![]() |
Kramp in vagina
De laatste week heb ik elke keer als ik naar de wc geweest ben een soort kramp in m'n vagina. Het voelt echt heel raar, alle spieren trekken samen, maar niet naar binnen, zoals wanneer je je plas ophoudt, maar naar buiten, alsof er dan een groot gat zou moeten ontstaan. Het is ontzettend pijnlijk, vergelijk het met kramp in je voet, en ik heb zoiets nog nooit gehad. Ik kan ook niet precies voelen of het bij m'n blaas, baarmoeder of vagina zit. Na ongeveer dertig seconden trekt het weer weg. Iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken? Ik ben sinds drie weken aan de nuvaring, zou het hierdoor kunnen komen?
|
Hoi hoi,
Ik herken je pijnomschrijving wel. Misschien is het een cyste in je vaginawand, die heb ik ook regelmatig. Ik zou even langs de huisarts gaan, die kan je doorverwijzen naar een gyneacoloog. Zelf ben ik geen dokter natuurlijk, wie weet ligt het wel gewoon aan de nuvaring. |
is t niet een blaasontsteking?
|
Ja dat bedacht ik me ook net, nu het zo'n pijn doet elke keer valt het ook op hoe veel vaker ik eigenlijk naar de wc ga nu.
Bedankt voor de reacties :) ik denk dat ik de dokter even ga verblijden met een bezoekje |
dat lijkt me zo pijnlijk... (sorry hoor)
|
Alles in die buurt wat je niet vertrouwt: meteen laten nakijken. Geloof me, t is niet fijn daar (blijvende) problemen te hebben. En daar is de dokter voor natuurlijk:)
|
Citaat:
Een tweede vraag, waarschijnlijk krijg ik er antibiotica voor maar dat wordt dan m'n tweede kuur in drie weken, is zoiets niet schadelijk? En verminderd zo'n kuur de werking van de pil/nuvaring? |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Fosca: Van de nuvaring weet ik niet, maar vaak wel van de pil. De huisarts en/of apotheek waarschuwt daar als het goed is ook voor (die van mij iig wel). Ik geloof dat je tot twee weken na de kuur aanvullende maatregelen moet nemen (dat is iig bij doxycycline zo, met andere heb ik geen ervaring).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |