![]() |
DJ-set
Zelf een nieuw setje gebouwd. Mix van minimal/techhouse/techno e.d.
Hier te downloaden Stenalic - Lunar (DJ-set) Tracklist: 01. Trentemoller - Moan 02. Stewart Walker - Recoil 03. Dominik Eulberg - Die Alpenstrandlaufer Von Spiekeroog 04. Evan Marc - Shuffle Bits 05. Minilogue - The Leopard (Extrawelt Remix) 06. Oxia - Domino 07. Guy Gerber & Chaim - my space 08. Gabriel Ananda - Doppelwhipper 09. Joseph Capriati - Microbiotik (Massi DL Remix) 10. Loco Dice -Seeing Through Shadows 11. Gui Boratto - Terminal 12. Beroshima - Horizon Reacties zijn welkom :) |
In mixen ben ik altijd geïnteresseerd, ik ben 'm nu aan het downloaden!
|
mooie titels, ben benieuwd, maar de bandbreedte is op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.megaupload.com/?d=2LGUBPNU |
Ik vind het een gave set. Het begint lekker rustig en er zit een goed merkbare stijgende lijn in. Lekker om op de bank aan te hebben staan en er een joint bij te roken. (Y).
Weet bijna wel zeker dat dit het op een feestje ook goed zal doen. |
Thnx!
|
Klinkt lekker, hoor. (y)
|
Klinkt prima! Alleen had ik zelf af en toe graag wat vocals gehoord, maar dat is een kwestie van smaak.
|
Citaat:
|
Ik trek het goed, luister normaal nooit dit soort shit maar ik vind het superdope (Y)
|
Zag 'm eerder al staan, nu pas gedownload :bloos:
Ben benieuwd (y):) |
Leuke namen, aan het downloaden.
|
Wat een heerlijke (stonede) mix. Zit vandaag allerlei house en andere 4x4 muziek te luisteren, wat ik anders eigenlijk nooit doe omdat ik meer van de breakbeats ben, maar deze mix is van het soort waar ik nog wel van houd (y)
Hij gaat nog vaak opstaan hier, dat weet ik wel zeker! |
Thnx voor het compliment! Grappig dat iedereen het een (stonede) mix vind, ergens wel te begrijpen btw... ;)
|
Citaat:
|
hehe
|
Dope setje dude.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |