je commentaar, ga ik even wijzigen! Top dat je het even in wilde vullen! Thanks mate! |
Done!
|
gedaan
|
Hoe betaald u uw telefoonkosten van uw MEEST gebruikte mobiele telefoon?
betaalt met een T! |
Top! bedankt voor de tips en het invullen natuurlijk!!
|
Wat een vreselijke teringenquete.. Hoe vaak vervang je je mobiel.. like uuhhhh nooit ofzo? In december wordt-ie zes. Nieuwe covers + nieuwe accu liggen klaar, maar die accu is nog lang niet nodig. En om nou te zeggen dat ik een aftands oud barrel heb, nee.
|
Citaat:
|
Meer telefoons dan inwoners eh? Klinkt minder bovennatuurlijk als je eenmaal kansloze uitkeringstrekkers met 3-4 mobieltjes aan de overkant van de tafel hebt zien zitten terwijl je zelf al sinds de val van het Romeinse rijk belt met een onverwoestbare nokia 3410 met het opschrift 'voorzichtig, bevat asbest'.
|
ik heb al iets van 6 mobieltjes versleten. met het hele gezin samen (5 man) iets van 20 ofzo. kan me voorstellen dat je snel aan die 30 miljoen zit!
|
Citaat:
bedankt voor jullie posts en het invullen van de vragenlijst! (y) Ben |
Citaat:
|
ik heb een nieuwe omdat ik mn abo moest verlengen en deze gaaf vond, ik snap mensen die meer dan 1 telefoon in gebruik hebben niet...wat moet je nou met 2 telefoons?
|
Citaat:
Maar goed, dat waren ook figuren die in bezit van een OV jaarkaart gerust een taxi namen om over hun huurschuld te komen bepraten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
done,
maar wat heeft mijn netto maandinkomen met het recyclen van GSM's te maken? |
Ingevuld.
|
Citaat:
|
misschien om werk en prive gescheiden te houden? :)
|
Citaat:
Allemaal superbedankt voor het invullen!! :) Voor anderen: hij staat nog steeds open!! Ben |
Citaat:
|
Citaat:
|
done :)
|
ook maar even gedaan en een reactie bijgevoegd omdat ik de "hoeveel geef je aan je abbonement uit" vraag slecht vond, je had verschillende keuzes waar ook 21-50 euro, dat is een te grote marge, als je in de boekjes kijkt zie je abbonementen van 25-30-40-50 euro, en niet van 20 en dan pas 50 euro dus je hebt meteen 4 abbonementen in die marge wat het niet nauwkeurig maakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet alles op dit (of welk forum dan ook) hoeft wat te maken te hebben met waar de TS het over heeft of om vraagt. Omg.
|
Citaat:
|
wow dat zijn er veel :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar gaan ze er dan vanuit dat al die mobieltjes ook gebruikt worden?
misschien bekijken ze alleen hoeveel telefoons er verkocht zijn sinds 1990. |
Ik heb 2 telefoonabbo's omdat ik er ziek van was met een pre-romeinse rijk Sagem te bellen. Heb stuk of 5 telefoons versleten en totale (cash) kosten zijn in totaal €10, wat ik ooit betaald heb voor een pre-paid toestel. Natuurlijk kosten die 2 abbo's me veel meer geld dan de apparatuur zelf. Maar je krijgt met die abbo's wel alle high tech goodies die je je kan wensen. Tot nu toe, Sagem, TV, DVD speler, Gamecube, 40 films, Senseo apparaat, Samsung D900, en binnekort een Laptopje..
|
Krijgt? Je betaalt er wel mooi voor, gewoon via je abbonementskosten (vaak nog meer dan de nieuwprijs)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |