![]() |
standaarden
Goedemorgen, goedemiddag, goedeavond
Wat het tijdstip ook moge zijn waarop je dit leest. Ik lig al jaren met mezelf in de knoop, en wow! ik ga het jullie gewoon vertellen! Dusss, ik ben 18 jaar ( bijna 19 ). Ik ben een man. Ik ben heeel sociaal , ik spreek met wie ik wil, zeg wat ik wil, maar let natuurlijk wel op met wat ik zeg. Ik ben helemaal niet onknap. Heel veel mensen vinden me knap, dat ik er goed uitzie , model blabla. Genoeg zelf ego voor vandaag. Het is alleen zodat je zou snappen waarin ik me bevindt. Ik ben gevoellig, doe heel veel sport ( rotsklimmen en triathlon ), ik ben nooit aggresief, ben altijd vriendelijk en zal nooit mensen met opzet kwetsen. Maar nou mijn probleem! De waarden waar ik naar zoek in een meisje zijn extreeeeem hoog. 1 op de 10 000 vind ik mooi. En 1 op de 1000 vind ik een zalig karakter hebben. Ik vind het ook klote maar! ik kan niet houden van een meisje die me qua uiterlijk niet aanspreekt. Het zou ook niet eerlijk zijn ten opzichte van haar. Een nog erger probleem is dat meisjes die andere jongens heel knap vinden, ik "gewoontjes" vind. Het probleem is, dat de meisjes die ik dan wel heel mooi vind, ik gewoon laat gaan!. ALhoewel ik heel sociaal ben tegenover IEDEREEN lukt het bij deze dan niet! Het ergste van heel dit verhaaltje is dat ik dan nog nooit een vriendin gehad heb, laat staan een one night stand. En ik ben de persoon van wie je DAT helemaaaaal niet zou zeggen!! ' daar gaat die ego weer, gewoon om het je duidelijk te maken) Nou lag ik weer de hele nacht wakker en d8 misschien moet ik het eens vertellen, dus wat doe ik , ik post het hierop aangezien ik denk dat hier wel mensen zitten die me hierop een goed antwoord kunnen geven. :p Bedankt om dit even door te lezen! Ik wacht geduldig op wat antwoorden ( echte ) ciao, |
Maak er niet zo'n drama van...je bent 18, geen 81.
Je ontmoet vanzelf een keer iemand die aan je eisen voldoet of iemand die niet aan je eisen voldoet, maar waar het ondanks dat toch zo mee klikt dat je die eisen vergeet. En als je iemand ontmoet die je wat lijkt: doe er dan wat mee. Probeer het gewoon een keer: 'niet geschoten is altijd mis geschoten'. Ik denk dat het ook zou schelen als je jezelf wat minder knap, wat minder sociaal, enz. zou vinden en in zijn algemeen wat minder waarde aan uiterlijk zou hechten (aanspreken kan heel wat anders zijn dan iemand in eerste instantie ook daadwerkelijk knap vinden - iedereen wil iemand die hem/haar aanspreekt). ;) |
Wat Leonoor zegt, je bent pas 18. Je gaat niet zomaar voor ieder meisje, niets mis mee. Ik denk dat naarmate je ouder wordt je misschien meer meisjes/vrouwen tegen gaat komen die je wel echt ziet zitten en uiteindelijk ook iemand bij wie je actie onderneemt.
Ik zou kunnen zeggen dat ik me ook niet aangetrokken voel tot de mannen die de meeste vrouwen aantrekkelijk vinden. Brad Pitt? Nah.. doet me niks. Orlando Bloom? Neeee, veel te jongensachtig. Je komt er vanzelf wel achter bij welke meisjes/vrouwen jij je echt lekker voelt en komt er vanzelf ook wel mee in contact. |
Probeer minder ego en gewoon te relaxen... chicks dig that for sure! En stel je eisen wat bij en je zal zien dat er meer uit valt te kiezen dan je dacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast zijn er wel wat meer dingen dan alleen karakter waarop een mens kan afknappen |
Citaat:
|
Volgens mij zijn je eisen aardig hoog, waardoor het gewoon wat langer duurt voordat je een vriendin hebt. Is opzich niets mis mee, maar dat moet je dan wel accepteren :)
En lees ik het nou goed dat je een probleem hebt om vrouwen aan te spreken die wel aan jouw eisenpakket voldoen? Waarom lukt het bij andere vrouwen wel denk je? Want niets is zo'n afknapper als onzeker overkomende mannen. |
Dit is een zelfoplossend probleem, hoor. Hoe liever jij een relatie(/ONS) wilt, hoe meer je eisen naar beneden gaan.
|
kous heeft geen fotoboek.
|
Je bent te kieskeurig, waardoor je nog geen chicks hebt gehad.
Je hebt nog geen chicks gehad, waardoor je te onzeker bent om de chicks die je wil aan te spreken. Dus misbruik gewoon een of ander sletje, en vertel haar dan dat je toch niet "het gevoel" hebt, ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1
|
Toen ik nog 18 was :rolleyes: dacht ik dat ook..
Dacht ik ook dat ik één type jongen had, wat echt mijn type was en dat ik per see een vriendje wilde dat er zo en zo uit zag en die en die hobbies had en blabla. Maar mijn vriend van nu, voldoen eigenlijk aan geen van die eisen die ik toen gesteld had. En toch vind ik hem hartstikke leuk enzo. Misschien gebeurd dat bij jou ook wel. Dat als je een nadenkt dat het eigenlijk niet uitmaakt of je vriendinnetje wel of niet bepaalde karaktereigenschappen heeft of jezelf tot haar aangestrokken te voelen. En je onzekerheid tegenover de meisjes die je wel bevallen komt gewoon omdat je jezelf te hoog inschat. Ik ben knap, sosciaal, leuk enz. En dat je bang bent dat zij dat niet vind. Dus als jij je wat minder knap, sociaal enz opsteld ligt de grens minder hoog en kan je gewoon met ze praten en zullen ze je nog leuk vinden ook! succes |
Ik heb ook een vrij hoge standaard. Uiterlijk gezien maakt het me niet zoveel uit, tenzij iemand écht een gedrocht is, maar karaktereigenschappen vind ik vrij belangrijk. En dan ben ik ook nog zo'n snob dat iemand de juiste muziek en film smaak moet hebben anders is een eventuele relatie helemaal uit den boze.
Ik weet dat het dus nogal een tijd kan duren voordat ik zo iemand tegenkom, maar met minder neem ik echt geen genoegen. Dus óf je stelt je standaard een beetje bij, óf je legt je erbij neer dat je zoektocht nog even kan duren. Er is helemaal niks mis mee om te wachten op een 'speciaal iemand'. Je bent pas 18 man, je hebt nog tijd zat. |
Citaat:
|
Wie zegt dat ze me leuk vinden?
Heb ik ergens zitten verkondigen dat iedereen mij ziet zitten? neen. Ik maakte gewoon duidelijk dat ik geen gedrocht ben, al zeg ik het zelf. MEisjes hebben ook hun smaken, hebben ook hun eisen. Bewust of onderbewust. En als ze me leuk vinden OF STEL NU, ze is prachtig, maar ik spreek ermee en je krijgt van die domme gesprekken zonder inhoud. Sorry maar dan hoeft het ook niet meer voor mij hoor. Ik wil in geen geval overkomen als iemand die denkt dat hij alles is want dat ben ik helemaal! niet. @smoking --> waar zei ik iets van skills? ik zei dat ik dichtklap en hou de term skills voor je eigen, wie zegt nou zoiets? |
Zeurkous.
Dat je 'geen gedrocht' bent is geen onderdeel van je probleem, dat hoef je dus ook niet te benadrukken. Daarnaast doen de woorden "wow!", "heeeeeeeeeel sociaal" en "extreeeeeeeem" niet onder voor "skills". Je stelt misschien hoge eisen, dat is niet een knop die je zomaar even omzet, of iets waar een geel forum je vanaf kan helpen. Ik stel voor: meet meisjes niet zo aan jezelf want met jouw ego krijgt geen enkel meisje een eerlijke kans. |
Waarop wil je antwoorden? Je stelt geen vraag...
Het enige wat je komt te vertellen is dat je jezelf brad pitt waant en dan ook geen genoegen neemt met minder dan angelina jolie. Pijnlijk voor jou want dat soort meisjes zullen toch buiten je bereik blijven. Ik vind het dus volkomen logisch dat je nog nooit een relatie hebt gehad. |
Hey kous, van deze twee dames zou ik de antwoorden maar zeer serieus nemen als ik jou was. ;)
|
Citaat:
Maar dat van het minderen in ego is een goed punt (y) |
IK overdrijf gewoon heel sterk :o Zodat het duidelijk word.
KZit met ene probleem en werk er ook aan, en van ego is helemaal geen sprake. Ik vind mezelf een klungel, waarom zou ik een ego moeten hebben? ik heb nog nooit een relatie gehad !! --->? |
Citaat:
Het is: Op een lelijke fiets moet je het leren, als je dan valt maakt het minder uit ;). Gewoon pakken wat je pakken kan, afmaken die handel! |
Citaat:
|
Tja, soms moet je mensen gewoon een kans geven. Achter een gemiddeld uiterlijk kan een geweldig persoon zitten. Achter mensen bij wie je het niet verwacht kan een ongelofelijk passievol iets zitten. Kortom, niet gelijk afkeuren :)
Je hebt tijd zat om een leuke meid uit te zoeken, komt vast wel goed :) Give it time! |
Mijn ervaring is dat alleen lelijkerds moeilijk doen over uiterlijk. De oplossing van je probleem is heel simpel: namelijk geen arrogante kwal meer zijn.
Voila: Citaat:
|
Citaat:
Ook zonder relatie kun je je zelf prima geen klungel vinden: een mens is meer dan alleen een relatie. En als je je zelf daadwerkelijk een klungel vindt (wat ik niet geloof, want je zegt zelf dat je duidelijk probeert te zijn en dat komt er absoluut niet uit ;)): ga daar dan aan werken, want dan zit dat je wellicht in de weg. Mbt dichtklappen: dat leer je alleen maar af door te proberen. Dus door wel gesprekken aan te gaan met meisjes ed. Dat hoeft niet meteen heel diepgaand en alleen met haar te zijn, je kunt prima in een groepje beginnen over 'iets' wat zich voordoet of wat dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet wel zeggen, ik heb genoeg vriendinnen met wie ik reuze fun maak! Maar daar zie ik verder dan ook niks in. Dat zijn gewoon leuke vriendinnen. Zoals ik ook leuke maten heb.
Maar, erg bedankt voor de replies! Ze helpen me wel voorruit, of doen me inzien dat ik nog jong en verwend ben. Ik doe men best :) Bedankt (y) |
Goed zo ;)
Uiterlijk is ook niet echt alles, zeker niet sinds de uitvinding van make up ;) |
Mischien helpt het als je meid zoekt die de zelfde hobbie's heeft aan jou ? Dan heb je wel een gespreks onderwerp waar je wat vanaf weet, zodat je niet dichtklapt.
Ik had presies hetzelfde ik dacht alleen dat geen enkele jongen mij leuk vond en durfde ook met geen enkele te praten omdat ik geen onderwerp wist. Totdat ik mijn huidige vriend had ontmoet. Wij gamen beide en we vonden elkaar erg erg erg aardig :D Wij zijn nu bijna 3 jaar samen. |
*zucht* een meid die gamed... dat is net zo zeldzaam als een meid die naar metal luistert..
|
Een van de dingen die je leert nadat je een paar relaties hebt gehad, is dat de eisen die je in het begin stelde niet kloppen. Tijdens relaties merk je dat je sommige dingen toch niet zo belangrijk vond als je dacht, en dat er andere dingen zijn waar je niet aan had gedacht maar die je toch wel erg graag terug wilt zien in je vriend(in). Je kan nu wel gaan zoeken naar het meisje die precies in jouw idee past, maar je hebt een grote kans dat dat alsnog niet gaat werken. Daarom moet je gewoon gaan voor iets wat wel erg in de buurt komt van jouw eisen maar niet per se ALLES hoeft te hebben. Je merkt vanzelf welke dingen daarin niet goed gaan en die doe je bij een volgende beter.
|
Tof dat je de kritiek goed opneemt en niet meteen in de tegenaanval schiet (y)
|
Dat weet je niet.. voordeel van internet. :D
Nee ff zonder dollen: inderdaad goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, je hebt meisjes die metal wel kunnen waarderen, maar bijvoorbeeld slechts 1 stijl ervan. Of dat ze normaal gesproken naar hele andere dingen luistert.
Of dat ze naar dingen luistert die jij als baggermetal beschouwt... Maar goed, ik weet uit ervaring dat vrouwelijke metalheads helemaal niet zo zeldzaam zijn. Je kan het mss wat minder aan ze zien dan aan de gemiddelde mannelijke metalhead. (Want bij vrouwen valt het niet op als ze lang haar hebben). |
ja ik hou ook heel erg van epica
|
Citaat:
Ze moet zeker ook nog OpenBSD interessant vinden en kunnen programmeren? :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wijs wijs, thx voor die replies he, apprecier het echt.
Maar hou die muziek voor muziek topic kerels! :D Maar het is ECHT MOEILIJK om een meisje die je niet zo heel mooi vind toch te proberen versieren. Het klinkt helemaal cliché maar ik zou het ook niet leuk vinden als iemand die mij niet ziet zitten mij zou versieren. Flirten, vind ik gemeen. Leuk, maar gemeen :evil: Maargoed ik probeer dus :) BTW : op een of andere manier gedraag ik me altijd anders in bijzijn van " wow wat een schoonheid " hmzz moeilijk. |
Citaat:
|
Maar jah, dan is het moeilijk te tonen wie ik ben he :p
Dan word je zo een tekenfilmcartoon, ogen uit je oogkassen, tong tot op de grond enz ^^ |
Citaat:
Voor de rest maakt het mij in ieder geval niet uit. Het is een voordeel als er een meid die je eigen herrie aan kan horen zonder te piepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |