![]() |
Papa Roach - hatelovetragedy
Wat vinden jullie van de nieuwe cd van Papa Roach - hatelovetragedy?? 'k heb 'm gister gekocht en eerlijk gezegd vind ik hem wel erg veel op infest lijken (hun vorige cd). Hij is wel mooi, maar hij lijkt net iets teveel op hun Infest. Tis gewoon meer van hetzelfde. Ze hadden best wel wat meer afwisseling erin kunnnen stoppen...zonde.
|
tis lovehatetragedy.... kheb er wat van gedownload, niet zo boeiend
|
ik vind hem absoluut niet op infest lijken (op het nummer she loves me not na) , LHT is veel meer straigh-on rock muziek, wat ook maar goed is, ik vind het een puike cd, geen wereldopenbaring maar een nette opvolger (dit is ook al hun 5de album ofzo als ik het goed heb)
|
hmzz ze zeiden zelf dat de cd heel anders was, minder gerap enzow, meer zang... :confused:
|
Citaat:
moet een band altijd vernieuwend zijn om goed te zijn? volgens mij hadden ze aardig wat succes met die eerste plaat.. never change a winning team |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 'm juist niet op de vorige lijken. Heb 'm gedownload en er zitten wel enkele grappige nummers tussen, maar nou niet echt waar je van zegt 'wow'; ook veel van hetzelfde.
En ja, inderdaad minder rap. Ik vind 'm niet slecht, maar een beetje saai |
Is ie nou wel of niet de moeite waard om te kopen??????
|
Citaat:
Vervolgens vorm je je eigen mening erover, en koop je hem te ja of te nee. |
Citaat:
je koopt em toch zowieso niej omdat anderen zeggen dattie goed is... |
Die hele oude cd's zijn veel beter :)
Van voor Infest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb eigenlijk alleen infest, ik ben geen superfan van ze, vind het wel leuk,1 cd.
|
vinnem wel doop eigelijk, je moet m n paar luisterbeurten gunnen..
|
Het lijkt tegenwoordig zo op elkaar. Papa Roach, Hoobastank, Puddle of Mud, Nickelback, ik hoor echt geen verschil hoor....
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens kwilde het nou niet bepaald metal noemen :) Neu doe dan maar Spineshank ofzo |
neej, ben sowieso niet kapot van Papa Roach
de Pixies-Gouge Away cover vink dan nog wel aardig |
ik vind birthmark echt een hypocriete zeurpeer.
wat is dat nou voor antwoord? |
Citaat:
maar goed dat dat JOUW mening is! |
Citaat:
|
ik vind het album wel grappig. maar wel veel hetzelfde
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |