![]() |
Wat ga jij doen in de herfstvakantie
ik weet dat het nog vroeg is maar toch wil ik het graag weten.....
Ik ga waarschijnlijk naar Lloret. Het is dan niet meer zo druk als in de zomer maar t gaat zich om het idee dat t lekker warm is. In april/mei was ik ook daar en was het redelijk druk, als het in oktober net zo is ben ik tevreden. Centerparcs was ook een optie maar dat is way too expensive.... |
Ik heb geen herfstvakantie.. :(
|
Ik ook niet, wel weekje onderwijsvrij...
Werken, denk ik. En verder in en om het huis wat dingetjes, misschien in de weekends een dagtochtje naar een of andere plaats in eigen land. |
weer zon ik-ga-naar-lloret patstopic?
Ik heb geen herfstvakantie, ga begin oktober nog wel naar wenen en bratislava. |
Citaat:
|
Rome/Parijs. We moeten nog kiezen.
|
Kiev en daarna met de trein naar Warschau, hopefully.
|
Citaat:
Ik heb in oktober pas mijn eerste vakantie van dit jaar, en dan ga ik een maand naar Australië :) |
Citaat:
|
Loret goedkoper dan center parcs?? :eek:
|
Tuurlijk. Voor 30 euro of zo kan je naar Lloret :D
Anyway, ik ga naar Zweden :) |
Citaat:
|
Ik zou graag nog een weekje naar Kreta gaan, maar mijn vriend heeft geen vrij. Dus we zien wel. Wss wordt het thuis zitten en werken
|
Geen herfstvakantie, maar over twee weken ga ik 10 dagen naar Bosnië, in oktober krijg ik visite van twee Finse vrienden en in november hopelijk een weekje naar Sint Petersburg.
|
als het meezit een weekje ibiza, zomer ook geweest was super :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb jammer genoeg ook geen herfstvakantie, maar een tussenweek met tentamens, dus het zal vooral wel leren worden... Maar mochten de tentamens vroeg in de week vallen waarschijnlijk nog wel een dagje OV-en.
|
Wenen
|
Citaat:
Volgend jaar wel weer Rusland. (y) |
Ik ga wel naar Center Parcs, een weekendje met mijn vriend, een vriend en vriendin van me. Dat kost ons ongeveer € 110 pp voor een weekend, vrij duur op zich, maar we kunnen het wel hebben ;) En ik ben Friend van Center Parcs, dat betekent wel wat voorrechten gelukkig :)
|
In Denemarken heb ik ook herfstvakantie van mijn studie en in die week komt mijn vriend en mijn ouders en broertje op vakantie in Denemarken :D
|
Heb niet echt herfstvakantie en eigenlijk ook niet echt het geld om ergens heen te gaan binnenkort (anders kan ik van de zomer niet) Maar in mijn achterhoofd speel ik natuurlijk wel weer met het idee van een paar dagen Parijs of Praag oid...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga trouwens niet meer...heb erna tentamenweek en me vriendin kan ook niet. Dus dan maar hier vanalles gaan doen. en in voorjaar op vakantie
|
Ik ga mijn herfsvakantie lekker naar schiermonnikoog met de jnm
www.jnm.nl |
Ik ga met m'n moeder en zusjes een week naar Barcelona *O*
En tussen kerst en oud&nieuw 4 dagen naar Londen met m'n vriendje huhu *O* |
Welke herfstvakantie? :confused:
|
Ik wil ook herfstvakantie :(
En dan zou ik naar Barcelona of Londen of Italië of Denemarken of Stockholm of Parijs gaan. Genoeg ideeën dus maar helaas gen tijd. Zucht. |
Ik heb geen hefstvakantie :(. Ik heb dan een tentamen.
|
ik ga naar dresden :D
|
Ik ga een dagje met m'n vriend naar de Efteling :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |