![]() |
Premier League-topic!
Speciaal voor Ertur. :bloos:
|
Ik heb de titel even veranderd naar Internationaal voetbal topic. Alléén Premier League is iets te specifiek voor dit subforum.
Kortom, Premier League, Serie A, 1. Bundesliga, Primera Division, Liga 1, Conference League, Superliga, Ekstraklasa, J-League et cetera, bespreek het hier. |
laten we beginnen met een paar voorspellingen, altijd leuk:
Spanje: 1: Barcelona 2: Real Madrid 3: Valencia Engeland: 1: Chelsea 2: Manchester United 3: Liverpool Italië: 1: AC Milan 2: Internazionale 3: Juventus |
Citaat:
|
Citaat:
Real Valencia (verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrassing) Barca Engeland: Chelsea Liverpool Arsenal Italië Ac Milan Inter Juventus |
Citaat:
Een topic over de Jupiler-League is natuurlijk gewoon te overwegen. |
Het word tijd voor een voetbal subforum!
En vervolgens komt er bijna niemand meer op sport... Moet er niet gewoon geaccepteerd worden dat sommige sporten nou eenmaal wat populairder zijn dan de andere? Je kan wel meer korfbal topics willen, maar ik vind de discussie of het wel of geen leuke sport is eerlijk gezegt niet zo boeiend. |
Spanje:
1: Real Madrid 2: Sevilla 3: Barcelona Engeland: 1: Chelsea 2: Liverpool 3: Manchester United Italië: 1: AS Roma 2: Internazionale 3: AC Milan |
Citaat:
|
Tottenham en Man Utd stellen weer teleur, hoewel het bij Manchester meer pech leek dan onkunde. Stomme kopstoot van Ronaldo..
|
Engeland: 1: Manchester United 2: Liverpool 3: Chelsea Duitsland 1: Bayern 2: Schalke 3: HSV |
Spanje:
1: Barcelona 2: Real Madrid 3: Sevilla Engeland: 1: Chelsea 2: Liverpool 3: Manchester United Italië: 1: AC Milan 2: Internazionale 3: AS Roma Duitsland: 1: Werder Bremen 2: Bayern Munchen 3: HSV |
Dankje, Methuus. ;)
Bwuhhuhuhu ik ben nog altijd vrolijk van de 1 - 3 bij Tottenham. Geruchten over miljoenenaankopen blijven ook maar aanhouden. En er zijn andere stadionplannen bekend gemaakt, Everton heeft nu in feite drie opties: huidige stadion verbouwen (wel het mooiste, traditioneel stadion etc, maar ook het minst realistisch: veel te duur), en twee nieuwe stadions op verschillende locaties. Ik heb geen idee voor welke ik moet kiezen (als lid van Evertonia heb ik een stemformulier ontvangen, jaja!) maar dat de club er zo mee bezig is zegt mij al genoeg. :cool: Aan voorspellingen waag ik me niet voor het transferraam gesloten is. Nou vooruit, ik hoop dat Everton 4e wordt, of hoger. De voortekenen zijn de laatstee jaren neit meer zo goed geweest :o |
oowh en in duitsland wordt bayern op zn slofjes kampioen!
|
haha niet hopen. die bitches kunnen amper winnen van een regionliga clubje in de cup. die homeboyz daar zijn nog niet goed op elkaar ingespeeld. ik denk dat werder met diego en naldo wel hoge ogen gaat gooien :D :D
|
Andy vd Meyde maakt zichzelf weer eens onmogelijk:
Andy van der Meyde has been suspended by David Moyes following a breach of club discipline. The Dutch winger was not involved at Tottenham Hotspur on Tuesday evening and he is not in the squad for the weekend game at Reading. van der Meyde has been disciplined following his non-appearance at training on the Sunday following the opening day success against Wigan Athletic at Goodison Park. He has subsequently been suspended for a week by the manager and he has been handed the maximum fine possible. "Andy has had numerous warnings about this type of thing and we won't tolerate it any longer," said Moyes. "I will make a decision regarding the player's future next week." |
om ook maar een gok te wagen;
Spanje: 1: Real Madrid 2: Barcelona 3: Valencia Engeland: 1: Chelsea 2: Manchester United 3: Liverpool Italië: 1: AC Milan 2: Internazionale 3: Juventus Duitsland: 1: Bayern Munchen 2: Werder Bremen 3: Schalke 04 |
Jezus, Lehmann solliciteert wel heel nadrukkelijk naar een plaats op de bank.
|
man utd verloren, 1-0 man city
2 punten uit 3 wedstrijden nu? |
Stuttgart gaat ook verrassend onderuit gister, gaat een zwaar seizoen voor ze worden.
Tja en Man Utd.. slecht beginnen kan gebeuren maar dit is wel een serieus probleem |
Engeland
1. Manchester United 2. Chelsea 3. Liverpool Duitsland 1. Bayern Munchen 2. HSV 3. Werder Bremen Spanje 1. Real Madrid 2. Valencia 3. Barcelona Italie 1. AC Milan 2. AS Roma 3. Internazionale |
England:
1 - Liverpool 2 - Chelsea 3 - Arsenal Duitsland: 1 - HSV 2 - Bayern 3 - Werder Spanje: 1 - Sevilla 2 - Barcelona 3 - Real Madrid Italie: 1 - Juventus 2 - AC Milan 3 - Inter ik ga voor de underdogs dit jaar :P |
Wat een verwachtingen voor HSV allemaal, hoewel Stuttgart hard onderuit ging zaterdag denk ik dat Bayern, Werder, Stuttgart en Schalke allemaal stukken sterker zijn dan HSV dat erg afhankelijk is van Van der Vaart en voorin nog steeds een doelpuntenprobleem heeft.
|
Citaat:
Schalke zag er trouwens erg sterk uit zaterdag :eek: |
Ja, niet verwacht dat er meteen een team zou staan na het vertrek van Altintop en Lincoln maar het lijkt haast soepeler te lopen dan vorig jaar. Dit wordt het seizoen van Christian Pander (y)
|
Citaat:
|
http://nl.youtube.com/watch?v=Z8DEwECoCr8
Drenthe scoort voor madrid |
Citaat:
|
bayern is lekker bezig
9 punten uit 3 wedstrijd en een doelsaldo van 10-0, zag k vanniddag in een oogopslag us kan ernaast zitten liverpool wint met 6-0 van derby county lekker doelpunt van babeltje http://www.d1g.com/video/show/1327250 |
Sneijder begint ook lekker in Madrid zeg, 3 goals in 2 wedstrijden.
|
Citaat:
|
De nachtmerrie van elke voetballer, Eduardo Da Silva breekt zijn been/enkel vanavond na een steenharde tackle van Birmingham verdediger Taylor. Gruwelijke beelden, voor de geinteresseerden/saddisten;
http://video.google.com/videoplay?do...arch&plindex=0 BBC wilde het niet uitzenden, kleine waarschuwing dus ook hier. |
Gadverdamme, hoorde hier vanmiddag al over maar die voet lijkt me rijp voor amputatie. "Gevreesd wordt voor een beenbreuk" volgens sommige berichten...
|
Na drie minuten gebeurde die overtreding trouwens...
|
Mijn God, ik ging kapot in de laatste drie kwartier van PSV - Spurs. :) Maar het was het waard.
|
Woehoe, Anderlecht speelt voor 't eerst in jaren nog eens 'n Bekerfinale. :D
En stiekem hoop ik nog 'n beetje op de dubbel, hoewel 't totaal niet verdiend zou zijn. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |