![]() |
Fall season 2007.
Ja mensen, het nieuwe (Amerikaanse) tv seizoen komt eraan. :) Oké, het duurt nog heel eventjes, maar mijn eerste serie begint vanavond al, dus ik vond dat dit topic wel al kon.
Wat ga je weer volgen? Wat zijn nieuwe leuke dingen? Wanneer is het? Etc. Spill it! --- South of Nowhere (s3), vrijdag 10 augustus, 8.00ET (The-N). How I met your mother (s3), maandag 24 september, 8.00ET (CBS). Degrassi: The next generation (s7), medio oktober wsch, (The-N). Heb me nog niet met nieuwe series bezig gehouden, tips zijn welkom! |
|
Ik ontvang die Amerikaanse zenders niet en ik download ook niet, dus voor mij geen extra series nu. En op de Nederlandse zenders heb ik nou ook niks verrassends langs zien komen in de aankondigingen.
|
Citaat:
|
Je eerste gisteren al?? *Jaloers* Volg SoN helaas niet meer, anders had ik ook al kunnen beginnen :p
Ik moet nog ff wachten: Bones (s3), dinsdag 25 september (Fox) Law & Order: SVU (s9), dinsdag 25 september (NBC) CSI (s8), donderdag 27 september (CBS) Grey's Anatomy (s4), donderdag 27 september (ABC) Ugly Betty (s2), donderdag 27 september (ABC) Brothers and Sisters (s2), zondag 30 september (ABC) Desperate Housewives (s4), zondag 30 september (ABC) Nieuwe series: Pushing Daisies (s1), woensdag 3 oktober (ABC) En op een aantal moet ik helaas nóg langer wachten: Lost (s4), medio januari/februari. Daar vind ik verschillende info over, dus ik weet niet wat de juiste is. (ABC) One Tree Hill (s4), woensdag 2 januari (CW) The L Word (s5), zondag 6 januari (Showtime) Ik zie ineens dat ik echt bijna alleen maar ABC series kijk :| En maar 1 bij Fox, mja fox heeft ook niet zo heel veel geweldige dingen. Tenzij het me nog gaat lukken om s2 t/m 6 te kijken van 24, dan komt er nog een Fox serie bij. Iemand enig idee wanneer 24 weer begint? kan er niks over vinden namelijk :s Naja, dit staat dus op het moment bij mij in de planning. Daar gaat ongetwijfeld nog meer bijkomen. (Hoogstwaarschijnlijk Heroes, als ik mezelf er nou eindelijk eens toe kan zetten om t seizoen af te kijken...) |
Ohja The L Word s5. <3 maar dat duurt idd nog eventjes.
Grey's Anatomy kijk ik ook maar ik heb veel van s3 gemist, dus dat wordt 'em nog eventjes niet, denk ik. Pushing Daisies klinkt best oké, even de pilot downloaden. (y) |
ga zoiezo reaper, pushing daisies, k-ville, kitchen nightmares, sarah conner chronicles van de nieuwe series kijken voor de rest nog even kijken ga niet meer zoveel kijken ales voorgaande jaren :).
*lijstje morgen* :p |
Prison break ss 3
Desperate housewifes 4 Lost 4 Heroes 2 |
New Shows:
Moonlight (kopie van Angel, zou er nooit naar kijken, ware het niet dat Jason Dohring er in speelt). 'Old' Shows: The Office Prison Break Ugly Betty Scrubs Big Love (is al bezig) Grey's Anatomy Heroes En ik rouw nog steeds om het verlies van Veronica Mars. |
Citaat:
Maar er zijn geruchten dat ze een rol krijgt in Lost! :D Daar zou ze echt perfect tussen passen denk ik. |
nu bezig:
psysch seizoen 2 big love seizoen 2 entourage seizoen 4 weeds seizoen 3 hell's kitchen seizoen 3 nog beginnen: two and a half men seizoen 5 (24 sep) csi miami seizoen 6 (24 sep) heroes seizoen 2 (24 sep) prison break seizoen 3 (17 sep) everybody hates chris seizoen 3 (1 okt) law and order special victims unit seizoen 9 (25 sep) bones seizoen 3 (25 sep) house seizoen 4 (25 sep) criminal minds seizoen 3 (26 sep) south park seizoen 11 (3 okt) csi seizoen 8 (27 sep) 30 rock seizoen 2 (4 okt) the office seizoen 4 (27 sep) scrubs seizoen 7 ( 25 okt) smallville seizoen 7 (27 sep) supernatural seizoen 3 (4 okt) its always sunny in philadelphia seizoen 3 (13 sep) law and order criminal intent seizoen 7 (4 okt) numb3rs seizoen 4 (sep 28) shark seizoen 2 (sep 28) dexter seizoen 2 (30 sep) law and order seizoen 18 (?) jericho seizoen 2 (?) kabel shows. the wire seizoen 5 nip tuck seizoen 5 the shield seizoen 7 the riches seizoen 2 30 days seizoen 3 penn en teller bullshirt seizoen 5 nieuwe series begin ik pas na de kerst mee kijken welke ik 100 %wil ga volgen |
Dit topic gaat dan wel over het Amerikaanse tv-seizoen, maar ik hoorde dat hier in Nederland Sex and the City weer uitgezonden gaat worden?
Waar en wanneer, weet iemand dat? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe ontvangen jullie al die amerikaanse zenders? :bloos:
|
Citaat:
|
Prison Break - 17 sept.
Heroes - 24 sept. House M.D. -25 sept. Greys Anatomy -27 sept. Desperate Housewives - 30 sept. 24 - Jan '08 Lost - Februari '08 :( :( |
OMG verslaafden. :D
Ik ga Grey's Anatomy kijken en heel misschien Big Love (terugkijken). |
Citaat:
|
the amazing race :D
( lol verder is alles al genoemd :D) |
Citaat:
Komt er nog seizoen 7 van 24? chill! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwe serie erbij californication erg leuke nieuwe serie met david duchvony (x-files) en het is van hbo dus goede kwalitiet en kan veel meer dan op de normale zenders.
|
Citaat:
de geruchten gaan nu dat ze de musical legally blonde gaat doen. |
Citaat:
|
Citaat:
jammer, ikhad me al voorgesteld dat zij zo'n bemanningslid was van het (slechte?) schip :o |
brrrr, Kristen Bell in Lost zou echt The Ultimate Betrayal zijn. Ben blij dat ze het niet doet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik rouw ook nog steeds om VM. |
Dat Pushing Daisies klink vet, ik vond Dead Like Me ook al zo'n geniale serie, jammer dat dat maar 1 seizoen was (N).
Ik ga het niet downloaden, maar gewoon lekker op tv kijken. Ohja en het 2e seizoen van Heroes ga ik ook volgen, voor de rest weet ik nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet wel dat het vaak pas na 12en kwam, want een van de weinige series die ik eerst helemaal op tv heb gevolgd :) |
Citaat:
|
Men in trees is weer bezig
Desperate housewives ga ik weer volgen Grey´s anatomy wanneer het komt One tree hill Season 4 ( of ik wacht op dvd of wanneer ze op tv uitzenden ) Ugly Betty ( not sure yet, maar ik vond het wel leuk afgelopen maandag The OC ( bezig op net 5 dus ) Charmed herhalingen Justice ( komt 1 september ) |
Ik ga sowieso weer volgen:
CSI: Crime Scene Investigation (S8) CSI Miami (S6) CSI New York (S4) NCIS (S5) 'Til Death (S2) My Name is Earl (S3) Stargate Atlantis (S4) Criminal Minds (S3) - Hier ben ik vooral benieuwd naar, omdat Mandy Patinkin (Gideon) opeens besloten heeft niet meer deel te nemen aan de serie :( Ook Top Gear komt terug in oktober, maar da's meer toeval. Nieuwe series moet ik nog even naar kijken wat ik wil gaan volgen, en ik heb nog genoeg spul liggen zodat ik voorlopig niet een al lopende of al afgelopen serie hoef te beginnen. Al wil ik wel graag Dead Like Me proberen, vooral vanwege Mandy Patinkin :) |
Alleen Prison Break Season 3.
Promo gezien. (y) |
Citaat:
als die nou gewoon was heengegaan en niet zonder reden niet kwam opdagen :mad: |
Ik wacht op South Park en Prison Break. En Lost, maar dat komt pas volgend jaar op de televisie.
|
Citaat:
Joe Mantegna ken ik eigenlijk niet. Zolang hij maar een aanvulling op de cast is is er niets aan de hand, maar hij moet Mandy niet letterlijk gaan vervangen :nono: Ik geef het wel een kans, maar zonder Mandy is het niet helemaal hetzelfde :( |
Citaat:
|
En hij zat in een Godfather-film (niet gezien maar ik het weet het wel) maar ik heb hem nog nooit gezien als acteur :) Zo'n inspreekrol in the Simpsons is heel leuk, maar het is geen goede weergave van zijn capaciteiten als volledig acteur natuurlijk :p Dus als acteur ken ik hem eigenlijk niet.
|
De week van de season premieres is aangebroken!! Woei!
Tenminste, voor mij dan :D Gister Bones en L&O SVU, dus vanmorgen eindelijk Bones gezien! Werd wel weer eens tijd... Vrijdag Grey's en Ugly Betty (y)(y) |
Prison Break 3
America's Next Top Model 9 Desperate Housewives 4 Southpark 11 Mss, dat ik de nederlandse uitzendingen van Ugly Betty en Heroes ga inruilen voor de amerikaanse. 24 en Lost heb ik vorig seizoen niet afgekeken, dus weet niet of ik die nog doe, maar die komen gelukkig pas in het nieuwe jaar. :) wellicht project runway de amerikaanse seizoenen inhalen maybe GA nog ooit |
Oh ja Big love mss ook switchen naar vs uitzendingen
en hell's kitchen wordt mss downen |
leuke dag, house, bones, law and order svu, ncis allemaal weer beginnen(y) en ook nog damages allemaal super :D
|
Citaat:
|
Ik loop nu alweer achter. Kut studies:'(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |