![]() |
't 'high zijn' vroeger afbreken.
Ik hab gisteravond een plakje hasjcake gegeten en die is een beetje verkeerd gevallen. Nou vroeg ik me af of iemand een goede methode weet om het 'high ziijn' een beetje goed vroeg af te breken, ik heb heel veel vitamine c tabletten gegeten en cassis gedronken en dat hielp een beetje, verder snap ik ook wel dat je gewoon moet wachten tot het over is. Maar misschien dat er iemand een goede tip heeft om het een beetje te kalmeren oid.
|
Sowieso eten. Maar veel meer dan je nu hebt gedaan zal het niet helpen. Druivensuiker en dat soort crap is bullshit.
|
Eten idd
|
Wellicht helpen een paar flinke slokken wodka? Ik heb het zelf niet geprobeerd bij hasjcake en dergelijken. Bij paddo's werkt het in elk geval niet, dan voel je niks van de alcohol tot het opeens BAMMMMMM keihard inslaat. Maar wellicht is het bij spacecake etc wel anders, dat daar wél het effect kan 'overstemmen' zeg maar.
Zijn er ervaringsdeskundigen wat dit betreft? |
Wat eten en het uitzitten :)
|
Eten, koffie drinken, water drinken en even lopen in de frisse buitenlucht. Je blijft evenlang onder invloed, maar je zult je wat 'helderder' voelen.
|
Achtereenvolgens heet en koud douchen.
Is totnutoe altijd een gegarandeerd succes geweest bij inconvenient gaarheid (onverwacht hoog bezoek, vergeten rijles, vergeten sollicitatie etc) en paniekerige onervaren mensen. |
Eten, en inderdaad stukje rustig wandelen, of iets doen wat je normaal doet uit gewoonte. Je tript zoals hierboven al is gezegd nog wel even lang, maar je voelt je stukken helderder. Rustige muziek opzetten wilde bij mij ook werken, gewoon een plaat die je noot voor noot uit je hoofd kent. :)
|
Jezelf vertellen: doe toch even normaal!! :mad: . Blik focussen op een punt en denken dat je gewoon nuchter bent.
Dat werkt goed voor mij |
hmm heb het wel eens meegemaakt tijdens een paddotrip dat ik zo hard ging dat ik even alles verloor, ik nam toen zo'n dextrose snoepje en na 10minuten kwam ik gelijk op een prettigere stabiele niveau.
|
De ervaring die ik met je kan delen is genieten zolang je lkr hoog bent ^^ da's de stijl :P
EDIT: ja, het is egt waar dat als je denkt dat je stoned wordt dat je ook automatisch stoffe aanmaakt waarvan ge n beetje stoned wordt, en t effect werkt (bij mij tog) ook omgekeerd, gwn denke da je normaal bent en je probere "te gedrage" zoals ne normale :P |
Citaat:
|
Veel zoutjes eten. Nouja eten over het algemeen is ook goed. Bewegen. (Walk it off). :P
|
Wat je ook kunt doen: een spel/game spelen die echt moeilijk is en waarbij je zeker verder wilt. Je focus gaat dan compleet naar de game.
|
Hey, bedankt voor de reacties ^^ 't gebeurt me verder niet zo vaak, maar het is altijd handig om even een back-up te hebben.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |