![]() |
[TK]Games/boeken/dvd's
Games
[Wii] Zelda [DS] Princes Peach [DS] Mario DS [DS] Ultimate Spiderman Boeken Buffy the Vampire Slayer: Bloedspoor Buffy The Vampire Slayer: Overtuigingskracht Jiskefet: He Lullo Jiskefet: Debiteuren Crediteuren deel 1 Sleepy Hollow Dvd's School of Rock Roseanne S1 en S2 Metallica: The Video's Graag bieden incl verzendkosten, anders op te halen in Breda :) |
waarom verkoop je zelda? :|
|
Ik heb het toen 2x gespeeld, en het kon me gewoon absoluut niet boeien :bloos: Ben niet zo'n Zelda fan blijkt.
|
Een klein ventje in een groen pakje... leuk
|
Big Brain Academy voor 10E?
|
Gezien de winkelprijs en de leeftijd van het spel, zou ik zeggen 15 incl?
|
Wat vraag je voor Tony Hawk's American Wasteland incl. voldoende postzegels? :D
|
12 euro?
|
Wat vraag je voor mario DS en zelda voor de Wii?
|
Citaat:
|
TS mag wel eens reageren :P
|
The Ring> 6 euro inclusief?
|
Citaat:
Big Brain Academy, inclusief doosje en handleiding voor 15 incl? |
BBA is idd incl doosje en handleiding :) Pm!
@NuncaMas: Pm! @Otnemem: Dezelfde Mario als vroeger op de N64 :) @Ijsblokie: Mario doe ik voor 15 weg, Zelda voor 30. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had je nog een PM gestuurd :)
|
oh crap, moet de boel echt vaker checken :x
maandag heb je em! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel voor School of Rock?
|
Hey ik heb de 6 euro overgemaakt en mijn adresgegevens verstuurd... krijg ik nu de DVD?
|
Citaat:
|
Dit is slechte service, Kaater :p
|
Citaat:
|
Die is nu allang naar aruba verkast.
|
Nah, Kaater is gewoon traag, heeft het altijd druk. Ook met mijn DS heeft het een tijd geduurd die ik van haar kocht, maar heb hem uiteindelijk netjes gekregen.
|
Nou vind ik het niet grappig meer :(
|
Citaat:
|
Beetje jammer dit. De vorige keer kreeg ik het product wel op tijd.
|
up omdat ik graag mijn DVD wil hebben of mijn geld terug :(
|
Citaat:
|
Hoeveel wil je voor princes peach? Ik kan het komen afhalen.
|
Weet iemand waar Kaater uithangt?!
|
Heb je hem nu nog niet? :o
|
Ik heb ook nog niets ontvangen. Ik heb ook mijn geld niet teruggekregen.
|
6 september toen ze al niet meer reageerde in dit topic, maar jullie al wel het te lang vonden duren, reageerde ze nog wel in dr fotoboek..
|
Ik wil graag mijn geld terug, het spel heb ik inmiddels zelf al gekocht :)
|
hmm, dit klinkt behoorlijk asociaal. niemand die een adres of telefoonnummer heeft gevraagd?
|
nee, ik ben dus ook gewoon mijn geld kwijt :(
|
Citaat:
|
Ik heb haar gisteren aangesproken op last.fm, daar is ze wel gewoon actief, maar daar heeft ze nog niets mee gedaan.
|
Zoals ik al aangaf; ik heb eerder met haar zaken gedaan (omtrent de Nintendo DS die ik keurig binnen kreeg) en haar zelfs aan de telefoon gehad (nummer niet meer in mijn telefoon though) ik denk niet dat ze mensen op een of andere manier belazerd, maar dat er wellicht iets (ernstigs - afkloppen) is gebeurd?
|
Citaat:
ben benieuwd... |
Ik heb mijn spel ook niet meer ontvangen. Ik wil ook graag mijn geld terug. Aan slappe excuses heb ik niets.
|
Ik vraag me af wie wat kwijt is aan haar. Ik heb 15 euro overgemaakt (voor DS spel), Nuncamas 6 euro en Milktoast ook wat.
Sinds ik op der last.fm pagina heb gereageerd komt ze daar ook niet meer :| Haar emailadres googelen doet wonderen. Ze heeft een partyflock pagina waar ze nog wel actief is. En een talk2 profiel. Ik wil gewoon mijn geld terug! :) |
Beetje triest zulke mensen die eerst dingen beloven en dan vervolgens het geld incasseren en er vandoor gaan :( Waar gaat de wereld heen
|
ik heb haar toegevoegd op msn, hoop haar daar aan te kunnen spreken.
|
Ik heb Kaater gesproken op msn en een afspraak met haar gemaakt over het geld/ de DVD. MIsschien ook een idee voor de anderen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |