![]() |
Samenspel van woorden
gesponnen in mijn labyrint Bedolven onder dauw van groengras rijke oorden verzwegen door een tiranniek bewind Samenspel van woorden zorgvuldig gedaald meegaand met de wind Bevroren onder ijs van het sneeuwwitte Noorden Bekrachtigd door het huilen van een kind |
:eek:
Wauw Een magisch gedicht. Prachtig samenspel van woorden inderdaad!! Ik kan het niet anders zeggen! subliem |
beetje te vergezocht naar mijn persoonlijke mening...Ook wat niets-zeggend
rijmschema is goed, rite ook btw.. . |
Ik vind em erg mooi!!!:) (y) (y) ...het ritme,de vorm en inhoudelijk.. perfect verwoord!!
Liefs, Mariamne |
Inderdaad, wat Secreet al zei, een beetje té.
|
Ik vind hem niet té, ik vind hem heel mooi! :)
|
Citaat:
Ik zie zelf niet zo zeer wat er te aan is. De woorden zijn niet cliché, maar ook geen woorden die ik uit het woordenboek heb moeten halen. Ze zijn zorgvuldig gekozen om mijn gevoel uit te drukken. Volgens mij is dat ook redelijk goed gelukt. De gekozen woorden kunnen gezien worden als symbolen, en vormen een manier die ik aanvaardbaar vind om me te uiten :) |
Dees vinnik wel mooi :)
loopt idd lekker, en mooie weurdkeus.. kvinnem juist net niet té |
idd mooie woorden, maar het ritme klopt niet altijd
De inhoud vind ik ook een beetje zwak.. |
mooi ritme
en de inhoud vind ik zelf zeer mooi lekker kort maar krachtig! |
Los van elkaar zijn de woorden en zinnen wel heel mooi, maar het gedicht doet me niet zoveel. Tis een onsamenhangend verhaal in mijn ogen, zonder enige echte inhoud. Misschien doet het inderdaad jouw titel wel eer aan, maar het raakt me niet..
Verder is het ritme en het rijmschema wel goed gekozen :) |
Je cultiveerd je emoties teveel, dat is het. Meer meisjes hebben het, ik misschien ook wel, alleen wordt dat niet gezegd. Het komt niet spontaan over zo, allemaal zo schattig, alliteraties enzo, mooie woordjes.
|
Citaat:
Kvind dat ik die woorden op een goede manier gekozen heb (zoals ik al zei) Citaat:
|
Dus het is iets zoals :
Citaat:
|
In mijn onwetendheid heb ik Frida met een draak uit een van mijn gedichten vergeleken in dit topic. Nader onderzoek heeft uitgewezen dat dit onjuist was. De reactie is verwijderd. Mochten mensen betreffende reactie gelezen hebben, is dat jammer.
Frida: mijn excuses. Ik oordeelde te snel op basis van onvoldoende gegevens, ik hoop dat je me het kan vergeven. |
Ik zie dit gedicht als een stuur. Je kan ermee de goede kant op gaan als je hem op die manier interpeteerd, maar je kan ook een andere goede kant opgaan als je hem op díe manier interpeteerd. Dit is echter persoonlijk...
(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |