![]() |
'Mieters, dat is vervelend!'
Niets kan mijn dag nog verpesten nu ik dit topic heb mogen openen.
Maar, nu blijft de vraag, wat frustreert jou? |
Ik heb spierpijn. Overal. Zelfs op plekken waarvan ik geneens wist dat ik er spieren had.
Ik ben gaar als de neten Ik heb morgen een examen dat ik ga verneuken Als dat idd gebeurt ga ik dus niet studeren Ik heb 3 dagen in de zon gelopen met een t-shirt aan waardoor nu alleen mijn armen bruin zijn en er zo'n lelijk streep loopt waarboven alles nog melkfles wit is. |
Ik ben brak want ik heb gisteren teveel gezopen en dat is iedereen z'n schuld behalve de mijne.
|
ik moet zo werken en daar staat mn hoofd helemaal niet naar. liefst neem ik gewoon een week verlof. maar ja, dat kan niet zomaar in de zomer.
|
brrrak en mijn shite voor school is nog steeds niet goedgekeurd.
|
m'n oom is gestorven..dat is best wel vervelend. (n)
|
Ik krijg 1 oktober pas weer een ov-kaart en studiefinanciering. :mad:
|
Harde schijf van Macbook is dood, uiteraard een paar maandjes na het vervallen van garantie.
Barsten in het scherm van mn gloednieuwe telefoon. Blut. |
ik moet een hotel boeken voor collegae maar alle hotels in amsterdam en omstreken zitten volgeboekt vanwege een kansloze beurs :) sneu :) en ik ben ook nog moe.
|
Moeders met kinderen die fietsend de hele breedte van de weg in beslag nemen en weigeren een stukje aan de kant te gaan waardoor je helemaal tegen de stoeprand aan moet gaan rijden om niet te botsen :mad: Verder was ik vandaag het miskende slachtoffer van collega's die niet kunnen tellen : (
|
Citaat:
|
Bakfietsen heb je hier gelukkig bijna niet. Waarschijnlijk zou ik daar totaal aan onderdoor gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'mieters' is vervelend.
|
Citaat:
|
sms nu irri aan naar 4664 :mad:
|
Citaat:
|
spierpijn, na een goeie 2.5 maand van amper tot geen sportieve activiteiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kuttopic!
|
er zit een hoop tegen sinds ik van sziget kom.
|
mijn vader zit al twee dagen in een 'omgz0rs ik ben eenzaam en niemand maakt tijd voor me en ik zit hier maar thuis in mijn eentje'-fase. had dan een vak geleerd randdebiel.:)
|
GVD, november word een hele drukke concertmaand. Zo druk zelfs dat ik een hele moeilijke keuze moet gaan maken.
Of Arcade Fire in de HMH of Gogol Bordello in de Melkweg. Allebei op 13 november. Godverdomme. :mad: |
Fontys die pas vandaag het rooster online zette wat a.s. maandag ingaat. En dat fokking rooster, ik moet iedere maandag van half 3 tot half 6 naar school, wat sowieso al een idiote tijd is, en ik kan ook niet naar streetdance dan want dat is maandag van 4 tot 5 en ik ben echt heel BOOS want ik verheug me al de hele vakantie op dat streetdance weer begint :(:( :mad: :mad:
|
dat ze tegen me gezegd hadden dat ik eerder weg kon van m'n werk wat dus niet zo bleek te zijn (N) nu had ik 5 minuten om me om te kleden en een bord eten in m'n maag te gooien voordat ik weer naar de metro moest. jammerrrr
|
Citaat:
|
Wat is dat toch met al die frustraties? Drie/ vier topics zijn toch wel genoeg? Dit kan ook in het "dagtopic".
|
Ja maar lifestylers moeten toch altijd iets te zeuren hebben Omaatje!
|
Dat TS niet weet wat het woord mieters betekent.
|
Citaat:
|
ik probeerde vanmorgen mijn tas in te pakken maar wegens de KLEINE chaos in mijn kamer waren mijn kleren ineens kwijt. Vervolgens ging ik met een bus alwaar ik mij bedacht dat het niet slim was om tegelijkertijd pumps aan te hebben en een tas van 8 kilo te sjouwen want ik struikelde eruit. Ik arriveerde uiteindelijk strompeldend op het werk en kreeg het voor elkaar een aantal plastic postbakjes op de grond te laten vallen met hun hele inhoud eruit. BAD HAIR DAY. Het enige lichtpunt is een collega die mij koffie bracht.
:):) |
Mijn telefoon ligt nog bij mn vriendje en hij zou hem gisteren komen brengen (zelf aangeboden!) en dat heeft hij niet gedaan en ik kon hem niet bereiken en nu ben ik gefrustreerd want nu had ik hem net zo goed zelf kunnen halen en dat kan nu niet meer want hij ligt vast al niet meer bij hem thuis omdat hij waarschijnlijk ook niet meer thuis is, maar waar hij dan wel is weet ik niet.
Wat een drama :( |
Ik betrapte me zelf erop dat ik 'Bananaphone' aan het zingen was.
Dus, bedankt, degene die dat lied hier afgelopen week ergens heeft gepost. |
HET WEER is zo kenker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor het eerst in mn leven mijn bushalte gemist; door pure gaarheid vergeten om op het knopje te duwen.
|
hahaha ik ben wel eens van tilburg naar breda gereden terwijl ik er in dorst uit moest omdat ik sliep. moest ik in breda anderhalf uur op de volgende bus wachten(L)
|
Citaat:
werk was vandaag frustratie, echt hoe haal je het in je kop om tijdens het werk naar een gast te roepen JA VAN MIJ PART HOEF JE HELEMAAL NIET MEER TERUG TE KOMEN trut... echt ik had die gast bijna met een bord op zn kop geslagen :mad: en dat was ongeveer de strekking van de dag, collega's die aso deden en lieve slijmende ik die alles maar mocht gaan fixen. echt sterf uit mensheid... en van die mensen die zonder enige aanleiding tegen mij gaan lopen schreeuwen, ik ga binnenkort nog gewoon een keer kei hard janken ofzo, misschien gaan ze dan aardig doen, ik trek boze mensen echt slecht als het niet mijn schuld is.... :( :( |
Chick die niet terug sms't (n)
|
Dronken/dik aangeschoten achter de pc was niet oké, helemaal niet als je in emo mode bent. Leer hier van mensen.
|
Citaat:
Wat is dat waardeloos. Wel leuk als je niet in emo-mode bent though. |
Upload limieten als je Lowlands foto's uit wilt wisselen. (n)
|
ali lohan heeft mijn vriendschapsrequest gedenied
|
ik word gek van die kolerebouwvakkers die hier al 100 jaar aan het timmeren zijn godverdomme zelfs op zaterdag en nou had ik volgende week vrij genomen, is het vast de hele week kkherrie godverdegodver ik wil rust en geen stomme schreeuwende mannen voor mijn raam :mad: :mad: :mad: :mad:
|
mijn vriendin heeft het uigemaakt!!!(nu dus ex)
Snap er niks van :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |