![]() |
een vriend(in)? waar?
hoi
ik heb nog nooit een vriend gehad. dus ik vroeg me af waar (plaats) jullie jullie vriend/vriendin het eerst ontmoet hebben? gr |
School, internet, internet, internet. :p
|
Citaat:
|
Bij een trainingskamp van tafeltennis heb ik hem leren kennen, hoewel ik hem onbewust vast al vaker had gezien op toernooien e.d.
|
School en internet.
|
School, zeilen, scouting, via vrienden.
|
School, internet, uitgaan, via vrienden.
|
Schoolfeest (iemand die ik dus niet kende, met wie ik toevallig in gesprek raakte), school (het was mijn beste vriend, al twee jaar lang), werk.
En nu heel misschien weer school :bloos:. |
Werk, uitgaan/studentenintroductieweek en internetzorz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Via de beste vriendin van mijn zus en op oudejaarsavond. Verder gedate met: jongen van school (mailtje gestuurd), vriend van mijn beste vriend, ex-vriend van een ex-collega (deels via internet), ex-vriend van ex-vriendin van mijn ex, een vriend van een vriend en iemand van speeddating. Dus de meeste waren via via.
|
de int0rwebz.
We zaten allebei op een forum, we kletsten wat heen en weer, we bleken elkaar wel te mogen, we gingen elkaar brieven sturen, cadeautjes, bellen en op een gegeven moment besloten we dat we elkaar zo leuk vonden dat we elkaar maar eens moesten meeten. Zo gaat dat dus. |
Citaat:
|
1e: op dit forum :bloos:
2e: in de discooo |
Mn eerste vriend via 2 gezamelijke vrienden en ook half via internet (we zaten op dezelfde site en hij mailde voor msn, nadat hij die 2 vrienden een beetje over mij had uitgehoord).
Mn huidige vriend ken ik van het verjaardagsfeest van mn ex (mn eerste vriend dus). |
Citaat:
|
via vrienden, via internet.
Huidige: Op het werk.. :) |
Citaat:
|
Internet eigenlijk :bloos:
Maar pas echt ontmoet op een perron in Utrecht, haha. Alhoewel hij nog niet echt officieel mijn vriend is... Ik post toch maar :D |
Ik heb mijn vriend ontmoet op de middelbare school. We kregen pas na onze eindexamens verkering.
|
Mijn laatste ex was in een leegstaand klooster in België, de rest vooral via school of sporten.
|
Internet. En daarna in het echt gezien bij een concert :)
|
Maastricht/uitgaan, school.
|
Citaat:
|
school, forum, msn, school, forum
en ook in die volgorde, en met de laatste ben ik nu verloofd |
Internet, uitgaan (concert), school.
|
Counterstrike :D :bloos:
|
school, park, disco, park, disco, park, disco, park, disco, park, disco, disco, park, park, park, disco, park, disco, park
Nja niet letterlijk zo, maar ik denk dat ik mijn punt duidelijk maak? |
Citaat:
|
Via een vriend, via een vriend, gewoon ontmoet, via een vriend.
|
Bij mijn eerste lange relatie zat die jongen bij mij op school. Maar we kende elkaar vooral van uitgaan (op school hadden we eigenlijk geen contact, later pas).
Mijn vriend nu zat ook op die zelfde middelbare school, we kregen pas wat een half jaar nadat ik klaar was met school. Hij is toen met een aantal vrienden en met mij op wintersportvakantie geweest, wat doet apres-ski toch wonderen :cool: |
Citaat:
|
school, vriend van vriend, vriend vanop school, school, bus, feestje, stage
zoiets :) |
studentenvereniging
|
Laatste paar via uitgaan of hockey, m'n huidige vriendin heb ik ontmoet op een hockeyfeest. Zijn we aan de praat geraakt en bleek dat we bij mekaar op de middelbare school gezeten hebben. Ze kwam op me af met de mededeling dat ze me ergens van kende. Plaag ik d'r nog steeds mee :)
|
mijn huidige vriend op de middelbare school
|
Huidige vriend ken ik van de middelbare school, hij had een jaar bij mijn zus in de klas gezeten en daar kende ik hem een beetje van.
|
Middelbare school, we zaten bij elkaar in de klas. Exvriend kende ik van dansles (bovendien was hij een vriend van de zoon van vrienden van de ouders van een vriendin van mij).
|
Mijn meest recente ex op Vampire Freaks. Die daarvoor op Fields of Rock 2005. Nu ik toch bezig ben, derest :P;
Die daarvoor toen hij met m'n beste vriendin iets had, die daarvoor kende ik al 4 jaar van diverse scholen, die daarvoor uit mijn klas, die daarvoor via een vriendin uit Wageningen en die daarvoor via een vriendin uit Millingen. Jaja. |
..disco's/kroeg..school, studie, universiteitsbibliotheek.. zulke dingen.. Armoed vertel over park, daar ben ik benieuwd naar.
|
Ik heb niet veel tijd dus hou het kort, geef later meer uitleg.
In het park zitten er vaak meisjes een boek te lezen (dat zegt wel iets over het karakter, dus geen domme dozen of stuck-up bitches), well daar is je kans. Het is ook leuker voor haar want welk meisje droomt er nou niet over dat er op een hele normale dag opeens een leuke jongen naar haar toe komt en alles klikt? Soms zijn ze er met vriendinnen, eendjes voeren of wat dan ook (is trouwens verboden :D de Nederlandse wet wordt steeds amusanter) dat zegt ook al iets over het karakter en hetzelfde weer als in het eerste voorbeeld. |
school, ex-vriend/kroeg/school, werk/ex-vriend 2 :o, universiteit, kroeg (persoon in kwestie kent ook ex-1 en ex-2 :p, maar eigenlijk is dat niet zo leuk).
in die volgorde. :) |
Citaat:
|
Hmm, als ik in het park lig te studeren hoef ik echt geen patser rond me die denkt dat ie ff een chickie kan scoren in het park :o
Tenzij ie HEEL leuk is... |
via internet, uitgaan, en feestjes
|
Uitgaan, uitgaan, van vroeger, vakantie
|
Ex 1: middelbare
Ex 2: op een of ander geel forum |
Skatepark/hangspot.
|
school of internet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |