![]() |
Nieuwe forum(software)
Aangezien alle beveiliging eraf is en ik me gewoon kan registreren neem ik aan dat de beloofde nieuwe databaseserver er is en dat 't nieuwe forum klaar is voor gebruik? :o
Zo ja, wanneer is de spectaculaire opening met bier taart en alles wat nog meer bij een feest hoort? :cool: |
Als het nieuwe forum er is ga ik weg want ik vind 'm foeilelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar kan je die zien dan?
|
Bierrrrrrrrrrrr!!!
|
Lelijk. :o
|
de knopjes zijn toch nog gelijk?
(Y ) enzo? :bloos: en [youtube] enzo |
Citaat:
|
Ik zie graag dat bartjenl een eervolle vermelding krijgt ivm bijzondere verdiensten voor s.com
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1617972
Zeurpietjes, hij kan ook in het geel. |
maar firefox is poep:(
|
Citaat:
|
opera is nog poepiger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het forum is sowieso dood. Zal niet meer zo heel lang duren voordat ik weg ben, post sowieso amper nog.
|
mag eigenlijk ook wel na bijna 8 jaar vind ik zelf. ik was een van de eerste leden zelfs. :(
ff het oude forum zoeken \m/ |
Citaat:
|
:d
|
Hoi Jon, ik hoef mij toch niet te registreren of is dit het einde van een tijdperk :bloos:
|
Citaat:
|
Scheetjes, goed nieuws:
Citaat:
|
Jij kunt ook niets een verrassing houden. :(
|
Citaat:
|
Tis dan nog woensdag ook :cool:
|
OMG! Nooo! t3h horr0r :(
|
kk lelijk.
|
Citaat:
Vroegah was alles beter. |
omfg :eek:
* huil * zelfs na instellen op "geel forum" is het nog maar raar :( |
Effe schrikken zeg toen ik weer hier kwam, lijkt wel een of ander kleuterforum geworden terwijl de vergrijzing inmiddels al flink toegeslagen is dit forum.:o
Wat wel leuk is dat ze aan smilie jatten hebben gedaan, zo van het Fokforum afgehaald. *O*-O-_O_ Die (uittvergrootte) avatar van mij zeg. :p |
Ik heb de klassieke versie maar ingesteld hoor. Aan die nieuwe zou ik echt niet kunnen wennen. :(
Wut die wordt echt wennen. |
Citaat:
|
Goed werk! Het ziet er leuk uit!
Wel wennen;) |
okee, en eigenlijk is het "plaats een bericht"-gedeelte wel beter zo.
meer tag-knopjes is wel fijn, en al die opties voor lay-out is (y) net of je een mailtje typt, eigenlijk wel fijn zo. |
Fucked up grote ava's.
|
Godskolere, het is echt afschuwelijk lelijk geworden.
Edit: maar meteen op klassiek gezet. |
Haal die berichtpictogrammen onder het normale beantwoorden weg, zo kan ik niet reageren met mijn tab+spatie!
|
Waar is het vorige/volgende knopje in de topics, waarmee je naar een ander topic kunt springen zonder eerst terug te gaan? :bloos:
|
Dat is een beetje weg. Wist niet dat mensen dat gebruikten :p
|
vond ik ook een nutteloos knopje idd...
nog even een paar dingetjes (had ik ook al op testforum gezet, maar hier komen meer mensen ;)) Er zitten een aantal foutjes en onduidelijkheden tussen de F.A.Q.'s
verder nog een raar iets: "Systeembericht No Topic specified. If you followed a valid link, please notify the administrator " :| |
Een kleine irritatie: verzonden (persoonlijke) berichten kan je niet meer in mappen gooien (en omgekeerd: je kan geen berichten naar verzonden berichten verplaatsen). Waarom me dat irriteert: om alles wat op orde te houden in de vorige software, had ik gewoon mapjes 'archief-in'/'archief-uit' waarin oude berichten gegooid werden. Ik kan mijn verzonden berichten nu niet in het archief krijgen en ook niet mijn archief bij verzonden items gooien.
Als dat een beperking van de nieuwe software is, begrijp ik dat compleet (en zou ik ook begrijpen als er niets verandert, vermits die software vaak gigantisch is om dan zelf aan te gaan knoeien). Het andere dat volgens mij nog ontbreekt zijn de quicklinks naar de banmanager enzo (maar die zullen wel komen, denk ik?). |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) We kunnen weer zoeken
(n) Ook de nieuwe oude layout is net helemaal je van het Is het mogelijk het uit te zetten dat 'ongelezen' topics dikgedrukt worden? Ik krijg er echt koppijn van. |
Citaat:
|
Je hoeft 'm niet te gebruiken :p
|
hij zit in de weg.... nu zit het ok/go knopje NOG lager :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |