![]() |
In welk seizoen ben jij ontmaagd?
Naar aanleiding van een post in een ander topic (TheCreator had het over een hele lading meisjes die weer deze zomer ontmaagd zullen worden, lijkt alsof dat het meest begeerde seizoen is), mijn vraag: in welk seizoen zijn jullie ontmaagd? Volgens mij gaat het voor alle seizoenen gelijk op :)
Ik toevallig wel hartje zomer :o |
deze topic (n)
|
z0mfg. :d
|
“Er zijn twee hoogseizoenen voor de eerste keer: december tot februari en juni tot augustus. Dat blijkt uit ‘Sexual Debut’, een grootschalig onderzoek bij meer dan 19.000 jongeren door socioloog Martin Levin van de Mississippi State University, verschenen in het vakblad Journal of Marriage and Family. “Het seizoen waarin je voor het eerst seks hebt, zegt veel over de aard ervan: in de winter is het uit liefde, in de zomer uit lust met een losse scharrel”, zegt professor Levin.”
“In de zomer zie je een piek van seks in losse relaties of met partners voor één nacht, zowel bij jongens als bij meisjes. Die piek van de eerste keer in de zomer is het sterkst eind juni, begin juli. “Dan mogen de remmen eindelijk losgelaten worden: jongeren gaan massaal naar de eerste grote zomerfestivals, er worden veel feestjes georganiseerd… Dat jongens vandaag langer zouden wachten, daar geloof ik niet in. Ik weet nog goed hoe ik zelf als jonge man was”, lacht Levin. “Een man wacht niet tot de liefde komt.” ontopic: ik was te geil om op de zomer te wachten, winter dus :P |
in juli of augustus volgens mij..ik weet dat ik net jarig was geweest en dat t warm was. :p
|
Ehm.. de lente geloof ik.
|
Citaat:
|
Zomer inderdaad :D
Temperaturen en open weiland hé, tsja. |
Geen idee.
|
Citaat:
Heet het ook al generaliseren als je een uitleg geeft bij een onderzoek :confused: |
Oktober. Dus herfst. :)
|
Eind januari. En het was inderdaad uit liefde, maar geen blijvende liefde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dacht je nou werkelijk dat van al die 19.000 ondervraagden, íedereen in die in de winter ontmaagd is, dat uit liefde deed en iedereen die in de zomer ontmaagd is, uit lust? |
Winter :D. En niet eens vanwege de kou ofzo. Het was een weekje na oud en nieuw (y) we brachten de feeststemming terug :D
|
op goede vrijdag, 2 jaar geleden. eng genoeg weet ik zelfs nog dat het op 28 maart was. (althans, volgens mij wel)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Winter, met kerst zelfs:D..
|
Winter, t sneeuwde buiten, was heel lief en knus..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh nou heb ik al lente aangeklikt... maar wanneer begint de zomer nou officieel?
Nou ja, eind lente begin zomer :P |
Citaat:
|
11 september. dus 10 dagen voor de herfst dus in de zomer.
|
ik vink graag dingen aan
|
Het was tweede paasdag (volgens mij, of was het nou hemelvaartsdag?) dus in de lente in ieder geval.
|
Lente, geloof ik. Maar het kan ook einde winter zijn geweest. Weet het niet meer. :confused:
|
Winter :).
|
24 juni, dus zomer, maar ik heb per ongeluk lente gestemd.
|
Ik snap echt niet zo goed dat er mensen zijn die het niet meer weten. Ik onthou dat soort dingen echt goed. :p
|
Winter, vlak voor kerst.
|
Citaat:
|
Telt een nacht nou als 'de nacht van dag x', of 'de ochtend van dag y'? Niet dat het uitmaakt voor het seizoen echter, maar ik vraag het me even af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
herfst, eind oktober ergens.
|
Ik ben nog een brave maagd, maar hopelijk gebeurt het ooit in de winter. Lekker knus en romantisch enzo. :bloos: :o
|
Herfst, eind november. Echt boeiend is het niet, bij mij had het in ieder geval niks te maken met welk seizoen het was. :confused:
|
Winter. Waarom?
Omdat dat kwartaal uitgeroepen is tot winter... |
Lente :o
|
Muha, ik hoor bij het minderheidsseizoen, herfst dus. Misschien 14, waarschijnlijk 15 oktober. Was 's nachts, ja.
|
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de lente.
Is het niet prachtig :o |
In de lente.
Wat een waus topic :| |
Herfst is duidelijk minder populair.
Ik in de winter trouwens. |
Nogal logische conclusies in dat onderzoek. Ik de zomer is het te warm om je kleren aan te houden en in de winter is het te koud om niet tegen elkaar aan te gaan liggen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |