Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Lotinguitslag hoger onderwijs bekend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=161617)

Miess 18-07-2002 08:22

De lotinguitslag is nu bekend, zie www.ib-groep.nl. Laat even weten of je bent in/uitgeloot voor welke opleiding aan welke universiteit.

Miess 18-07-2002 16:20

Alleen Lautjuh hier op dit forum?? Nouja, ze is dan wel uitgeloot. Volgend jaar beter!
Mijn vriendin is toegelaten voor verloskunde in Kerkrade:). Eigenlijk heb ik niet zoveel om blij mee te zijn, aangezien ze dan volgend jaar wel naar Kerkrade toe moet :'(.

DutchECK 18-07-2002 19:10

Ik ben blij dat ik van opleidingskeuze heb gewisseld. Ik ging namelijk eerst journalistiek doen aan het Windesheim en dat werd de lerarenopleiding Engels aan het Windesheim. De opleiding journalistiek bleek een numerus fixus te zijn en de lerarenopleiding niet :)

Darkened Sky 18-07-2002 19:32

Logisch dat er 1 tekort in de zorg is.

alpha 18-07-2002 20:27

Citaat:

DutchECK zei:
Ik ben blij dat ik van opleidingskeuze heb gewisseld. Ik ging namelijk eerst journalistiek doen aan het Windesheim en dat werd de lerarenopleiding Engels aan het Windesheim. De opleiding journalistiek bleek een numerus fixus te zijn en de lerarenopleiding niet
Journalistiek aan Windesheim was eigenlijk wel numerus fixes, maar uiteindelijk niet want er waren te weinig aanmeldingen. Dus je was anders toch wel toegelaten.....

DutchECK 19-07-2002 10:14

Citaat:

alpha schreef:

Journalistiek aan Windesheim was eigenlijk wel numerus fixes, maar uiteindelijk niet want er waren te weinig aanmeldingen. Dus je was anders toch wel toegelaten.....

Dan ben ik nog blij ;)
Ik had namelijk al heel lang twijfels over de opleiding en ben eerlijk gezegd blij dat ik wat anders heb gekozen.

Jules 19-07-2002 19:38

Hehe!

Ik ben ingeloot voor journalistiek, in Zwolle op het Windesheim .. en daar ben ik heel blij mee want het lijkt me echt een superleuke opleiding! Kmoet alleen nog ff alle info die ik de afgelopen 2 dagen gekregen heb doorlezen en invullen en opsturen, en dat nu mn ouders 2 weken op vakantie zijn! Lekker handig *NOT*, ik doe vast weer vanalles fout .. maargoed :D

WelcomeHome 22-07-2002 11:33

Citaat:

Sooz schreef:
Hehe!

Ik ben ingeloot voor journalistiek, in Zwolle op het Windesheim .. en daar ben ik heel blij mee want het lijkt me echt een superleuke opleiding! Kmoet alleen nog ff alle info die ik de afgelopen 2 dagen gekregen heb doorlezen en invullen en opsturen, en dat nu mn ouders 2 weken op vakantie zijn! Lekker handig *NOT*, ik doe vast weer vanalles fout .. maargoed :D

ik ga journalistiek in tilburg doen.. m'n broer is nu net het eerste jaar door maar schijnt behooorlijk zwaar te zijn.. :(

Jules 22-07-2002 12:49

Citaat:

WelcomeHome schreef:

ik ga journalistiek in tilburg doen.. m'n broer is nu net het eerste jaar door maar schijnt behooorlijk zwaar te zijn.. :(

ja dat heb ik ook al gehoord .. maarja aangezien ik mn hele leven nog nix op school heb uitgevreten heb ik wel genoeg energie om dat nu in mn studie te stoppen :) en het lijkt me gewoon supercool .. ik zie alleen wel op tegen zoveel geschiedenis, en economie :( ben ik totaal niet goed in .. maarja, ik zie wel hoe het loopt :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.