![]() |
Voor schrijven gevochten
Voor schrijven heeft het land plichtbewust gevochten Geleden, het bloed moest stromen Maar strijders hebben de aderen behoedzaam dichtgevlochten Bestreden, verlies van woord voorkomen Mijn hart kwam om tijdens roverstochten Verdronken, in het bloed dr oceaan gaan stromen Hoewel strijders hebben gevonden, genoot ik niet van wat ze zochten En enkel van mijn laatste woord kan ik nog dromen Schrijven… Mijn hand vermoeid door schrijven legt de pen verslagen neer Als m’n hart ooit weer gaat drijven schrijf ik je morgen meer |
Wauw! vooral die eerste strofe vind ik G E W E L D I G!!
Erg, erg mooi De laatste strofe is dan wel weer wat simpel wat de rest betreft. ietsje minder maar in z'n totaal vind ik het erg goed (y) |
*brr* Lijkt me genoeg te zeggen...'k krijg rillingen van dit gedichtje... 'k vind het het beste wat ik de laatste tijd gelezen heb.
|
Kvind je 3e strofe prachtig als gedichtje op zich...1&2 is waarschijnlijk bedoeld als inleiding maar vind dat je het apart moet houden...
|
Wat een sterk gedicht.....erg mooi...!!....je hebt een hele mooi stijl van schrijven..dromerig wel:)
Liefs, Mariamne |
mooi :)
|
Hee, lang niet gezien :)
Dit is één van de mooiste dingen die ik de laatste weken gelezen heb! :) |
Citaat:
Hijz iig prachtig, serieus, die eerste strove vooral . :) |
WOW
krijg dr trilling zelf ook van! echt super mooi meissie! |
Ik vind het zelf ook heel saai, maar de stilte is denk ik gewoon het beste antwoord dat ik kan geven.. (y)
|
Mooi :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |