![]() |
Vanaf maandag 20 aug op Net 5
|
:D WHIIIEEEHOOEEEE!! Hier heb ik lang op zitten wachten :D
|
Heb 'm gedownload en vond 'm erg vermakelijk (Y) Vind het wel leuk om hem ook op de buis te zien.
|
Ik ga zeker kijken, vond de voorstukjes erg leuk. Leuk geacteerd ook. (Echt compleet niet te vergelijken met de nederlandse versie, Lotte was het toch? Dat vond ik echt helemaal niets.)
|
Citaat:
|
Ik heb, zoals jullie al vroegen, het topic even gesplitst.
Dit is nu het topic voor de Net 5 serie. Het andere topic is nu het spoilertopic, die geupt kan worden zodra de serie in Amerika weer van start gaat. |
Ik zag hier stukjes van bij Oprah, lijkt me erg leuk :) ik ga het zeker kijken!
|
wanneer begint het ook alweer?? Ik dacht eerst dat het gwoon de amerikaanse versie van Lotte was...
|
Citaat:
|
Ik vond de voorstukjes die ik gezien heb zo leuk dat ik het alvast maar ben gaan downloaden, ik kon niet meer wachten tot maandag :o
|
Citaat:
Ik ga het maandag wel kijken. Alles al gezien, maar kan niet wachten om t nog een keer te kijken :D |
Ga dit ook wel even volgen, ben benieuwd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG, het is echt leuk (y)
Grappig, lief en ontroerend. Perfecte overacting (grappig dat dat kan, goed overacten, je zou zeggen dat overacten per definitie slecht is, maar kennelijk niet :D ). Betty is ook echt precies goed. Heel erg leuk, blijf het zéker volgen :) :cool: |
Oh crap! Ik ben het gewoon vergeten. (N)
|
hehe hoe cliché
|
Vond het erg leuk en het volgen wel waard!!! Leuke personages.
Alleen wel jammer dat ik in deze 1e aflevering toch wel veel overeenkomsten zag met The Devils Wears Prada en dat maakte het wel een beetje 'seen that, done that!' Maargoed, leuk uitgewerkt allemaal :) |
Erg leuk idd, ik ga dit wel volgen :)
|
Ik zou het gaan kijken maar heb het gemist.
|
de eerste helft vond ik leuk, de tweede wat minder. ze is me iets te vergevingsgezind :|
maar ik blijf het wel kijken. |
Wat een Devil Wears Prada kloon zeg. En dan volgende week ook nog dat gedoe met Het Boek dan :|
|
Ik ga het zeker volgen :D
|
ik vond het niet leuk maar ik hoop dat het leuker wordt
|
Ik vond het eigelijk een beetje tegenvallen :s
|
Citaat:
|
Precies. Ook te voorspelbaar en alles. Maar misschien dat het nog leuker wordt. Ga het nu iig niet downloaden maar gewoon op TV kijken, had toch wel verwacht dat ik nu aan het downloaden zou zijn geslagen :p .
|
In het begin zijn er idd heel veel stukjes die erg lijken op The Devil Wears Prada. Maar dat verandert gelukkig al vrij snel. Is de eerste paar episodes zo. Ik heb ook wel het idee dat het daar losjes op gebaseerd is. Is in ieder geval gebruikt ter inspiratie, lijkt me.
Goed om te lezen dat zoveel mensen het leuk vonden :) Dat betekent weer een nieuwe zooi verslaafden :D |
Citaat:
Ik vind trouwens die series die ze daar op tv kijken briljant :D |
Ik vond het leuk :) Wel even wennen aan het overdrevene, want eigenlijk is het wel erg tof (y)
Ennu: was die vrouw in die soap die ze keken niet Salma Hayek :D |
Citaat:
|
Citaat:
edit: Lauren Weisberger dus :o:p |
The devil wears Prada is van Lauren Weisberger en kwam in 2003 uit.
Ik vond de eerste aflevering al leuk, dus als iedereen zegt dat het nog leuker wordt, komt het helemaal goed. :P |
Ik weet dat dat gebaseerd is op een boek, maar waarom is het verhaal dan hetzelfde als die soap?
|
wikipedia:
"Yo soy Betty, la fea (letterlijk: ik ben Betty, de lelijke), ook gekend als "Betty la fea", was een populaire Colombiaanse telenovelle, geschreven door Fernando Gaitán en uitgezonden tussen 1999 en 2001 door het Colombiaanse TV-station RCN. Het Belgische Sara, het Nederlandse Lotte en het Amerikaanse Ugly Betty zijn allemaal op deze show gebaseerd." dus "the devil wears prada" is eerder een reactie op de serie dan andersom. of het is gewoon toeval en een beetje logisch, aangezien beide dingen waarschijnlijk zwaar geinspireerd zijn door hoe het er aan toegaat bij vogue |
Ik vind dit een hele goede "Ugly Betty"-website:
http://www.ugly-is-in.com/ Uiteraard kun je er spoilers vinden, maar niet meteen op de frontpage. Wie spoilers niet schuwt, zou ik zeker aanraden om er eens een kijkje te nemen. :) O ja, en als je op zoek bent naar muziek uit de serie, dan vind ik dit wel een nuttige site (die vrijwel spoilerloos is): http://heardontv.com/tvshow/Ugly+Betty/Season+1 Er is op de officiële site van "Ugly Betty" geen music guide te vinden, dus daar moeten we het voorlopig even mee doen. :) |
Jaaaaaa geniaal :D ik zit volgende week ook weer voor de tv. :D:D:D
|
Het is echt wel vreselijk nep en gekunsteld allemaal hoor. En we hebben allemaal toch wel door wie de "mysterieuze badguy" vermoedelijk is?
|
Ik vind het nog steeds maar zozo. :|
|
Citaat:
Hoe dan ook. Er zat een spelfout in de ondertiteling! En verder vond ik het een grappige aflevering. Ik mag deze serie tot nu toe wel. |
ik vond het vanavond ook nog niet zo leuk zoals ik dat doorgaans wel bij andere Net5-dinsdagavondseries heb :o
|
Citaat:
|
Ik vond het ook leuk, alhoewel sommige dingen wel wat simpel waren. Volgende week weer :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|