![]() |
Goeie Reggae liedjes
:d
|
bob marley - stir it up
bob marley - one love bob marley - enz. enz. enz. :D beef - rudeboys beef - flexodus beef - memory fastforward beef - enz. enz. :D |
Het meeste van Bob Marley, Israel Vibration, Augustus Pablo, Dillinger (die van Cocaine in my brain :D),...
|
Bob Marley - ALLES!!!! (y) (y) (y)
Morgan Heritage - Alles!!!! :D |
SquarePusher - The Swifty .. tis dan misschien geen echte reggae.
Maar zeker wel relex :D. |
Morgan Heritage is zeker (y) (y) (y) :D
(8) Don;t haffi dread to be rasta lalal..(8) |
Kweenie of je dit onder reggae kan rekenen, maar 10cc met Dreadlock Holiday is best ok.
|
born jamericans - yardcore vind ik wel een relaxt nummer... en een zowat alles van onze bob (vooral no woman no cry toch wel).
|
yo ik heb hier een vette drie uur durende reggae/dub mix.. meeste gewoon instrumentaal:
http://64.246.16.48/~admin60/jamaica...un_30_2002.mp3 veel plezier d'r mee |
Eek A Mouse is geweldig.
Enkele aanraders: Wa Do Dem, In the jungle, Ganja smugglin En Peter Tosh. |
alpha blondy! meesterlijk
bv alpha blondy - masada alpha blondy - unite national alpha blondy - god is one alpha blondy - ca me fait si mal verder nog gregory isaacs bv gregory isaacs - objection overruled probeer ook nog burning spear bv burning spear - slavery days |
Sublime - Santaria is toch wel redelijk reggea :)
|
Citaat:
|
ik weet zo ff geen liedjes te noemen omdat ik niet weet naar wat voor liedjes je op zoek bent
maar goed wat leuke artiesten -buju banton -elephant man -sly and robbie -yellowman -neg marrons -raggasonic -ini kamoze -half pint Rat |
Citaat:
|
Ruff Ryders Anthem(Reggea Remix)
|
lee perry - chase the devil :)
|
Citaat:
dank u, god zij met u (y) |
Citaat:
|
en ub40, is dat reggea?
anders red red wine ofzo:) |
Citaat:
ub40 is reggae... :p red red wine is cool :) |
Citaat:
ik ben vanaf 5 uur op, en ik heb een aantal pilsjes op, dus niet zeiken he...:) |
Yellowman - Gunman
Yellowman - The Girl Is Mine Yellowman - Raggamuffin Love (beetje ragga-bubblin ;) ) Yellowman - Jamaica Nice Yellowman - Burn The Kouchie en nog meer van Yellowman ;) Je moet wel van dit soort reggae houden, 't is niet echt de reggae voor 't grote publiek ofzo, best underground ;) |
road man - Smash Mouth
|
Pato Banton :)
|
Citaat:
heb je wel eens fotos van die gast gezien..hij is echt geel (albino) :D Rat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |