![]() |
je zinloze leven
vertel maar.
|
zeg ik niet
|
Vanochtend om 9.30 uit de kroeg gekomen en nu dus zo lui als de hersencellen van Wilders.
|
@milleniumfalcon: hoef ik ook niet te weten.
|
al 6 weken werkloos, schulden die zich opstapelen, gek worden van mezelf...
|
Ik ga nog een keer op vakantie naar Tsjechië :)
|
ik ben al de halve middag aan het bedenken wat ik toch eens ga koken vanavond...
|
ik ben net wakker...en ga over niet al te lange tijd waarschijnlijk weer slapen :| eerst dim sum ontdooien en klaarmaken ^^
|
Citaat:
|
Ik ging vandaag naar Utrecht voor wat spullen van o.a. de IKEA en daarna ging ik mijn fiets bij iemand ophalen en dat was gelijk weer ongezellig dus hoezee. Vanavond wil ik eigenlijk wel iets doen maar ikben te lui om zelf initiatief te nemen.
|
ik heb gisteren teveel gedronken en nu ben ik eindelijk weer terug in Delft alwaar ik erachter kom dat mijn huisgenoot heeft besloten om bij korps mariniers te gaan dus die was bezig met het verhuizen van zijn laatste spullen.
|
Citaat:
Ik ga straks naar mn vriendje omdat we morgen naar schiphol moeten en we moeten er om 7 uur zijn wat betekent dat we dus om half 5 op moeten ofzo. Jeeeej. Nu ben ik aan het inpakken, maar ik vergeet ongetwijfeld alles. En mag een paraplu mee in de handbagage? |
volgens mij mag dat wel, zo'n kleine opvouwbare iig. ze zijn echt lang niet zo streng als men denkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar dat is dus echt totaal wat anders dan vliegen binnen europa want botulismf en ik werden vooral in spanje echt nauwelijks gecontroleerd. zo haal je de terroristen wel binnen in elk geval. beetje vreemd hoe nonchalant ze ons behandelden. en vorig jaar kwam ik ook berlijn binnen met tien scheermessen in mijn handbaggage. maarja weetikveel waarnaar zij gaat.
|
Citaat:
|
ja binnen europa mogen die dingen wel gewoon. alleen de vloeistoffen moeten in kleine verpakkingen maar verder mag je allerhande handige spulletjes voor een kaping meenemen als je geen baard hebt.
|
Toen ik naar Rome ging moest ik alle buttons van m'n jas halen want daar zaten van die veiligheidsspeldjes van 1,5 cm op en daar zou je zomaar een vliegtuig mee kunnen kapen. :confused:
|
Heb gister een giletje gecustomised voor een collega/huisgenoot van me. Ben nu de hele dag aan het genieten terwijl ik hem in de verte complimenten zie krijgen van andere collegas, een rondje zie draaien en dan met een trotse grijns naar mij zie wijzen. Wat is het toch een cutiepie. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
het waren vast gewoon speldjes waar de paus niet blij mee was! misschien heb ik mijn uiterlijk mee, mijn tas zat dit jaar vol met speldjes en oorbellen scherpe dingetjes. en een tienpack batterijen, daar kun je op de wc een bom mee bouwen natuurlijk. |
hè jezus, van 9 tot 10 gewerkt en nu wil ik zo graag uit maar ik moet morgenochtend alweer om 7uur beginnen (n) :(
|
Ik was ervan overtuigd dat ik vandaag om 12:45 moest werken, dus ik draaide me om 10 uur, half 11 en kwart over 11 nog even om. Ik moest gewoon doorslapen, want ik had tot half 4 Waardenberg en De Jong zitten kijken.
Om 5 voor 12 sta ik net op het punt de deur uit te gaan, word ik gebeld door m'n bazin: " Ja waar blijf je nou, je had om 11 uur moeten beginnen". Scheisse. Achteraf maar goed, want 's ochtends en 's middags is het maar een dooie boel, zeker in de vakantie periode, en dan sta je een beetje uit je neus te vreten terwijl 't 's avonds vaak ineens druk is. En een collegin van me was nogal ziekig, dus ik heb haar taken ook nog kunnen doen. Ik denk niet dat m'n bazin nu kwaad op me kan zijn. Straks ga ik mijn nieuwe DVD van Wim Helsen kijken op mijn nieuwe laptop. |
Een paraplu zou ik inchecken. Het hangt af van de luchthaven, de bestemming en de gemoedstoestand van de security. Ik zie vrijwel dagelijks mensen die teruggestuurd worden met de meest onzinnige dingen zoals zaklampen (?), en ook paraplu's. Een klein model zonder ijzeren punt is over het algemeen goed, maar je hebt dat ding op Schiphol toch niet nodig, dus ik zou 'm in je koffer doen.
|
Oh jongens ik heb net HAIRSPRAY in de sneak gezien en het was me toch dolletjes :) :) !
|
vandaag werken en heel lekker gekookt maar er nie van gegeten want toen moest ik naar t spoed met eenvriendin die bij me woont (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb gewerkt en mijn voeten doen zeer dus ga ik zo in bed kruipen en lezen sufjaa :)
|
Ik moet morgen werken, en voor de rest is er niemand, dus misschien moet ik maar bier meenemen ofzo.
|
Och ik wilde net gaan douchen staat een van mijn huisgenootjes onder de douche met haar vriend, nou dan weet ik wel hoe laat het is !! Laat maar (n)
|
Ik heb mn eerste voedsel vergiftiging opgelopen (N). Dit stond niet echt in de planning. Ik wil niet mijn laatste dagen in Istanbul op de wc doorbrengen :(
|
sziget (Y) nu even chillen in hostel, pitten en weer terug, wat een feest is het toch weer!
|
Citaat:
Verder heb ik vannacht niet zo goed kunnen slapen want ik stuitte plots op een band die Bizarre Leidenschaft heet en ik sindsdien kan ik enkel nog heupwiegen en meeschreeuwen over Himbeerschokoladentorten en zo :mad: |
ik ben al een uur wakker en sindsdien heb ik alleen maar op mijn luie reet gezeten, hier moet verandering in komen, daarom ga ik me zometeen even lekker douchen, aankleden, heerlijk brunchen en daarna verder op mijn luie reet zitten.
|
Nou, ik ga zo even fab. zwarte lakpumps omruilen en daarna naar de nieuwe bibliotheek in A'dam. Vanavond naar een gratis filmfestival in de buitenlucht incl. tuinstoelen en een bar. Knallen dus. :).
|
Citaat:
|
en als je geluk hebt ligt er nog een lekkere zwerver naast je. (y)
|
Gisteravond Gangs of New York gekeken en dat was wel aardig. Vandaag nog niks gedaan maar ik moet mn inschrijving voor de UvA even afronden want er was weer iets mis ofzo grrr.
|
Citaat:
|
Citaat:
www.plukdenacht.nl Toffe titel, niet? |
Citaat:
|
Ik sliep om zes uur ofzo want ik ging nog een hoofdstuk uit Harry Potter IV lezen en van het een kwam het ander en toen moest het dus uit.
Vandaag wil ik naar mijn stageschool om wat spullen af te halen maar ik heb totaal geen zin om al die ex-collega's te zien en constant te horen van 'aaaaaahh wat rot voor je joh dat je die baan niet hebt gekregen' ja dat weet ik en nog rotter was dat ik het via een onpersoonlijke kutbrief te horen kreeg en het verder mocht uitzoeken. (n) Dus ik zorg wel dat ik er om vier of vijf uur ben ofzo, als ik al ga. |
Citaat:
|
Citaat:
als je eens 10 meter verder loopt dan het blauwe theehuis. :nono: ik doe nuttige dingetjes met photoshop en ik zit te dubben of ik mn jurkje zal strijken of wachten op een mirakel. |
Citaat:
|
Ik heb na twee kutdagen gister al mn energie eruit gesport en nu kan ik er weer tegenaan ik had al hele plannen om vandaag naar de kapper te gaan maar toen was hij dicht. nou laat dan maar :(
och nu hoor ik ook nog dat ik moet werken op een TERRAS wie gaat er in godsnaam op het terras zitten nu :confused: |
Citaat:
Maar het westerpark is ook te druk eigenlijk, :mad:. Citaat:
|
Vannacht laat naar bed gegaan en abrupt wakker geworden door de bel, iemand voor de cv ketel of whatever en ik was helemaal vergeten dat die zouden komen dus dat was niet echt handig. Toen maar gaan ontbijten en daarna weer bij vriendje in bed gekropen. Net sims gespeeld en zometeen moet ik fucking vissenvoer gaan halen voor vissen die niet van mij zijn en waar ik ook helemaal niet voor wil zorgen! Wat een luiheid. Dan koken, eten en vanavond films kijken.
|
ik speel op mijn kazoo en ben zeer content.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |