![]() |
Mortal Kombat- The Series
Hoi Allemaal!
Iemand die deze serie een beetje volgt? Het is namelijk zo dat ik dit weleens af en toe bekijk als ik het toevallig zie of tijd heb Alleen het is namelijk zo dat ik nogal veel afleveringen heb gemist waardoor ik het gewoon eigenlijk niet snap (voor zover dat zou kunnen bij zo'n slechte, goedkope serie). Niet dat de acteerscene's zo moeilijk zijn of dat de dialogen van het verhaal onbegrijpbaar zijn maja je moet wel merendeels zien wil je het kunnen volgen Ik heb namelijk wel de laatste (tenminste denk ik dan) aflevering gezien en daarin gaat iedereen dood dan (niet echt logisch maar toch). Iemand die het verhaal kent die erachter zit en hoe het echt eindigt? |
uuh, ik heb het ooit gezien (toen het nog rond 17.00 op tv kwam). Ik weet het nie meer psies, maar er zijn dus 2 mannen en 1 vrouw, en samen zijn ze de "choses ones" *de uitverkorenen dus*.
Ieder heeft een andere, belangrijke, gave om de wereld te kunnen redden van de slechterikken (zoals subzero/scorpion/shang sung). En het einde...tsjah volgens mij is die er niet... :confused: Msschien kun je ook de film kijken of het spel spelen, dan is het allemaal wat duidelijker (spel = trouwens best frustrerend :D) |
Ik kijk de serie nog steeds en vind hem nog wel leuk. Hij is gelukkig beter geacteerd dan de films en zo low-budget is ie ook weer niet. Ik geloof dat die Sire gespeeld wordt door Daniel Bernhardt, iemand die jaren geleden de nieuwe van Damme moest worden. But anyway, i heb de `laatsteŽ aflevering ook gezien, maar wees maar niet bang. Als ze het verhaal een beetje goed volgen, dan wordt Shang Tsung gedood door Lui Kang(een nazaat van Kung Lao) en Kung Lao wordt gedood door Goro(eeen vierarmige monster). Ik hoop dat ze nu wel gewoon het allemaal in 1 keer doen.
|
De film is stukken beter!!!! :D
Series zijn een flauw afkooksel!! (n) |
Films zijn inderdaad strakker qua actie en special effects, maar de acteer(wan)prestaties zijn onverantwoord slecht en doen het spel niet echt eer aan. Maar och, bij zoŽn film gaat het om strakke gevechtsscens, so who gives a f*ck about acting?
|
neej ik vond de film zelf tegenvallen......van de serie verwachte ik niet veel....vandaar dat ik de serie eigenlijk wel leuk vind.....
|
Huh? Ik heb ooit eens Mortal Kombat de film gezien, en de spellen gespeeld (2 en 3) maar voor zover ik weet is Liu Kang (uitgaande van de spellen) geen nazaat van Kung Lao?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je niet let op het acteerwerk, script, special-effects en verhaal.... dan is het best wel een leuke serie.
|
ja want das echt bagger
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |