![]() |
Evanescence
Wie kent deze band? Ze maken gothic-achtige muziek...
Ik ken er niej zoveel nummers van, maar de nummers die ik ken zijn erg gaaf :) Download tip: Imaginary |
ik kan nix van ze vinden bij Kazaa.. :(
|
Citaat:
|
hmzz :( met minmx kan je wel nummers van ze downen..
en jah AG .... maja ... :( |
Evanescence - Bring Me To Life :cool:
|
Ik vind ze heel erg kut.
|
erg lekkere muziek laatst van een forumtjik doorgestuurd gekregen ;) (ja dies voor jou) maar euhm ja die kerel zingt ook niet bepaald slecht. (y)
|
wow vet oude topic ge-upt zeg :o :D
|
hehe :)
die dude die blehrt op de bring me to life single is de zanger van 12 stone...creed-rock bandje i believe. binnenkort een interview met de band op metalrage.com :) |
Citaat:
|
evanescence is gaaf! :) *zie avatar...en ja die had ik al voor ik dit topic zag ;)*
my immortal is mooooi (y) en field of innocence, en whisper, en surrender, en bring me to life, en... naja alles wel eigenlijk :) |
Brrrrr, wat een zaaddodende muziek.
Maar ik ben dan ook geen gothic(-metal) fan. |
Jezus zeg, hoe erg kun je op een trend inspelen.... *heeft cd gedownload*
dit is gewoon Linkin Park met gothic zooi er doorheen, met standaardriffs en saaie songs. De zangeres is wel goed ja en het klinkt ook allemaal wel goed (lees; ubergelikt) maar ik word er niet warm of koud van. Of eerlijk gezegd; ik krijg er een naar gevoel bij. |
ik download het bij voorbaat al niet.
|
Als Ce-eL-Wan het zelfs gay vindt (en die vindt Linkin Park en Cradle nog stoer), dan moet het wel ontzettend gay zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Even ter uwer allen informatie, Evanescence is al eind jaren 90 gevormd en komt uit Little Rock, Arkansas waar dit soort muziek nou niet echt heel erg populair is. Citaat:
|
puike band hoor. waarschijnlijk niet metal genoeg voor de metalnerds met een kleine plasser hier op het forum maar goede muziek is goede muziek.
|
Citaat:
|
Ce-El-Wan is gewoon niet true :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
let op je woorden aap, of ik zal je laten stikken in mijn gigantische penis. |
:(
|
Citaat:
en als kleine band moet je meestal jezelf eerst lokaal waar maken lijkt me. dat betekent optreden, airplay op lokale radiostations, en van daaruit interesse van verder weg trekken. en dat is iets moeilijker als je muziek maakt die in je eigen omgeving niet echt populair is. dat is wat ik probeerde te zeggen met mijn little rock, arkansas opmerking. en wat betreft dat eind jaren '90... naar mijn weten is de echt grote "gothrock hype" pas een jaartje of 2,3 bezig. niet eind jaren '90 dus al. nu-rock al wat langer, da's waar. maar de muziek is zeker niet puur nu-rock... en wat betreft gelijkenis met Linkin Park. het enige sterk linkin park achtige nummer wat ik van hun gehoord heb is Bring Me To Life, die single, van Daredevil soundtrack geloof ik. maar dat komt ook voornamelijk door die "dude die erop blehrt" zoals iemand het uitdrukte :p en die dude hoort helemaal niet bij de band... de band heeft alleen een zangeres namelijk. en trouwens... gelikt is niet altijd slecht... bij deze band vind ik het persoonlijk gewoon heel lekker klinken, maarja dat is natuurlijk eigen mening... :) |
Citaat:
|
Ik zal 'ns kijken.
|
Carn's Tips:
Haunted Imaginary Going under Tourniquet My last breath |
Citaat:
|
Joah ik vind het wel wat hebben.
|
ze zijn GOEHOED!! (y)
die zangeres is fantastisch, Amy Lee RULEZ! |
je blaat idd wat ;)
die rappende flikker is gelukkig op de rest van de cd niet te bekennen. Maar goed, "gothic"....ongeveer net zo gothic als Lacuna Coil :P |
Het zoveelste bandje dat probeert door te breken d.m.v. met vrouwelijke vocalen een hype te creëren. Iedereen trapt erin, het is gewoon een product. En waarschijnlijk gaat TMF daarop inspelen... :rolleyes:
Maarja...verder heb ik geen hekel aan ze ofzo...ik luister het alleen niet |
vinnet wel aardig voor af en toe, klinkt inderdaad aardig gelikt maar op zich klinkt het niet slecht ofzo. vinnet wel okè (y) (oh, nu ben ik zeker niet true omdat ik dat vind :P)
oh en verder hoor ik liever dit soort vocalen op de tv dan die zangers van het gemiddelde trance clipje |
Ik vind ze wel aardig, de CD is wel goed, erg gelikt idd. Moest wel wennen aan de vocals..
Check ook het album Origin, is ook wel aardig (tip: Lies). Met m'n bandje cover ik Tourniquet (wat al een cover is van Soul Embraced) en Going Under. Tourniquet hebben we eruit gekickt geloof ik, omdat de rest van de band 'm te moeilijk vind.. Alleen ik kan 'm subliem bassen. En bij Going Under doe ik backing vocals :/ |
Ik ken alleen Bring me to life, en vind het op zich geen slecht nummer, dat wil zeggen het begin is erg leuk, maar daarna wordt het wel steeds minder. Vooral als ze aan het eind ook nog een soort gesprek zingend voeren, zoiezo niet echt mijn ding, maar dan overdrijven ze het ook nog behoorlijk...
|
Ik ken ze. Het is wel aardig .. maar dit is gewoon commerciele 'gothic' (n)
|
Citaat:
|
Ik vind ze echt slecht, misschien ligt het wel aan mij.
De meest irritante groep van het moment (n) . |
De nummers zijn goed. Ook al is't me stijl niet. Kan er goed naar luisteren.
|
Citaat:
|
fields of innocence van hun is wel mooj :o
|
Ik ken alleen het nummer bring me to life van deze band. normaal hou ik niet zo van dit soort muziek maar dit is toch wel een heel lekker nummer. wel jammer dat die gast er tussen zit te rappen.
|
Citaat:
|
Ik vind ze de pan uit zuigen (n)
|
Ik ken een liedje van ze en die vond ik niet leuk.
|
idd ik krijg hoofdpijn van dat wanhopig stemmetje van dat mens, en dan die pummel die erbij staat te weppen.
ik zou er wel eens een foto van willen zien eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
wie van de drie zou de wepper zijn? |
iedereen is toch illegaal bezig dus: als jullie liedjes van ze downloaden met kazaa bijv: my last breath krijge jullie dan ook omde 20 seocnden irritant geluid r door?
is dat een nieuwe manier van muziek beveiligen tegen kopiëren ofzo want t is (heel) erg irritant! of ligt t aan mi jen heb ik gewoon en verkerdee versie gedonwed (toch wel vreemd dat t bij 2 verschillende liedjes dan zo is hè?????) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |