![]() |
Verkrachtingen
Aangezien er nog steeds genoeg kutbands zijn die goede bands coveren die nog niet besproken zijn in het vorige topic, moet er een nieuwe. Zo kunnen we ten minste nog hiervan genieten:
Deze is natuurlijk bekend, maar mag toch niet ontbreken: En dit moet ook nog even vermeld worden. |
Vooral deze vindt ik tamelijk akelig.
|
Na aanleiding van het vorige topic ging ik maar eens Panic at the disco opzoeken.
Ik kwam hun versie van Karma Police tegen http://www.youtube.com/watch?v=vzk53JK7E2Y Ik moest bijna huilen, wat een VERKRACHTING van een prachtig nummer. |
Citaat:
De meest hilarische verkrachting vind ik nog steeds overigens Avril Lavigne die Chop Suey van System of a Down covert. Het verdient herhaling ondanks dat het in het vorige topic al stond. Het origineel En datzelfde nummer, zorgvuldig ontheiligd, vernacheld, vernietigd, verkracht, vermoord, vernederd, door Avril Lavigne. |
Come with me, ik vind hem serieus vetter dan het origineel..klinkt veel voller en harder, beetje jammer van die puff diddy met ze gebral maar verder vind ik t echt geen verkrachting..
wat ik wel een serieuze verkrachting vind: buiten het feit dat de video wel leuk is :D |
The White stripes- fell in love with a girl
Joss stone: |
Citaat:
|
Ze heeft ook wel dikke ballen.
|
Citaat:
Maar deze vind ik niet zo'n enorm probleem omdat Chop Suey ook niet zo'n enorm hoge status heeft. Dan is Weezer- Purple Haze een stuk erger, of Hilary Duff met My Generation: Misschien wel het ergste is dat ze 'Hope I don't die before I get old' zingt. Wat is dat nou weer voor statement? [edit] En 'Why don't you all fade away' in plaats van 'Why don't you all fffff....fade away'. Om de vieze smaak weg te spoelen het origineel erachteraan, voorafgegaan door een typisch rock 'n' roll interview (y) |
[filmpje]
Deze is natuurlijk bekend, maar mag toch niet ontbreken: Op z'n minst doet Jimmy nog mee (en toch is het heel jammer dat ie het doet) Ooit aan een 'beste' cover topic gedacht? (Hendrikx cover van Dylan? (AATW)) |
wtf :| :| :| :| :| :| Ik wist niet zeker of ik wel moest klikken. Maar ja... gedaan... en nu wil ik mijn oren eraf scheuren. :( :p (n) Allemachtig...
|
System of a Down, daarvan is ook alleen het eerste album goed (hoewel het niet meer binnen mijn smaak valt), de rest is een matige herhalingsoefening.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SOAD is best een goede band, maar verkrachtingen van hun nummers zijn per definitie niet zo erg als verkrachtingen van Hendrix of The Who.
|
op steal this album staan ook nog wel leuke liedjes vind ik.
|
:( (n) Ik zou bijna aangifte doen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je trommelvliezem scheuren.
Dennis - Bubblegum |
Remix van the Nightmare before Christmas soundtrack.
http://www.hyfntrak.com/nightmare/AFF27193/ What's This door Fall Out Boy :( |
This is Halloween door Manson en Panic at the disco is anders ook niet echt om je moeder van in haar doos te neuken.
|
deze is ook best wel falend. |
hahah die fransoos in de jury:D
|
oh jezus die vengaboys cover. daaamn wat slecht:D
|
Citaat:
Wtf is dat met die gouden broek? ORANJE LIPPENSTIFT? Een beugel? Wil dat mens 13 zijn ofzo? Lizzie mguire was ook al niet hip. Is dat trouwens een cover ergens van? |
|
Devo -Satisfaction (I Cant Get No) Persoonlijk vind ik deze cover briljant en ben ook echt omlaag met Devo, maar ik denk dat veel mensen het niet eens zijn. |
Maar Devo is gaaf. :cool:
|
|
Citaat:
|
Origineel!
Cover! Persoonlijk vind ik de cover beter.:D |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |