![]() |
zwanger worden ?
mijn vriend en ik willen graag mt elkaar naar bed
maar ik ben heel bang dat ik zwanger word ik ben wel aan de pil maar slik die een dag te laat word er gezegd ik stop op donderdag en neem die week erop hem op vrijdag weer in nu willen we het wel met condoom doen maar ik ben zo bang dat , dat ding ook knapt .... iemand tips ofzo ??:$ |
Waarom slik je de pil een dag te laat :confused: Gewoon op tijd doen.
Verder knappen condooms heus niet zomaar. |
Je vriend laten steriliseren.
|
Je leeftijd correspondeert niet met je nummer.
|
anaal
|
Als je de laatste pil van de strip op donderdag slikt, en met de nieuwe strip weer begint op vrijdag, dan is dat niet te laat. Er is dan namelijk een stopweek van precies 7 dagen, namelijk vrijdag-zaterdag-zondag-maandag-dinsdag-woensdag-donderdag.
Als je twijfelt, mag je ook gerust steeds een stopweek van 6 dagen houden, dat kan geen kwaad (maar het is wel verwarrend). Het is trouwens nog steeds geen slecht idee om er een condoom bij te gebruiken, dubbel zo veilig :) als die dan knapt, heb je de pil nog. En verder horen vragen over de pil en zwangerschap thuis op lichaam&gezondheid en niet op seksualiteit :). |
als je op donderdag je laatste pil slikt en je neemt de eerste weer op vrijdag in slik je hem prima.
verder gewoon condooms gebruiken, zo'n ding knapt niet zomaar, tenzij z'n lul echt enorm groot is en desnoods nog extra glijmiddel en zaaddodende pasta ofzo (je moet er wat voor over hebben :o) en als je bang blijft, dan wacht je maar gewoon totdat je je wel goed voelt, er zijn genoeg andere dingen die je kan doen zonder het risico te lopen om zwanger te worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of dat er teveel erin wordt gedaan ;)
|
Hoe bedoel je dat? Als je het over sperma hebt: als je het condoom goed omdoet laat je daar nog een stukje voor over aan de bovenkant.
|
okee we gebruiken sowiso een condoom ...
dus ik slik de pil op de 8ste dag weer in en dan klopt het ? zoals ik het doe ? donderdag stoppen ,,, vrijdag , zaterdag ,zondag , maandag , dinsdag , woensdag , donderdag en vrijdag weer slikken ? hartstikke bedankt voor jullie reacties |
Als donderdag stoppen betekent dat je donderdag de laatste pil neemt klopt het, dus vrijdag is je eerste pilloze dag
|
Donkey Punch. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |