![]() |
Poll- uiterlijk jongens-voor de meiden
Hey, hier een poll voor de meiden
|
Ik ben meer voor strak.. ik houd niet zo van een buikje maar een six-pack hoeft nou ook weer niet;)
|
Helemaal mee eens. Strak is super maar niet overdone!
|
wat is strak en wat is buikje? ik hou van redelijk strak, maar dan toch nét een heel zacht laagje. is dat nou buikje of strak? ik mis de optie 'er tussen in' :o
|
Wat is dat nou voor poll? Natuurlijk gaat er vrijwel niemand 'dik' zeggen. Dat wil echter niet zeggen dat alle dikke mannen per definitie vrouwloos door het leven gaan.
Als het puur om uiterlijke kenmerken gaat, wil iedereen het liefste filmsterren. |
Citaat:
|
met een laagje eroverheen ,ligt eraan hoe dik het laagje is, ik vind niet dat ik een laagje heb, maar ik ben ook niet dik, dus gewoon een buikje, dus laten we zeggen met dat laagje, dat is gewoon strak
|
Wat een lame poll. Als ik mag kiezen, kies ik voor een vent met mooie armspieren, brede schouders, een strakke kont en een kleine sixpack. Maar ik kan evengoed vallen op iemand die geen armspieren heeft, geen brede schouders, geen strakke kont en geen sixpack, geen strakke buik en zelfs een klein buikje. Wat maakt het uit als je je aangetrokken voelt of verliefd bent? Ik val enkel niet op graagmager en heel dik, de rest maakt geen hol uit.
|
muchacha, jij bent dan de vrouw van mijn dromen :D
grapje ;) |
TS, je hebt hulp nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus, kap nou eens met obsessen over je uiterlijk, want ik kan je verzekeren dat tenzij je echt afzichtelijk bent vrouwen daar heus niet op afknappen. Wel op onzekere mietjes en mannen zonder status. |
Ik mis de optie 'beertender' :o
|
Citaat:
Bovendien scheelt het ook nog waar je ze voor wilt hebben. Gaat het om een langdurige relatie of gaat hem om een one night stand? Want als het om een one night stand gaat wil ik natuurlijk wel een lekkertje. Gaat het om een langdurige relatie wordt het uiterlijk minder belangrijk, dan is persoonlijkheid weer belangrijker en dat buikje een onbelangrijke bijkomstigheid. |
hmm toch wel minimaal strak. Sixpack is soms best mooi.
Heel klein buikje mag wel hoor, is geen ramp, maar hou niet van een wat dikker buikje:s |
Citaat:
Maar hij had wel gelijk. Het aller-aller-aller-ALLER-onaantrekkelijkste aan een man is erge onzekerheid. Je hoeft echt niet meteen arrogant te worden of alles aan jezelf mooi te vinden, maar het gemiep erover is zo'n enorme turn-off. Oh en ik zou in deze poll ongetwijfeld "strak" stemmen, terwijl mijn vriend echt wel een buikje heeft hoor. |
Mijn buik bepaalt zelf hoe hij eruit wilt zien.
|
Citaat:
|
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
Citaat:
Wel toepasselijk though. |
Iemand die breed gebouwd is mag wat mij betreft best een buikje hebben. Als iemand smal gebouwd is liever strak.
Maar volgens mij kan iemand ook best geen buikje hebben en toch niet echt een strakke buik. |
sixpack, of 8pack nog liever (y). En onzekere mannen zijn lelijk. En dikke ook. Deal with it. Doe er wat aan.
|
Ik heb voor 'buikje' gekozen, maar ik ben een man.
En dat zegt niets over mijn geaardheid, alswel over mijn eigen fysieke toestand. :D |
Ik vind een six pack niks! Dan liever een buikje, maar ik heb voor strak gestemd. Mijn vriend heeft trouwens wel een klein buikje :o
|
Strak vind ik het mooist, maar een beetje een buikje maakt me ook niet zoveel uit.
|
Citaat:
maar die onzekerheid is er omdat ik een lange tijd klein en dik ben geweest. ik ben pas een jaartje zo. |
elke gozer moet er gewoon uit zien als ik (Y)
euh nee toch maar niet, anders krijg ik nog concurrentie :cool: (y) |
Buikje
Zo'n gespierde man vind ik maar helemaal niets :) |
En toch zwijmelen al jullie meiden weg bij een strakke 6-pack wat jullie ook beweren! :p
|
Een eh, strak buikje? Hij moet wel strak zijn, maar n buikje is ook heul heul fijn<33
|
Citaat:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...Sommer2004.jpg Wel mooi: http://imstars.aufeminin.com/stars/f..._H204927_L.jpg Oftewel, het is geheel afhankelijk van de kerel. Maar weet je wat het is - in films is zo gespierd soms wel mooi, maar irl zijn de meesten pauper en zijn ze allemaal veel te geobsedeerd door hun uiterlijk. Maar klimmers of capoeirajongens met zichtbare buikspieren, prrr :o |
Citaat:
Strak is natuurlijk het mooist, maar al te hard lijkt me niet prettig. Ik ga voor een mooie platte jongensbuik maar een 6-pack vind ik eigenlijk al een beetje overdreven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hecht toch wel waarde aan een man/jongen met sterke/goede armspieren, brede schouders, strakke kont en platte buik. Maar de dikke spiermassa's mogen ze echt thuis laten, want dat ligt niet lekker. Een sportief en gezond lijf, dat is het meest fijne.
|
Ik heb een six pack.
En ik doe fitness. Nu krijg ik zeker nooit meer een meisje :( |
Citaat:
|
Citaat:
: Het komt door mijn karate lessen! Ik kan er echt niets aan doen ik zweer het! Omgedraaide wereld dit.. :p (en dan vraagt ze of ik haar wat karate laat zien, wat dan huh?) |
ik mis gewoon een foto van de TS met de opties Ja/Nee in de poll.
|
een strak buikje :)
er mag met andere woorden een lekker zacht laagje overheen zitten, maar het mogen geen kwabben zijn, als je begrijpt wat ik bedoel :) |
Strak. Een buikje vind k weer net te, het is niet erg maar strak is gewoon beter :) En een sixpack is overdreven, macho..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |