![]() |
Site jaarlijks onderzoek studies van Elsevier?
Hey!
Ik heb wel eens een onderzoek gelezen, over hoe goed/slecht hogescholen en universiteiten zijn. De scholen kregen per "onderdeel" een cijfer, en een eindcijfer. Deze score werd heel overzichtelijk weergegeven in een tabel. Nu ben ik eigenlijk heel benieuwd naar dit onderzoek, en ik zou hem graag nog een keertje willen lezen. Aangezien ik volgend jaar ga studeren, en ik ben erg benieuwd naar de resultaten van mijn aankomende school. Maar helaas weet ik de site dus niet meer... By the way, het onderzoek werd gehouden door het tijdschrift Elsevier, maar een ander dergelijk onderzoek zou ik ook wel graag willen lezen. Weet iemand misschien een site waar het onderzoek op is te vinden?? Bedankt alvast!! |
Ik weet wel dat je hier kunt opzoeken wat voor cijfers studenten geven aan de door hun bezochte faculteiten. Kies een faculteit en ga dan naar "kwaliteit".
|
die site doet t niet :$
|
Bij mij doet 'ie het wel gewoon hoor :confused:
Ik ging even googlen en ik vond dit: http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl...344/index.html en http://www.elsevier.nl/survey/onderz.../23/index.html Is dat wat je bedoelde? Deze is van vorig jaar, maar ik weet niet of ze dit jaar weer zo'n onderzoek hebben gedaan. |
Uiteraard hebben ze dat gedaan. Ik heb dat nummer hier op de plank liggen. Waarschijnlijk zal je echter lid moeten worden van de site (lees: abonnement nemen) om het volledige onderzoek van dit jaar in te kunnen zien.
|
Of gewoon dat nummer kopen/bestellen waar die bijlage met dat onderzoek bijzit :p
Vorig jaar hadden ze wel een aparte bijlage ervoor in ieder geval. |
Misschien wil T_ID zo vriendelijk zijn om het even op te zoeken voor haar? Voor zo'n klein dingetje een abo nemen/dat nr tracen is ook wat overdreven anders...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hogeschool Leiden - Bio-Informatica (anders Informatica) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |