![]() |
Wat wil je op dit moment het liefst? #26
Vorige WWODMHL-topic
Tipoctitel spreekt voor zich :) Het liefst wil ik dat mijn moeder en stvader nu terugkeren van vakantie zodat ik niet langer in dit huis met al deze beesten hoef te zitten. Mijn eigen onderkomen is het fijnst. (Daarbij is dit een duf dorp en woon ik in een leuke stad :)) |
Iemand om nachten mee door te praten
|
Dat mijn vriend nu bij me is.
En dat alles goed gaat met mijn beste vriendin. |
mn vriend eventjes snel een knuffel en een kus geven en dan weer doorgaan met leven <3
|
dat mn ouders dr niet zo n probleem van maakten dat ik nog maar zelden bij hen thuis ben. en dat, als ik dan al es " thuis" ben, ze zouden laten blijken dat ze het leuk vinden.
|
Op dit moment heb ik echt zin om m'n nichtje vast te houden, ik zie op m'n desktop telkens een super lieve foto van haar (ik kan het niet laten :o) en heb nu zo'n zin haar weer te zien, want het is al weer veel te lang geleden.
|
Citaat:
Dat mijn ouders thuiskomen (dat ik dat nog eens zou zeggen in mijn leven) want de nachten alleen vind ik niet leuk meer en worden alleen maar beangstigender.. Oh, en Andijvie, wat heb jij een ontzettend lievig nichtje! Mijn volgende stage is op een babygroep maar ze zijn niet allemaal zo'n modelletje :) |
Citaat:
Ik wil op dit moment even een frisse duik nemen én dat ga ik maar doen ook. :) |
@ andijvie
Wat schattig! :bloos: ot: Slapen |
@ Andijvie: wat een lief lachebekje! :)
Naar m'n werk, maar 't is nog een beetje te vroeg.. |
Mijn 2 levens kunnen combineren.
En Es. |
Citaat:
OT: discipline om wat te gaan doen. :) |
dat onze hond beter wordt.
|
Rust.
En een platte buik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een knuffel, nog steeds! :mad:
|
op mezelf wonen.
|
Citaat:
|
Bij hem zijn. En daar ook blijven.
|
Een hem hebben om bij te willen zijn, puur om de afleiding :o
Nee eigenlijk ben ik wel tevreden. Kan niks bedenken wat ik nu echt wil. |
Dat het leven niet zo moeilijk was...
|
Mijn spullen pakken en weggaan, maakt niet uit waarnaartoe.
|
Citaat:
|
Een vriend en wat rust. :o
|
Energie en iemand waar ik cht altijd bij terecht kan met een lage drempel
|
Met iemand een stukje van de wereld zien, elke dag actief samen iets doen en elke nacht naast elkaar kunnen kruipen.
|
Afleiding in de vorm van een lief iemand. Even aanhankelijk doen, en daarna weer doei *grinnikt*
|
rust in mijn hoofd
of dat iemand bij me is me vasthoud en zegt dat t allemaal goed komt met me |
Dat mn vriend komt, zodat ik kan gaan slapen.
*gaap* |
Slapen, en pas wakker worden als de komende dagen voorbij zijn (23 augustus).
|
Ik wil van die boosheid, die frustratie, die chagerijnigheid af. Ik merk dat ik de hele tijd zin heb om ruzie te maken, om mijn boosheid af te reageren en om overal heel zuur en pessimistisch op te reageren. Ergens vind ik dat ik nog gelijk heb zo nu en dan ook. Maar ja, wel een beetje toevallig dat ik dan juist deze week zoveel reden tot boosheid e.d heb terwijl ik anders nooit boos ben. Goed, lang verhaal, ik wilde alleen zeggen:
Ik wil van die boosheid af. |
slapen :o
|
Weer goed kunnen slapen.
|
Helemaal niks.
...eigenlijk ben ik daar heel blij mee :D |
*ben ik op psychologie beland heb ik ook nog dingen in de topics te zeggen ook :D*
Dat het 2 uur smiddags was. Ik heb nog zo veel te doen. |
Oh dat ik boxjes op mijn computer had want er is niemand meer en nu zóu ik dus heel hard met de radio mee kunnen zingen... alleen is er geen radio en ben ik mijn beeldscherm-met-boxjes kwijt.
|
dat ik weet wat ik wil
|
Citaat:
|
Dat duffe en downe gevoel kwijt, blij en vrolijk zijn, alles optimistisch inzien en veel aanspraak hebben (maakt niet uit wie)
|
Met een jongen praten en dat mijn moeder weer normaal tegen me doet.
|
Citaat:
|
Bier
|
Citaat:
|
Dat de komende drie weken heel snel gaan, of per direct al voorbij zijn. Want ik heb te weinig tijd om met iedereen af te spreken, en te veel tijd om nu alscheid te nemen. Heel gek.
|
Mn rugpijn/keelpijn kwijt, ontspannen. En seks :o
|
Eeen heerlijk broodje van de subway :bloos:
|
Hem hier hebben en de moed hebben om eindelijk alles met hem uit te praten. Of me in ieder geval niet zo slecht voelen :(
|
Dat de tijd even stilstond. Ik wil helemaal niet bijna jarig zijn :o ...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |