Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   The Osbourne Show (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=161914)

Laurens 18-07-2002 15:23

The Osbourne Show

Wie kijkt deze :cool: show op MTV? 'k heb gelezen dat het een groot succes is, niet zo raar!
Wat een familie, lachen :D

Yeah_Right 18-07-2002 17:13

Juh, alleen jammer dat het maar 1x per week komt :(

Martijn 18-07-2002 20:52

ja en het wordt toch ook hartstikke veel herhaald?? :confused:

Blubje 18-07-2002 21:02

nog niet gezien, iedere x denk ik van nu ga ik t kijken maar op een of andere manier vergeet ik t steeds :) maar t lijkt me wel cool :) ik moet toch echt s gaan kijken :D

Sikamikanico 19-07-2002 12:38

Ik kijk het ook, alleen wordt er idd veel herhaald, gisteravond werd er ineens een aflevering van 1,5 maand geleden uitgezonden...???

Firefly182 19-07-2002 19:09

DAt is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuk! Echt kijken, die Ozzy en z'n vrouw zijn helemaal stapelgek. Ik had een keer gezien dat ze ruzie hadden met de buren, een stelletje jongens/mannen. Ozzy begon uiteindelijk stenen door de ruiten te gooien ofzo en stukken vlees in de tuin te smijten. :D :D :D En dan die dochter, Kelly, had ze een meningsverschil met Ozzy over de pil. Hij vertrouwde haar nie ofzo. Ik heb gelachen!!!!

Mindfields 19-07-2002 19:12

Komt op maandag en donderdag geloof ik :) vind het erg leuk, heerlijk Brits :D "oh thats not bad i thought youve put an fuckin eagle on you ass" :D

N00dles 20-07-2002 00:44

T lijkt me iig wel opgezet, al die ruzies en meningsverschillen enzo...Speciaal voor tv wat meer sensatie...Lijkt me niet dat het er zonder tv dagelijks zo aan toe gaat :)

Yeah_Right 20-07-2002 09:17

Citaat:

Parallel schreef:
Komt op maandag en donderdag geloof ik :)

*..*

(y) thnx, ik had het niet eens gezien dat het 2x per week werd uitgezonden :o

maryana 21-07-2002 15:56

ik vind ut leuk met die honden, die schijten en piesen overal.
en dan omt er een hondentrainer maar dat helpt geen fuck.
ik vond die aflevering leuk toen het daar kerst was, toen kelly een liedje van christina aquilera ging nazingen, ik moest zo hard lachuuh

Lakini's Juice 22-07-2002 14:03

Jah is echt lache, ik lach vooral als die blagen ruzie hebben en om Ozzy natuurlijk. Die gozer kan nauwelijks op z'n eigen benen staan hahaha, Sex, Drugs & Rock n Roll eist dus uiteindelijk toch z'n tol.

Infaustus 22-07-2002 16:41

mwah... ik vind het een beetje big brother achtig. beetje triest...

Uice 22-07-2002 19:19

Citaat:

N00dles schreef:
T lijkt me iig wel opgezet, al die ruzies en meningsverschillen enzo...Speciaal voor tv wat meer sensatie...Lijkt me niet dat het er zonder tv dagelijks zo aan toe gaat :)
Denk je dat echt??? :eek:

(flinke eetlepel sarcasme)

N00dles 22-07-2002 20:40

Citaat:

Juice schreef:

Denk je dat echt??? :eek:

(flinke eetlepel sarcasme)

:rolleyes:

Niet zo brutaal jij :D :p

sublime 23-07-2002 20:22

vind het een beetje dubiel dat ze nu ook de chemotherapie uit willen gaan zenden... jezus en dat als amusement... vind ik eerlijk gezegd nogal grof

Laurens 23-07-2002 21:00

Citaat:

sublime schreef:
vind het een beetje dubiel dat ze nu ook de chemotherapie uit willen gaan zenden... jezus en dat als amusement... vind ik eerlijk gezegd nogal grof
Dat vind ik eerlijk gezegd ook te ver gaan, maarja die lui van Mtv zitten daar al dollartekens in hun ogen.

Wat vooral schitterend is is als die ozzy aan komt schuifelen (ja schuifelen ja :D) met die lome blik en die armen futloos langs z'n lichaam. Prachtig gewoon! fucking dit fucking dat. Vooral dat gedoe met die honden/katten is nu lachen!

"just when you thought you've had everything, there's a fucking dogtherapist"

freakjuh 30-07-2002 21:57

Citaat:

Duckje schreef:

"just when you thought you've had everything, there's a fucking dogtherapist"

jah die aflevering was geinig :D:D

HipHopSter 31-07-2002 14:22

*zucht* the osbournes zijn diep triest

Roos 31-07-2002 17:09

Sneue mensen, ik houd het niet lang vol om ernaar te kijken.

acid-star 01-08-2002 22:46

Ach welnee, het is hartstikke leuk! En sorry hoor maar Ozzy is echt wel te uitgeroeid om zelf ook maar iets in scene te KUNNEN zetten hoor... Ik vind het nogal grappig dat -ie op zijn leeftijd nu weer zo populair kan worden terwijl hij vroeger al de held was van alle ouders.....

secho 02-08-2002 10:50

Ik vind het eerlijk gezegd maar wat saai om naar te kijken.
DE moeder is redelijk kierewiet.
de dochter lijdt daaronder.
de zoon is al even hopeloos
en met alle respect voor the prince of darkness, is Ozzy Osbourne zelf de levensloze plant die ertussen zit.

LiViNg EnD 04-08-2002 15:13

Ik vinnut een V R E S E L I J K E serie... bahh... egt onzinnig gewoon... t slaat nergens op... hoewel ik Ozzy's muziek natuurlijk wel gewoon kewl blijf vinden...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.