![]() |
Help, ik snap mijn relaties allemaal niet meer!
Op 7-07-07 ben ik getrouwd. het was een hele mooie dag, en ik voelde me heel erg gelukkig. maar mijn vrouw en ik, we voeren een open relatie, we laten elkaar vrij. al jaren. maar nu heeft het toch wel extreme vormen aan genomen. Want de huwelijksnacht heb ik niet verbracht met de vrouw waarmee ik getrouwd ben, zelfs de huwelijksreis hebben we niet samen verbracht. Deze heb ik met dezelfde vrouw als de huwelijksnacht verbracht. Het
Echter heeft mijn echtgenote nu ook een buitenechtelijke relatie gekregen met een goede vriend van me. Langzaam aan begint het nu dan ook verwarrend te worden. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Ik begrijp het allemaal niet meer |
De voorwaarde van een open relatie lijkt me dat alle partijen het er mee eens zijn en zich er in kunnen vinden. Wanneer je verwart raakt en het beeld even 'troebel' is geworden, lijkt het me een strak plan om met je vrouw aan tafel te gaan zitten en weer even de kaarten op tafel te leggen. Wat zijn je verwachtingen, wat wil je en dergelijke. Eventueel moet je de 'spelregels' even bijstellen, (van een open relatie naar een monogame, of polygamie e.d) maar ik denk dat een gesprek het beste begin is om de relaties weer helder te krijgen.
|
Waarom zijn jullie eigenlijk getrouwd?
|
Ja, inderdaad.. nou maar hopen dat je niet in gemeenschap van goederen getrouwd bent he!
|
Praten :)
Ik dacht juist dat de basis voor een open relatie een zeer goede (en stabiele) monogame relatie moest zijn. Zo te lezen is die er niet (meer). Terug naar af dus en heel veel praten :) Mag ik wel opmerken dat ik het eigenlijk niet vind kunnen, dat je je huwelijksnacht en huwelijksreis niet eens met je echte vrouw hebt doorgebracht :o |
Je moet dan ook niet zo snel trouwen, en al helemaal niet op 7-7-7.
|
Wtf, trouwen met een open relatie, hoe krom is dat :p
|
Ben ik nu de enige die dit topic niet serieus neemt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
jullie sporen ook niet...
|
hihi
|