![]() |
Jouw dag #3
Om de overvloed aan topics over je dag te stoppen, dit topic!
Vertel ons: Wat was je OMG-moment? Wat had de postbode je te bieden vandaag? Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Wat ga je vandaag nog doen? Wat is het laatste dat je in je mond had? Waar werd je blij van? Waar werd je niet blij van? Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? |
Geen ruk gedaan vandaag <3
Morgen gaan we paintballennn!!!!!!!!!! :cool: (y) |
Wat was je OMG-moment?
OMG... Wat ben ik moe! Wat had de postbode je te bieden vandaag? Mijn afhaalbericht voor mijn OV-kaart. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Hmmm.. niets bijzonders gezien vandaag. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Zou mijn laptop vóór 17 september binnen zijn? Wat ga je vandaag nog doen? Slapen. Wat is het laatste dat je in je mond had? Kauwgum Waar werd je blij van? De serie Spooks van de BBC. Waar werd je niet blij van? Mijn hoofdpijn. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Maak je me om 11 uur wakker? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Niet zo veel volgens mij. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Uitgeslapen, opgeruimd, boodschappen gedaan, en verder de dagelijkse dingen. |
God wat verveel ik me. :|
|
Om de overvloed aan topics over je dag te stoppen, dit topic!
Vertel ons: Wat was je OMG-moment? Ik schrok wakker van de deurbel, mijn oma en mn tante stonden voor de deur: shoppen! Kuuutt.. Vergeten! Wat had de postbode je te bieden vandaag? Helemaal Niks! Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Mijn vriendje.. :o Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Waar mijn 'oude' ik gebleven is. Wat ga je vandaag nog doen? High hangen voor de tv.. Wat is het laatste dat je in je mond had?Dr. Pepper & Sigaret Waar werd je blij van? M'n oma iets nieuws aankleden in de winkel.. Waar werd je niet blij van? Toen ik thuiskwam was er wéér een visje doodgegaan.. :( Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? "Is die nog van voor je naar de shop ging?" Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Ik heb ontdekt dat niet alles mijn schuld is en ik heb geleerd dat ik de groente van het groentepakket dat bij de macaroni langer moest bakken. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Ik ben gaan winkelen met mijn Oma en mijn tante en daarna kwam ik thuis en toen ging ik afwassen en de rattenkooi schoonmaken, daarna ging ik boodschappen doen, daarna heb ik gekookt en gegeten. Daarna ben ik even naar de shop gegaan en nu zit ik hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
x3 etc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Geen idee. Een gezellig gesprek voeren met andere mensen die zich vervelen? |
Citaat:
Maar, uhm, volgende week wil ik best met jou gaan stappen, maar niet in Eindhoven. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welterusten lieve Dr. Korsakovje :) |
Het is pas de eerste pagina en er wordt nu al weer offtopic gereageerd. :nono:
|
Citaat:
OMG de Eurekaweek is morgen al! |
OMG gister vroeg één of ander wijf in de tabakszaak of ik wel 16 was!!??!!
dus ik: "mevrouw, ik ben 23, en absoluut niet van plan mijn id te gaan laten zien." "ja, maar je hebt zo'n jong koppie" "maar niet dat van iemand van 15 gdvrdmm!" wilde eigenlijk ook nog zeggen dat ik misschien zo jong leek, omdat zij zo'n oud lijk was, maar dat heb ik maar niet gedaan |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat je dat niet gezegd hebt. :D en ontopic: Ik ben vandaag naar Postel (België) geweest. Echt grappig; ze hebben daar een mooie abdij (waar je helaas niet in mag, maar wel in de kerk) met een grote tuin mét kruidentuin, en een abdijwinkeltje. En verder veel groen en idyllische terrasjes enzo. En dan aan het einde van het dorp hebben ze een pleintje met echt tien frietkramen ofzo, en hotdogs, en ijsjes etc. En daar gaat dus iedereen, na een verplicht rondje abdij, naartoe. Het staat er vol met containers, maar die puilen dus gewoon uit van het afval. Maar ik vind de abdij veel leuker :o En dat gelooft mijn moeder niet. Die gaat daar namelijk alleen maar heen voor de hotdogs. En ik ben nu misselijk, want ik heb frietjes én een ijsje op. :o |
Citaat:
|
Op een zondag gaan werken... jah, ik ben vandaag gaan werken (derde zondag op rij + daar nog een feestdag bij).
Opgestaan rond kwart voor zes. In mijn kleren gesprongen, pa wakker gemaakt (had geen vervoer om tot mijn werk te geraken), gegeten en naar werk gereden. Daar dan in mijn werkkledij gesprongen om van 7 tot 10 uur te werken (arbeiderswerk), een korte pauze, daarna van 10.15 tot 13.00, eten, 13.30 tot 15.00 werken. En terug naar huis om nu wat achter de computer te zitten. En straks ga ik nog wat werken voor mijn ingangsexamen. |
Ik heb vandaag gewerkt tot half 3. Normaal werk ik tot 12 uur. 's middags niets gedaan, ik was best moe. Korte nacht + veel langer werken dan normaal = vermoeide Daboman :o
|
Ik heb vandaag de hele dag geleerd voor mijn tentamen en het enige wat ik bereikt heb, is dat ik nu redelijk brak en duf ben. Ik heb niet echt het idee dat ik er iets van snap. De begrippen zijn nog altijd vaag en ik zie ook maar weinig verbanden. Vanavond ga ik nog een beetje leren en dan douchen en slapen. Morgen moet ik om half 6 op :cool:
Gelukkig kan ik me wel verheugen op morgen. Dan ga ik namelijk schattige, onschuldige eerstejaars studenten rondleiden en lastigvallen en ik heb iemand gevonden die me dan wilt helpen met mijn tentamen leren. |
Gepaintballed vandaag :D (Y) Was echt leuk :)
|
Citaat:
en TopDrop: paintballen lijkt me echt vet! heb je fotoos?? verder: ik heb vandaag eindelijk mijn hele stoere grote wielen onder mn longboard gezet en nu rijdt ie opeens zoveel beter. nu durf ik ook gewoon over de straat enzo, in plaats van alleen op mooie vlakke stukjes! ben benieuwd wanneer ik nu weer ga vallen hahaha |
Citaat:
Ik ben ook nog 2x vol in mn rug geschoten, maar dat was door mensen uit mijn eigen team :( :o |
Citaat:
|
Ik heb gewerkt en nu ben ik dood en morgen moet ik weer om 5:30 opstaan voor, raad het eens, meer werken.
|
Citaat:
|
je gaat toch niet mijn lijden, mijn verdriet en mijn wanhoop bagataliseren hè :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben geen trut. :o |
Oh really?
|
Citaat:
|
De discussie of ze een trut is of niet mag je in het Saai zeg topic houden. ;)
(Wel een beetje lief voor haar zijn). Vandaag heb ik uitgeslapen, daarna naar het tuincentrum geweest, want een vriendin moest nog een kado hebben voor haar moeder die jarig was. Daar patatjes gegeten en voor de rest nog niet veel spannends. |
Ik ben veel te lief voor deze wereld. :nono:
|
Citaat:
ontopic: Ik lag net op de bank een beetje in de tv-gids te lezen en op de andere bank lag mijn zusje met haar hoofd op de grond, op een kussen. :o En we waren heel melig, en op een gegeven moment gebeurde er zóiets grappigs (ik weet niet eens meer wat) dat ik heel erg moest lachen en er bijna in stikte! :eek: Dat vond ik wel een OMG-moment. |
Ik heb vandaag bijna niets gedaan. Twee tijdschriften gelezen, de hele NRC en de tv-gids, twee ijsjes, 5 boterhammen, geholpen met koken en achter de computer gezeten en me ingeschreven bij AEGEE-Utrecht.
Niets bijzonders dus, gewoon een zondag. :( |
Ik heb vandaag gewerkt en spullen bij m'n ouders opgehaald.
|
Wat was je OMG-moment?
OMG wat ben ik saai Wat had de postbode je te bieden vandaag? hemmenex Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Ik ben amper de deur uit geweest dus ook geen mooie jongen tegengekomen. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Waarom rook ik eigenlijk? Wat ga je vandaag nog doen? Vandaag niet veel meer, ik duik zo mijn bedje in. Wat is het laatste dat je in je mond had? water Waar werd je blij van? Ik had met een vriendin afgesproken die ik al meer dan een jaar niet meer had gezien. Waar werd je niet blij van? van de verveling Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Doei! Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Niet zo veel volgens mij. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? opgestaan, weer gaan slapen, weer opgestaan, weer gaan slapen, weer opgestaan en toen ben ik maar eens wat gaan doen: was opgevouwen, wat formulieren ingevuld, mijn agenda in gebruik genomen, gekookt, vriendin op haar werk bezocht, tv gekeken en met huisgenootjes gekletst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |