![]() |
wat te doen?
Heej, vraagje aan de meiden
Wat moet een jongen (in het algemeen) doen, om een meisje hem leuk te laten vinden? deze vraag komt door: 1- Regelmatig hoor ik dat ik wanhopig overkom 2- Heb wat pondjes teveel 3- Ik word vaak in de maling genomen, door meiden die ik leuk vind |
- Niet zo wanhopig doen
- Afvallen - Geld, macht en/of status vergaren |
Het is te cliché voor woorden, maar je moet niet iets gaan doen om meisjes je leuk te laten vinden. Je moet gewoon zélf leuk zijn. Dan vinden andere mensen je vanzelf leuk.
Belangrijkste om leuk over te komen is om zelfverzekerd te zijn en gewoon blij te zijn met jezelf. Op Liefde&Relatie zijn er genoeg topics (en discussies) over hoe je dat precies kunt doen. Wanhopig zijn is in ieder geval het láátste wat je moet doen. Laat dus het idee los dat je zoenen/seks/relatie moet voordat je je goed voelt. Eérst je goed voelen, dan volgen dat soort dingen vanzelf. Bovendien, als jij niet per se zit te wachten op aandacht van bepaalde meiden, kunnen zij je ook niet voor de gek houden. En als je vindt dat je te zwaar bent, zou ik gaan sporten. Als jij je eigen lichaam mooi vindt, zijn mensen het vaak vanzelf met je eens. Bovendien voel je je sowieso beter als je sport -> zit je beter in je vel -> kom je leuker over op andere mensen. |
Nou, dit kan dicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
waarsgynlyk de leuktste thuis... OT: ik ga ook naar de sportschool maar die is dicht vanwege vakantie, dus precies in de periode dat ik het nodig heb, (de vakantie) kan ik niet sporten. maar in ieder geval bedankt voor de tips |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. |
Citaat:
uhmm.. hoezo mijn spelling bekritiseren als ik iets serieus vraag? Ik heb het gewoon even snel geschreven net als hoe ik het schrijf met msn... |
verkeerde forum onderdeel!
|
Citaat:
Enneh ja, sporten. duh. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En nog veel beter dan dat ze de draak met je steken.
|
Als ze je maar geen poetsen bakken, daar maak je je maar dik om.
|
Citaat:
|
als iemand arrogant loopt te doen vind ik hem eerder eng dan leuk anders
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet gewoon tevreden zijn met jezelf. Je hoeft niet jezelf geweldig te vinden op ieder punt, maar gewoon tevreden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij een man niet. |
Zelfvertrouwen komt voort uit arrogantie. Pas als je arrogant genoeg bent om je ervan te verzekeren dat je er extreem goed uit ziet, heb je genoeg zelfvertrouwen om een club in te lopen en een chick beet te pakken, je tong in haar mond te steken, haar over je schouder te gooien en ermee naar huis te lopen.
|
Ga wedstrijdzwemmen! Dan ben je die pondjes zo weer kwijt :D.
Verder niet aandacht gaan trekken dat vinden meisjes echt vervelend, dan denken ze ook : 'Damn die probeert weer leuk te doen'. Probeer gewoon mee te praten met de groep, en ook wat interessants te melden, met wat humor het liefst. Dan gaat het vast veel beter. Ook niet onbelangrijk is om bij het juiste soort meisjes te zoeken. Als je bij een groep meiden gaat staan die je al niet aankijken omdat ze zichzelf zo goed vinden, zit je ook niet goed natuurlijk. |
Citaat:
Verder heeft grl ook een punt, je moet niet al te wanhopig overkomen. Zoek iets van jezelf waar je wel blij mee bent, of wat je goed vindt. en wees daar dan in ieder geval een beetje trots op. Als je alleen maar iets uitstraalt van 'kom mij redden' dan zullen ze je inderdaad laten zitten. En misschien heb je zelf ook wel teveel eisen aan meiden? Citaat:
Laat de boel nog maar even metro blijven, dan maak ik ook nog een kans :P Maar feit blijft dat je inderdaad wel een beetje zelfverzekerd moet worden. |
Citaat:
|
Achgossie... Arme gast, is al zo wanhopig wordt hij ook nog afgezeken :P.
|
Iemand moet het die jongen uitleggen. Zelfvertrouwen is overigens de truc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wordt wel breed. Of is het omdat goede zwemmers van nature breed zijn gebouwd? Mmm.. Prangende filosofische vraag.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
om even op te helderen hoeveel ik te zwaar ben
ik heb gekeken op internet enz. ik mag met mijn lengte :1.78 mag ik 76 kilo wegen en dat is dan een goed gewicht. ik weeg 79... dus sja.. |
en oja, meiden zien mij meer als goede vriend of als broer.. dan als vriend
|
Ja want met 3 kilo boven t gewicht dat je mag ben je al te zwaar :rolleyes:
Sleutelwoord: zelfvertrouwen (y) |
Citaat:
Veel vrouwen vallen op scherpte, dus als ze je belachelijk maken, moet je durven om op hetzelfde niveau een opmerking terug te maken. Schroom niet om keihard materiaal in te zetten. (y) Oh, en het lef hebben om vrij onsubtiel te hinten dat je iemand leuk vindt, als je haar al hebt leren kennen, heeft ook weleens effect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gegarandeerd dat je meteen pussy krijgt (y) |
Citaat:
|
vrouwen vallen 1 niet op zeurende mannen 2 herby figuren die met elk meisje genoegen nemen en topics posten op contact gezocht. alvast een lesje erbij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag toch hopen dat dat dan iets ONS achtigs was, en niet iets van langere aard. is zo vervelend al dat gescheld:P
|
Dat soort relaties zijn inderdaad enorm vermoeiend, al die competitie... :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |