![]() |
Was haben sie jetzt wieder gekauft?
Jaja, talenknobbel de gekste. Ik heb:
4 nieuwe threadless shirtjes in de bestelling. Ennn dan heb ik er al 25. :o |
Ex Drummer
Blend |
bruin jurkje
donkergrijs shirtje met pofmouwtjes vegetarische gehaktballetjes vruchtensap druiven |
milk en fruit aardbei
croissantje |
Sapje, pen, deo.
|
Citaat:
maar dat shirt met die nerds is wel leuk |
Sap & broodjes.
(Oh en Trimmie, ik wilde je spotten vandaag, maar er waren allleen maar neg0rs aan het werk bij c'est du pain!) |
shirtje met gekke print met vogel erop
paars dik wollen vest met capuchon zwarte legging wiebelbeestje <3 |
Ik heb een horloge gekocht en iedereen vindt het lelijk, maar ik heb schijttt :( :(
|
Zwarte schoenen voor heel weinig geld, eindelijk!
en een boek. |
Neue schoenen op ebay
Nieuw overhemd met korte mouwen bij de h&m |
kankervet leren jasje!
|
Citaat:
Ik heb vandaag het nieuwe boek van Mark Haddon gekocht en nog de nieuwe cosmo. |
een boek :
'alles over liefde' van nadezhda teffi |
Citaat:
ik heb nieuw: ketting oorbellen dvd battle in heaven dvd funny games dvd pi |
de laatste week eigenlijk vrijwel niks
gisteravond is er wel een puppie hondje gekocht, die komt donderdag naar hier :) |
Studieboeken.
Wijn. |
Een of ander kort truitje/vestje achtig van 39,95 naar 5 euro, die ik eigenlijk alleen maar heb gekocht omdat 'ie goedkoop was, en nu weet ik niet wat ik er mee moet doen of HOE ik het moet dragen. :( :bloos:
|
|
broek
notitieboekje van de hema incl. stickers 3 tijdschriften hoera voor het zinloze leven |
jurkje, rokje, vest-met-ruitjes, oorbellen
|
Dvd Babel
Dvd Dennis P. Dvd Saving Private Ryan Geurtje Davidoff Cool Water Game... Mascara Bodylotion Kaartjes Pyjama Boek van Harry Mulish, De Aanslag Badeendje die oplicht als je 'em in het water legt :o |
Een nieuwe binnenband
Een nieuwe buitenband 2 Ristorante pizzas (Vegetale en Funghi) Bakje kipkerrie salade |
Citaat:
brood, M&Ms en een laptop |
Ik kreeg een nieuw bijna even lelijk forum.
|
5 voor 30 actie @ DVD Valley
The Jacket Das Experiment The Devil's Backbone Office Space Assault on Precinct 13 |
balonnen
gel haarborstel karnemelk luckies |
Ik heb een nieuw boek; No one belongs here more than you van Miranda July.
|
Gister in Amsterdam:
- 2 spijkerbroeken (een lichte en een donkere) - een zwart shirtje met opdruk - een witte blouse met goudachtige streepjes - een 30 cm Subway broodje :D |
ik heb nieuw een buskaart!
|
3 blikjes energydrank
|
een andere haarkleur en schoenen en nog kleren uit parijs waaronder zwart jurkje no. 12009777 en een trui.
|
Alweer een autorijles ...en morgen een examen -_- /wave 182 euro.
|
Spijkerbroek (40 euro en supermooi, H&M <3)
Zwart net jasje 500 vellen ringbandpapier 10 tabbladen 25 insteekhoezen Roze map Zwarte map (voor afschriften e.d.) Gum, punteslijper Pritt |
collegeblokken en pennen en een enorm lelijke kaart voor ouders van een vriendin.
|
|
er lopen zoveel mensen met die nintendo t-shirts tegenwoordig dat ze steeds minder tof worden...
|
alto mentaliteit
|
Sokken, tramkaart, en een pot pindakaas.
|
Citaat:
optonic: kleine pizza hawaiii drinken sigaretten chips lange vloei en tip |
2 broeken
2 t-shirt's 3 hempjes 2 truitjes Zilveren kettinkje Oogpotlood (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb nieuw: Dagboek van een Geisha - Arthur Golden Episodes - Kees van Kooten Ik ook van jou - Ronald Giphart Lang leve de ECI en niet kunnen kiezen :):):):(. |
Een ficus bonzai en twee boekenkasten.
|
De ECI is Satan. :mad:
Elke maand zit ik weer vast aan zo'n kutbestelling en dingen die ik leuk vind hebben ze dus vrijwel nooit, dus dan bestel ik maar weer een DVD van een of andere boutfilm. ot: Brownies Color Waspoeder Potje pastasaus met iets van kaas erin 4 sesam crunch dingen allen van m'n zus meegekregen. |
een nieuwe broek.. hij is zo lelijk en zo geweldig tegelijk.. het is een donkerpaarse skinnyjeans
en een zwarte blouse en smarties <3 een fietsbel, want me oude was/is gejat |
Een filmpas van 80,- waarmee ik elke dinsdag gratis naar het filmmuseum in het Vondelpark kan :confused: (y)
En verder Guinness en bier en een Man Bijt Hond shirt en voer enzo. |
Gamecube memory card, Death Note volume 1, drinken en een bak patat? :p
|
ik ben zojuist gezakt, ...4 nieuwe rijlessen aka 40 per stuk en 180 euro nieuw examen.. als er iemand een hulpje zoekt ..voor het koken ofzo..ik heb geld nodig..:/
|
zwarte trui met 3/4 mouw en grijze en witte ruitjes van de h&m
spotlight mascara van beyu bieb-boek klei maskertje hydraterende creme |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |