![]() |
als vriend zien
een goedenavond,
Een paar dagen geleden heeft mijn vriendin het na iets langer dan 6 maand uitgemaakt omdat ze me meer als een gewone vriend zag en "het gevoel" weg was, maar ze zegt dat ze nog wel heel veel van me houdt. Ze vond dat we niet echt meer dingen hadden om over te praten en ze niet meer wist wanneer we voor het laatst samen hadden gelachen, ik vond dit juist niet en ik dacht dat het juist goed ging. Ze vond ook dat alles nogal geforceerd ging wat ik dus ook wederom totaal niet vond en ik wist ook niet dat ze er zo over dacht. Dit kwam voor mij dus nogal onverwacht en ik ben er dan ook bij wijze van understatement niet bepaald blij mee. Ze zegt dat ze wel graag vrienden wil blijven, maarja ik zou natuurlijk liever haar vriendje zijn dan gewoon een vriend omdat ik haar nog wel als meer zie dan een gewone vriendin. Nou vroeg ik me af of het nog mogelijk is dat "het gevoel" (een heerlijk duidelijke omschrijving, ik weet het) bij haar terugkomt of dat het nog goed komt of moet ik me er maar bij neerleggen? alvast bedankt. |
Leg je er maar bij neer.
|
Leg je er maar bij neer. Als het gevoel na 6 maanden al weg is, zat het niet echt diep.
|
Je kan er niets aan veranderen. Zij zegt dat t gevoel weg is en dan is t ws beter dat t uit is.
|
Een vriendin van mij heeft op het moment een soortgelijk probleem, al is het 'gevoel' van 'r vriend pas na meer dan twee jaar verdwenen en is het nog niet uit.
Dus van mijn kant dezelfde vraag: Kan het gevoel van verliefdheid/liefde terugkomen? En hoe? |
Citaat:
|
Waarom zou je nog met iemand willen zijn, die jou niet meer wilt?
|
Citaat:
|
Hey,
Kan me voorstellen dat het aardig zwaar op je dak valt! Zeker als het zo onverwachts is. Je kan haar moeilijk overtuigen als dit is wat ze wilt. Maar net wat hier al gezegd is waarom zou je iemand willen die jou niet meer wilt. |
nouja omdat ze nog steeds de persoon is waar ik op gevallen ben toen, en ik hoop gewoon heel erg dat het gevoel ofzo voor mij terugkomt of dat we door kunnen gaan met ons verkering gebeuren, het zal wel iets met ontkenning zijn ofzo (ik ben hopeloos, ik weet het:P) en mede daardoor kan ik het niet afwimpelen als "ze wil mij niet dus dan wil ik haar ook niet meer" hoe raar dat ook moge klinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij ze gewoon niet blij was met haar keuze (ja klinkt raar, maar dat is de main reden dat meisjes "niet meer verliefd zijn zie ik om mij heen.) |
leg je er maar bij neer
ik geloof niet echt dat een relatie van 6 maanden iets is waarvoor je heel wanhopig moet gaan vechten en bovendien is dat niet jouw keuze |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn vorige relatie met dezelfde reden beëindigd en ik weet 100% zeker dat het gevoel voor die jongen niet meer terug had kunnen komen, wat ie ook zou proberen.
Als je haar nog wel te vriend wilt houden raad ik je dan ook aan om haar niet te pushen weer terug wat te beginnen, daarmee duw je haar alleen maar verder van je af. Ze heeft het niet voor niks uitgemaakt, als ze zelf had verwacht dat ze je weer terug aantrekkelijk zou kunnen gaan vinden als vriend had ze er vast nog wel mee gewacht. |
nou in ieder geval bedankt voor alle reacties, dat het vrienden blijven misschien niet gaat lukken had ik zelf ook wel door omdat ik in het begin zoals chimera zegt toch wel meer wil dan alleen vrienden.
ik laat het maar zo en ik zie wel of het ooit nog iets wordt maar ik ga daar ook niet echt meer van uit. |
Move on buddy. Echt.. elke seconde gedacht aan dit meisje is een seconde versplit. Een kerel van 18 moet zich hier niet over druk maken maar direct zijn vrienden optrommelen om uit te gaan, mits de omstandigheden dat toelaten. Ze wil je niet meer en het was maar zes maanden..ga achter andere meisjes aan en over een paar maanden vraag je af waarom je haar ooit zo graag terug wilde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |