![]() |
het is gwoon dom
ik moet even kwijt dat ik het niet normaal vind dat als jonges heel veel meisjes hebben ze stoer zijn of gewoon player genoemd worden en wij meiden worden meteen als sletten beschouwd!!!
|
Als je hem niet kan vertrouwen houd het snel op lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet je daar nu echt nog over nadenken? Anders ga je even met een groot neon-bord boven je hoofd rondlopen met de tekst "misbruik mij".
|
Citaat:
Ik zie het dan gewoon voor me... (Y) ontopic; je weet het wel he...toch? dat je hier echt geen topic over had hoeven openen... ;) goedzo... |
Citaat:
|
Pfff, :|
Ik zou er over nadenken, het kan wel zijn dat hij er echt spijt van heeft, maar dan vraag ik mij af, of jij wel verder WIL gaan, |
nou nou, wacht even. Tuurlijk zegt je verstand dat je hem moet lozen, maar je hart zegt wat anders. Dat had ik toen mijn ex vreemdging. Je wil hem eigenlijk toch niet kwijt, anders had je dit topic niet geopend ;)
Ik had mijne destijds nog 1 kans gegeven, als hij echt spijt heeft kan hij daarvan gebruik maken. Maar nee, hij ging weer vreemd en dan is natuurlijk de koek op. Anders laat je jezelf wel misbruiken. Bij de 2e keer direct lozen dacht ik, een ezel stoot zich niet 2 keer |
Citaat:
Alleen moet jij weten, of je die 2de kans wil geven of niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
Als daar wel sprake van is zou ze erover na kunnen denken om het 1 keer te vergeven, maar dan moet ze wel écht van hem houden (en andersom natuurlijk) en een goede band hebben waarbij je over alles kan praten (zij kropt ook dingen op?), en het wederzijds vertrouwen weer op kan bouwen. Dus, mijn conclusie is wat de rest zegt :p |
Er stond vanochtend toch echt een ander verhaal. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Je kunt toch stiekem gaan sletten zonder dat je vrienden of wie dan ook het weet....
|
Ummm, ja dat is een goed idee. :rolleyes:
|
Beginpost is door de TS zodanig aangepast dat het topic niet meer logisch is. Fijn. Slotje dan maar :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |