![]() |
Schrijf een contactadvertentie voor de persoon boven je
Schrijf een contactadvertentie tussen de 6 en 12 zinnen voor de persoon boven je :D
Probeer die persoon op een zo originele manier te verkopen :p Go! (TS zou graag beginnen :( Maar geen persoon boven me) edit: ok misschien handig: Zet je sexe, leeftijd dr bij en de sexe en ongeveer de leeftijd van de parter waar je naar "zoekt", maakt het beter te doen. Zet ze onderaan de post, onder de advertentie die je voor de persoon boven je hebt geschreven m, 22 v, tussen 18 en 23 |
Ik ben hier niet goed in op het moment. :p
Geachte hete negerinnen, Deze halfgod van 22 jaar is op zoek naar zijn eigen liefdesgodin om het leven wat aangenamer te maken. Het liefst een jonge vrouw in de bloei van haar leven tussen de 18 en 23 jaar. Denk jij dat jij het in je hebt om hem te plezieren? Laat je zweepjes in de kast, daar is deze knuffelbeer niet van gediend en stuur een pm'etje naar 'trophus'. En wie weet maakt hij jou een lucky lady. V, 18 M, tussen 18 en 21 |
Hallo.
Ik heet Marit en kom uit het kleine dorpje Zwartemeer. Ik ben op zoek naar een romantische, lieve jongen - bij voorkeur ook uit Drenthe, anders kan ik hem niet verstaan. Je moet tussen de 18 en 21 zijn, maar als het echt klikt sluit ik niets uit. Liefde overbrugt dertig jaar leeftijdsverschil. Ik hou van theater en shoppen. Ben jij mijn teddybeertje? Kusjes, Marit. --- M: 19 zoekt M: 18-25 |
Tssssk, je stomme grapjes oké, maar sinds wanneer hou ik heel erg van shoppen? :nono:
|
Ik ben Martin en ik zoek een jongen tussen de 18 en de 25, die mijn chagerijnige buien kan verdragen en waarmee ik cynisch commentaar op de rest van de wereld kan geven, maar die me ook hoop kan geven in moeilijke tijden. Obsessie voor Harry Potter en High school musical is een pre, geen must; Groenlinks stemmen wel. Ben jij mijn ridder?
zoekt V, 18-30. |
'voor minder dan GroenLinks doe ik het niet' klinkt leuker :(
|
Helaas, hiermee zul je het moeten doen. Komen vast ook wel leuke mannen op af.
|
Lnghrg. jgn. 20jr zkt. vrw. flmlfhbbr. Kn op aanvrg nderlp ovr neus trkkn. Gn gld vr grt. adv. Sry.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga een poging wagen:
Hete, culturele brunette zoekt een man rond de 20 waarmee ze naar leuke voorstellingen kan gaan. De voorwaarden: geen snor, beetje gespierd en een leuk snoetje. Enig niveau van de man is een pré. Slechte poging. :o |
Citaat:
Ik moest eigenlijk zelf nog een contactadvertentie schrijven, maar dan zal ik er wel één over jou schrijven. Leuke lieve mooie spontane aardige intelligente humoristische vriendelijke beleefde jonge frisse vrolijke optimistische jongedame zoekt jongeman die ook exact aan deze eigenschappen voldoet. Pasfoto is altijd antwoord! Ik ben hier nog véél slechter in ;) V, 21 zoekt M, 19-28 |
Citaat:
M, 19 zoekt V 16-22. |
Man 19 jaar zoekt vrouw 16-22 jaar om samen op scholieren.com meningen te kunnen bekijken en samen elke avond in een cafe dronken te worden. Ben jij me blinde liefde bel dan naar 112 en vraag naar mij jou liefde Biertank 52.
M 11 zoekt geen meisje |
Teddybeer Mohammed 95 aka Darkiekurd, in de goddelijke leeftijd van 11 jaar, zoekt een echte vrouw. Kleine meisje hoeven niet bij hem aan te kloppen. Dus ben jij 45+ en hou je wel van jong en fris? Bel dan nu. PS veel moppen kennen is een pré.
V 18 zoekt M 18-25 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yep, bedankt. :bloos:
|
Schone fee (18) zoekt prins (18) op wit paard (25). Hobby's vliegen en lachen. Wie vervult mijn wens? Ik vervul al jouwe. Graag met kaaslucht.
V 17 zoekt M met auto (max 22) |
Ah fuck.
Citaat:
M 20 zoekt V 18-29. |
Citaat:
|
N00dles zoekt chick om mee te neuken. Bij voorkeur lekker.
|
Citaat:
Wél voor Juice: Ik hou van sletterigheid dus doe mij maar een sletje, liefst ouder dan 25, met veel bedervaring. Nou ja, goed, tussendoor moet ze ook wel leuk kunnen babbelen en filmweetjes kunnen spuien. Stuur maar een PM, als mijn inbox niet vol zit. Oh ja, en ik heet Julius trouwens. Julius C. Ik weet niet waar de C. voor staat. Offtopic: Ik ben hier echt niet goed in... V, 21 zoekt M, 19-28 |
Citaat:
21 jarige vrouw zoekt 19 tot 28 jarige adonis. De mogelijkheid om naakt te poseren is een pre, geen must. Bij voorkeur geen oppervlakkigheid. Tevens kunnen we prima samen wat gaan drinken, maar ik kies wel wat. Inzendingen kunnen per PM of DVD. Een foto is wel een vereiste. P.S. Fb+ opties kun je vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic, Trophus: Lve jngn zkt moie lve vrw. Wl jj mn znnstrltj zn? Mn lcht i d dstrns? Mn hp in bnge dgn? Str me n ksje of n pm. edit: Ik vraag me trouwens wel af waarom het over 'naakt poseren' gaat in mijn contactadvertentie. :D En waarom ik zou kiezen wat te drinken. Meestal is het andersom. ;) Maar ach... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder kom ik niet. |
21-jarige Minke zoekt leuke jongen om bijvoorbeeld theatervoorstellingen mee te bezoeken, maar thuis DVD's kijken is ook leuk. Als ik zeg theatervoorstellingen bedoel ik overigens niet musicals. We gaan naar écht theater, auteurswerken met zonder toeters en bellen. Als je me Canei geeft word ik kwaad, neem maar een lekkere fles echte wijn mee. Ik wacht op je!
|
20-jarige jongen zoekt gecultiveerde niet-christens meisje tussen de 18 en 30 met enige intelligentie. Sletterigheid geen bezwaar.
M 14-18 ofzo. |
Jonge dame is opzoek naar een knappe kunstenaar tussen de 14 en 18 jaar. Naast interesses voor hedendaagse kunst ook belangstelling hebben voor romantische comedies. Foto is een vereiste.
V 22 |
Stralende en enthousiaste 22-jarige meid zoekt aantrekkelijke jongeman om eenzame nachtelijke uurtjes mee door te brengen. Staat zeer open, is overal voor in. Laat je fantasie de vrije loop ;)
|
Citaat:
|
OT:
Ik ben een spontane, prettig gestoorde meid van achttien en ik hou van leuke dingen doen. Mijn hobby's zijn stappen, shoppen, maar ik hou ook van gewoon een DVD'tje op de bank. Ik zoek een leuke jongen om mee te daten en misschien meer... Ben jij misschien mijn prins op het witte paard? Kus, Lisaaah. M 20 zoekt V 18-29. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aargh ik heb geëdit :mad: :bloos:
|
Citaat:
|
SM-meesteres zoekt slaaf om stevig af te ranselen. SM outfit is geen must, die heb ik al voor je klaar liggen. Geslacht en leeftijd is ook niet belangrijk, maar je moet wel van poepseks houden.
EDIT: me eigen zooi vergeten. M 25 V 20-25 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |